Wintergeurtjequote:
Hoe is het daar ?quote:
Ik moet de laatste aflevering nog zien. Maar ik heb er ook een paar geskipt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kijk je dat?
Eerste seizoen vond ik goed
Daarna afgehaakt
Nu warm en natquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ja ik dat in de avond en soms in de ochtend. Gaat meestal fout. En O wee als je een mod taak moet doen. Een groot dramaquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wintergeurtje![]()
Hulde aan de mensen die via de telefoon op fok posten.
Wat een gepriegel
2001?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:21 schreef mario390 het volgende:
ausschnitt in duitse tv jantjetje smit 2001
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nu warm en nat![]()
Iets met een kapotte rubber vandaag
context KiBiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nu warm en nat![]()
Iets met een kapotte rubber vandaag
Het is maar goed dat je een spoiler zet. Lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik ook niet een weet nu weer waaromquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik post praktisch nooit via mobiel.
is hij en vrouw nu?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:21 schreef Shii het volgende:
[..]
2001?
Die knul is inmiddels geen jantje meer.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet de laatste aflevering nog zien. Maar ik heb er ook een paar geskipt.
dat is dan weer heel wat andersquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]whuut je skiped gewoon afleveringen
Zo te zien type je nu op de laptopquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik dat in de avond en soms in de ochtend. Gaat meestal fout. En O wee als je een mod taak moet doen. Een groot drama
Ja en ja.quote:
Nee ik zit op de bank met de mobiel in mijn handen. In de avond zelden achter de kaptopquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo te zien type je nu op de laptop![]()
En vaak ook een aantal keer drukken op de +10 seconden, de saaie stukken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]whuut je skiped gewoon afleveringen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |