Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
om peter en julia denk ikquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee, Roxy heeft het buskruit niet uitgevonden. Ze legt het er te dik bovenop.
En waarom hebben ze niet Mercedes gekozen richting de Vossen. Dan win je tenminste wat punten.
hier zeggen ze dat ook wel eensquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:05 schreef ChocoFan het volgende:
Salar vraagt aan mer wat haar bouwjaar is.
dat had hij zich toch ook veel eerder kunnen realiseren'quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar realiseert zich dat Mercedes wel heel jong is.
Ja, mooi opgelost ookquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
Het gaat ze gewoon nog lukken ook. Wel geinig dat Roland het goed raadde.
Kan ze weer huilie doen en Roland kan gaan roepen dat hij gelijk had.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh, Marlijn gaat zich wel heel erg gebruikt voelen
Misschien staat er Roland heeft geraden wat het is…quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
Lisa boos, Marlijn huilie, Roland zeggen, ik wist het ik wist het.
op z'n duits...... Ich wusste es, ich wusste es.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
Lisa boos, Marlijn huilie, Roland zeggen, ik wist het ik wist het.
Oeh, dat zou wel geinig zijn. Hij heeft het wel hardop gezegd.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:14 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Misschien staat er Roland heeft geraden wat het is…
Of een lekkere salade uit de pluktuin achter het rookhokquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:15 schreef schetterklep het volgende:
Ook wel een beetje naïef om nu iemand mee te laten eten terwijl iedereen weet dat ze iets moeten gaan doen. Die had ik ook uit de buurt gehouden , eet maar droog brood dan
de opdracht was mee-etenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, dat zou wel geinig zijn. Hij heeft het wel hardop gezegd.
Ok, dan zullen ze het wel gehaald hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
de opdracht was mee-eten
heeft Roland niet voorkomen
mijn man had al in de loods gestaanquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
Vriendschap tussen vrouw en man kan zeker maar dan lig je volgens mij niet zo te friemelen aan elkaar en onder elkaars kleding te wrijven.
Dat snap ik helemaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn man had al in de loods gestaan![]()
Met de Hummer of de Tesla?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn man had al in de loods gestaan![]()
Pizza was idd de maaltijd van hun, en geen tussendoortje. Maar ja het moet op één of andere manier toch een soort van wantrouwen zijn wat de FEBO betreft.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:00 schreef JJ76 het volgende:
Ze aten toch pizza als avond maaltijd en niet een stukje als extra snack. Ze kreeg er zelfs nog drankje bij. Bij Merc was het snack, ze at overgebleven stukje.
Diego roept vast voor de tv dat het met hem er nog in nooit gelukt was.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan ze weer huilie doen en Roland kan gaan roepen dat hij gelijk had.
Het is gewoon een vriendschapquote:
Het lijkt in het voorstukje erop dat er morgen een sneeuwpoppenopdracht wordt gespeeld? Of is het daar normaal dat je allemaal tegelijk een sneeuwpop probeert te maken alsof je leven ervan afhangt?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:00 schreef JJ76 het volgende:
Jammer dat ze bij regie niet flexibel zijn en geen spel met de sneeuw maken.
Hahaha ja! Beste bijdrage van Angelo sinds zijn entreequote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
"Als er kampioenschappen zouden zijn voor lui zijn, dan wordt Jesse 4e.... dan hoeft ie niet naar het podium"
ik zie jouw posts nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hier niet, voor zover ik kan zien
Bij jou staat 'stop volgen'.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bij jou staat 'stop volgen'.
Ik heb deze knop daar staan:
[ afbeelding ]
wel mijn naam dus maar niet wat ik neerzet hmmmquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie jouw posts niet
ik heb je nooit op FOE gezet
dit is echt raar
ja nu wel weerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
wel mijn naam dus maar niet wat ik neerzet hmmm
nu ook niet?
komt omdat hij zo afvaltquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
Angelo: "hehgfhfhe jesse kenne spelen heefhehehehefhfhesse kenne doen"
Gast!
zeker vaker dan Peterquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
Roxy is 'nieuw' en heeft daar volgens mij toch al vaker gestaan dan Daisy
DaS toG Zo'n DriEHoek?!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:34 schreef greysbones het volgende:
ok als je niet weet wat een bermuda is
schort er wel wat aan je algemene ontwikkeling
Valt me nu ook op dat die bril gewoon vensterglas heeft al dan niet dubbele beglazingquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:33 schreef greysbones het volgende:
Julia die zegt geen idee
en bij een goed antwoord heel trots rondkijkt
dat zal Roxy helemaal niet wetenquote:
bijzonder welquote:
en als ze het dan wel goed heeft kijkt ze of ze helemaal geweldig isquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:40 schreef Soury het volgende:
Julia moet elke keer vermelden dat ze het niet weet, irritant mens.
En dan straks weer 'Ja maar die en die wist ik eigenlijk ook wel, maar ja'quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
bijzonder wel
ik hoor constant geen idee
ik hoop dat ze derde blijftquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan straks weer 'Ja maar die en die wist ik eigenlijk ook wel, maar ja'
Mooi ! kijken wat er achteraf haar excuus is. "Had mijn dag niet, ben ongesteld, het sneeuwt" ???quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
bijzonder wel
ik hoor constant geen idee
4e zou ik leuker vindenquote:
lisa stond 1ste 2 vragen geledenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
4e zou ik leuker vinden![]()
(als dat nog kan, heb niet meer op de stand gelet eigenlijk)
Kijk! Je bent gehoordquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:00 schreef JJ76 het volgende:
Jammer dat ze bij regie niet flexibel zijn en geen spel met de sneeuw maken.
Ja, waar maakt ze zich druk om, niet haar bondje, net als vorige keer met die foto-opdracht. Ze zou net als toen blij moeten zijn dat ie maar wat aan lijkt te kloten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:
waarom moet Deisy zich immer en altijd overal mee bemoeien
Omdat Daisy zich de mama van de groep voelt, soort van compensatie omdat ze niet thuis is.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:
waarom moet Deisy zich immer en altijd overal mee bemoeien
Weet niet wat erger is, niks winnen of een tijd opgesloten zitten met Sylvia Geersenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:59 schreef greysbones het volgende:
rob geus in de loods maandag![]()
die arme man die niks won bij het zwaard
quote:
De zaterdagaflevering is gelukkig te kort om haar oneindig durende 'ja maar die wist ik wel hoor blablabla'' preken aan te horen na afloop.quote:
Dat is onzin. De ene cyclus kunnen er meer irritante vrouwen zitten dan mannen en de andere cyclus meer irritante mannen dan vrouwen. Ik kijk zelf overigens naar het gedrag van iemand in plaats van het geslacht.quote:Op zondag 11 januari 2026 02:31 schreef Ilja2001 het volgende:
Het valt me wel op dat het vooral afkeer is richting vrouwen.
Is wel vaker. Ze lijkt soms een oranje huid te hebben. Net een Oempa Loempa. Echt lelijk. En heeft ze ook niet nodig zo'n dikke laag plamuur als je 20 bent.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat zit Mercedes lelijk in de make up, ze lijkt zo wel Fred van Leer
Ik snap niet helemaal wat er viezig is aan dat leeftijdsverschil , en het is idd wat hypocriet om hetzelfde leeftijdsverschil bij 40/30 niet als een probleem te zien. Het leeftijdsverschil blijft hetzelfde.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:10 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik lag een beetje achter qua aflevering dus misschien is dit al gezegd, maar ik heb net opgezocht dat Salar 30 jaar is en Mercedes is toch 20? Ik vind dat een beetje viezig verschil in "levensfase", want wanneer ze 30 en 40 waren, had ik hier niks van gevonden. Ook kosmisch dat ze over die jongen (wie noemt zijn kind nu Pepper?!) die thuis zit, wel goed met hem zou zitten maar eerst nog even met wat andere boys wil gaan, dat komt op mij over dat het settelen is en ze fysiek en/of mentaal niet warm van hem word. Een beetje vent weet dan toch genoeg? Dat zou ik eens over mijn vriendin moeten zeggen dan staan mijn koffers op straat.
Het is ook niet het 10 jaar verschil per se, daarom had ik het ook over levensfase, ook ik vind Mercedes erg kinderlijk en een 30 jarige zie ik al een "echte volwassenen" en vind het dus viezig dat hij zich met zo'n kinderlijk typ bezighoudt, tegelijk is Salar ook niet extreem volwassenen voor een 30 jarige.quote:Op zondag 11 januari 2026 18:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat er viezig is aan dat leeftijdsverschil , en het is idd wat hypocriet om hetzelfde leeftijdsverschil bij 40/30 niet als een probleem te zien. Het leeftijdsverschil blijft hetzelfde.
Wat ik wel zie is dat Mercedes in veel opzichten nog een kind is ,
dat zie je ook nu wel in het contact tussen Salar en haar. Ik vind Mercedes een beetje een grote nukkige kleuter![]()
Het heeft bij haar een bakvissen gehalte en ik denk dat Salar er ook iets luchtiger in staat dan Mercedes.
Dat vind ik ook wel begrijpelijk. Ik denk dat (zoals ik het interpreteer en zie) ze het goed met elkaar kunnen vinden.
Dat ze matties zijn in de loods. Hoe het verder gaat blijft vooralsnog de vraag
Niet echt neequote:Op zondag 11 januari 2026 19:22 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Het is ook niet het 10 jaar verschil per se, daarom had ik het ook over levensfase, ook ik vind Mercedes erg kinderlijk en een 30 jarige zie ik al een "echte volwassenen" en vind het dus viezig dat hij zich met zo'n kinderlijk typ bezighoudt, tegelijk is Salar ook niet extreem volwassenen voor een 30 jarige.
in in dat kwartier heeft Julia wel 20 x gezegdquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:19 schreef LionHeart het volgende:
Recap van 3 minuten. En dan een dik kwartier quiz. Die zaterdag uitzending stelt echt niks voor.
het zou fijn zijn als de helft vertrekt jaquote:Op maandag 12 januari 2026 12:22 schreef Hagenesie het volgende:
Er zitten gewoon geen leuke mensen in. Te saai.
Toneelstukje met De Geus in z'n labjas en het blauwe lampjequote:
Gaan we alle oplichtenden vlekken zien in bed bij Juliaquote:Op maandag 12 januari 2026 13:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toneelstukje met De Geus in z'n labjas en het blauwe lampje
Ik sla over, spoel er later wel doorheen.
Hele bed licht opquote:Op maandag 12 januari 2026 19:26 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Gaan we alle oplichtenden vlekken zien in bed bij Julia
bestknapquote:Op maandag 12 januari 2026 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
Sow, Peter heeft een miljoen keer een sneeuwpop gemaakt in zijn leven.
maak een igloquote:Op maandag 12 januari 2026 19:38 schreef LionHeart het volgende:
Sja, veel meer opdrachten met sneeuw kun je ook niet bedenken
vindt het zo een sneu neusquote:
Zal geld nodig hebben.quote:Op maandag 12 januari 2026 19:40 schreef JJ76 het volgende:
Krijgt Rob nieuw programma. Ineens is hij weer veel op tv.
Weet dat hij restaurant met mensen met beperking gaat opstarten. Zal wel serie over komen dan.quote:
mag welquote:Op maandag 12 januari 2026 19:43 schreef LionHeart het volgende:
Rob moet maar niet bij mij thuis komen..
Ok. Geld moet rollen of zo.quote:Op maandag 12 januari 2026 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft een heel lelijk gigantische villa gekocht
[ link | afbeelding ]
Flodderhuis in Almere?quote:Op maandag 12 januari 2026 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft een heel lelijk gigantische villa gekocht
[ link | afbeelding ]
met 4 mensenquote:
Nee maar de meeste zijn er geen ster in volgens mij.quote:Op maandag 12 januari 2026 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
met 4 mensen
1 slaapkamer
wow wat heftig
Nee in de Parkstad, daar wil geen mens gaan wonen dus nog betaalbaar. Hij kan wel te voet naar Pinkpopquote:
Lol ja volgens mij zitten er ook wielen onder dat gedrocht.quote:
Lol. Ik zeg verder niets dan.quote:Op maandag 12 januari 2026 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ja volgens mij zitten er ook wielen onder dat gedrocht.
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2026 19:53 schreef JJ76 het volgende:
Pffff die dragpop staat weer verveeld te kijken hoe de rest bezig is.
Leer ons de Febo kennen, wordt gewoon goedgekeurdquote:Op maandag 12 januari 2026 19:55 schreef StephanL het volgende:
Gieren en haaien te laat. Maak het de vossen nog makkelijker
Denk het niet, maar we gaan het zien.quote:Op maandag 12 januari 2026 19:55 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Leer ons de Febo kennen, wordt gewoon goedgekeurd
ze moesten op de stip staanquote:Op maandag 12 januari 2026 19:58 schreef spapaars het volgende:
Denk wel dat ze op tijd hun slaapzaaltje hadden verlaten.
We zullen het zien.quote:Op maandag 12 januari 2026 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moesten op de stip staan
vraag me af of de gieren op tijd waren
de haaien sowieso niet
Rob weet de lol uit elke opdracht te halenquote:Op maandag 12 januari 2026 20:00 schreef King_Merc het volgende:
Man man man.. wat een opdracht.. met die 2 van het leger was het nog leuk
Een kwartier lang kutten om boven op de kast te klimmen. Gewoon stof eraf en klaar.quote:Op maandag 12 januari 2026 19:55 schreef StephanL het volgende:
Gieren en haaien te laat. Maak het de vossen nog makkelijker
ook weer bijzonder jaquote:Op maandag 12 januari 2026 20:05 schreef StephanL het volgende:
Oh een iemand was al genoeg blijkbaar
terwijl de bedden pas zijn verschoondquote:
rekken en erbij blijvenquote:
Jan is sinds dit weekend weer thuisquote:Op maandag 12 januari 2026 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
rekken en erbij blijven
tis 12 januari
nog geen knock out in zicht
Ik niet, mag mijn hulp donderdag doenquote:Op maandag 12 januari 2026 20:31 schreef schetterklep het volgende:
Ik ga nog even snel de deurklinken doen
Aardige knul maar ik heb medelijden met Mercedes, hij heeft haar helemaal in zijn macht.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
Salar is wel een goeie jongen (in de loods)
Ik zie hem niet anders doen dan dat hij ook bij Nouchine deed in Big Brother, gewoon gekkigheid maken maar zie totaal geen liefde of zo. Merkedes verbeeld zich dat misschien wel maar ik denk dat dit niet wederzijds gaat zijn...quote:Op maandag 12 januari 2026 21:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Aardige knul maar ik heb medelijden met Mercedes, hij heeft haar helemaal in zijn macht.
Denk dat Mercedes het wel flink te pakken heeft van hem.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zie hem niet anders doen dan dat hij ook bij Nouchine deed in Big Brother, gewoon gekkigheid maken maar zie totaal geen liefde of zo. Merkedes verbeeld zich dat misschien wel maar ik denk dat dit niet wederzijds gaat zijn...
Plaatsvervangende schaamte hoe die vrouw zich als een puber gedraagt...quote:Op maandag 12 januari 2026 21:38 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een bagger.
Daisy soppend achter Geusie aan, en dan bedoel ik niet met een dweil
"Schoonmaken is leuk, is echt echt mijn ding, ja hier ga ik goed op gek, wajoooo"
Ja, daarom staat de haaienkamer bekend als de vuilnisbelt. Dom gelul.
Laten we hopen dat als het zo ver mag komen dat Peter met die ton er vandoor gaat.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:44 schreef humpty het volgende:
Peter ziet overal wel iets positiefs in en daarom is hij ook nog met Julia
ieder ander was toch al lang weg geweest....wat een verschrikkelijke betweter is het
Dat jij dat vindt stelt mij dan wel weer gerust, want Victor Vlam vind ik echt een van de walgelijkste figuren op televisie. Het zou pas eng worden als ik het een keer met je eens was.quote:
Ik vind Victor Vlam een genot om naar te kijken, hij zegt wat velen denken en zit niet met een bruine arm bij iedereen in de reet. Hij zegt wat hij echt vindt en ook al ben ik het niet altijd met hem eens, maar dat geslijm van velen om er maar bij te horen of allemaal dezelfde mening hebben, hoeft voor mij niet en is ook niet interessant om naar te kijken en luisterenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 02:20 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Dat jij dat vindt stelt mij dan wel weer gerust, want Victor Vlam vind ik echt een van de walgelijkste figuren op televisie. Het zou pas eng worden als ik het een keer met je eens was.
Hij probeert wanhopig een bekende nederlander te worden en gooit er daarom de meest walgelijke, soms racistische uitspraken uit. Een beetje wat Johan Derksen ook doet. Maar ieder zijn meug.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 02:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind Victor Vlam een genot om naar te kijken, hij zegt wat velen denken en zit niet met een bruine arm bij iedereen in de reet. Hij zegt wat hij echt vindt en ook al ben ik het niet altijd met hem eens, maar dat geslijm van velen om er maar bij te horen of allemaal dezelfde mening hebben, hoeft voor mij niet en is ook niet interessant om naar te kijken en luisteren
Triest figuur idd,bahquote:Op dinsdag 13 januari 2026 03:49 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Hij probeert wanhopig een bekende nederlander te worden en gooit er daarom de meest walgelijke, soms racistische uitspraken uit. Een beetje wat Johan Derksen ook doet. Maar ieder zijn meug.
Geen behoefte om het terug te kijken, maar ik meende ook dat hij in eerste instantie zei dat het hele bondje op de stip moest staan na het uur.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 01:09 schreef missmistreated het volgende:
Weet niet of het al is genoemd: de gieren waren ook niet allemaal op 0:00s op de "stip" ....pfff
als je een hele aflevering gaat vullen met een Rob Geusquote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
Zakkende cijfers kan positieve verandering opleveren, maar ook wanhopige terugroepacties van oud deelnemers.
Die mogen allemaal lekker thuis blijven, allemaal. Ook Robert, die al 2x geweest is. Een derde keer betekent ook dat figuren als Floris, Serena en Fatima ook nóg een keer langs mogen komen. Die kennen we nu wel.
Ben wel klaar met die uitgekauwde deelnemers of deelnemers die er sowieso maanden achtereen gezeten hebben en net pas weg zijn.
Doe maar een 24-uurs opdracht, goed voor de luilakken, maar ook lekkere ruziesquote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je een hele aflevering gaat vullen met een Rob Geus
dan ben je ook wel triest bezig
zorg gewoon voor goede spellen
gooi er eens een lange opdracht in
(en dan geen jureerbare )
en de helft vande kandidaten deze cyclus echt weg
Ja, ik snapte het ook niet helemaal dat de Gieren toch geldig waren, maar had ook geen zin om terug te spoelen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen behoefte om het terug te kijken, maar ik meende ook dat hij in eerste instantie zei dat het hele bondje op de stip moest staan na het uur.
Toen ze klaar waren zei hij weer dat niet minstens 1 haai op de stip stond en dat ze daarom geen punten kregen. Van de gieren stond alleen Roland op de stip toen de teller op 0 stond.
Er is nog maar een iemand die de bondgenoten een boost kan geven ..quote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
Zakkende cijfers kan positieve verandering opleveren, maar ook wanhopige terugroepacties van oud deelnemers.
Die mogen allemaal lekker thuis blijven, allemaal. Ook Robert, die al 2x geweest is. Een derde keer betekent ook dat figuren als Floris, Serena en Fatima ook nóg een keer langs mogen komen. Die kennen we nu wel.
Ben wel klaar met die uitgekauwde deelnemers of deelnemers die er sowieso maanden achtereen gezeten hebben en net pas weg zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those angels with their wings glued on.
Wat mij betreft helemaal geen spellen meer. Laat ze het maar uitzoeken en zelf aan geld zien te komen voor de pot, en aan het eind van de cyclus gaat de winnaar er mee van door elke maand. Goedkoper ook voor Talpa.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je een hele aflevering gaat vullen met een Rob Geus
dan ben je ook wel triest bezig
zorg gewoon voor goede spellen
gooi er eens een lange opdracht in
(en dan geen jureerbare )
en de helft vande kandidaten deze cyclus echt weg
17 december zagen we in de aflevering Roxy en Salar in de loods komen, die zaten er toen dus al een kleine week.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:01 schreef sjaakspark het volgende:
Wat duurt het lang voor de knockouts of ben ik te ongeduldig
Elke maand duurt daar 6 wekenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:01 schreef sjaakspark het volgende:
Wat duurt het lang voor de knockouts of ben ik te ongeduldig
roland was er net op tijdquote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:32 schreef Chanel5 het volgende:
ik zie net dat de gieren er ook niet allemaal stonden.......
nah vind ik niet kloppen maar ja wie ben ikquote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
roland was er net op tijd
zei ik gisteren ook al
plots was het de regel dat er 1 op de stip moest staan
@Chanel5?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nah vind ik niet kloppen maar ja wie ben ik
ze heet gewoon Franceska ofzoietsquote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
Kleine schaakstukjes laten niet lang meer op zich wachten ....
Gewoon een bruin rechts ventjequote:Op dinsdag 13 januari 2026 03:49 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Hij probeert wanhopig een bekende nederlander te worden en gooit er daarom de meest walgelijke, soms racistische uitspraken uit. Een beetje wat Johan Derksen ook doet. Maar ieder zijn meug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |