Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Veel mensen stoorden zich aan dat er veel te veel personages in dit seizoen zitten en dat we ineens om Holly moeten geven.
Dat vind ik allemaal niet zo erg; die figuren zaten er allemaal al in en hebben nu gewoon een wat kleinere rol, en in elk seizoen heb je wel ineens ff een nieuwe die plotseling heel belangrijk is. Niks mis mee.
Wel vind ik dat meerderen van hen echt dood hadden moeten gaan; het is totaal ongeloofwaardig dat al die dingen overleefd worden.![]()
Ik vroeg me af waarom dit niet werkte, tot ik me bedacht dat tiktok geblokkeerd wordt op ons campus netwerkquote:![]()
![]()
Oh ze zijn bang, dat jullie teveel op tiktok kijkenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vroeg me af waarom dit niet werkte, tot ik me bedacht dat tiktok geblokkeerd wordt op ons campus netwerk
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
ow ben je al ingesneeuwd??quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh ze zijn bang, dat jullie teveel op tiktok kijkenEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Staan meer leuke filmpjes op tiktok maar ook op instagramquote:Who cares if one more light goes out?
china enzo..quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh ze zijn bang, dat jullie teveel op tiktok kijken![]()
Er ligt best wel wat.. maar er is bijna niks bij gekomen na vannachtquote:Who cares if one more light goes out?
ow dus valt meequote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er ligt best wel wat.. maar er is bijna niks bij gekomen na vannacht
zie wel heel mooie beelden
en ingesneeuwde snelwegen op XEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Ja drone beelden zijn wel mooiquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow dus valt mee
zie wel heel mooie beelden
en ingesneeuwde snelwegen op X
BlabWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nope vanavond even niet. Ben naar kantoor geweest en net klein stukje heen en weer naar familie wel. Best guur (het weer)quote:![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Gevoelstempretuur is hier -8quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nope vanavond even niet. Ben naar kantoor geweest en net klein stukje heen en weer naar familie wel. Best guur (het weer)
Ik stofzuig.quote:
Jij stofzuigt..
Wij hebben gestofzuigd.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zuigen kreng!!!!quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zuigen please?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
![]()
Maar weer eens een poging doen mijn eerste puntje op t bord te krijgenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
I want you to want me....quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
![]()
Hello
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Morgen uitvaart van juffrouw 5de leerjaar
Ik heb er zelf les van gehad dus gaWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Eentje, eentje... Niet te bescheiden!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij hebt er eentje opengetrokken?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik moet nog even naar buiten om het vuilnis weg te brengen maar het sneeuwt hier en het is ijskoudHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Sterkte!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb er zelf les van gehad dus ga
Pils drink ik eigenlijk zelden meerquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:56 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Eentje, eentje... Niet te bescheiden!Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Je zit aardig in het Noorden dan he?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik moet nog even naar buiten om het vuilnis weg te brengen maar het sneeuwt hier en het is ijskoudHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Veel sterkte morgen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb er zelf les van gehad dus ga![]()
Sorry heb het gemist. Maar hoe ging de scan?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Utrecht! Dikke vlokkenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:58 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je zit aardig in het Noorden dan he?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Goedquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Sorry heb het gemist. Maar hoe ging de scan?
Wacht op het verslagWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Wah? Hier ook Utrecht (Oost) maar droog en de meeste sneeuw is weer weg.quote:
Puntje dr in, puntje dr uit!quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Hier zuid-oostquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:02 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wah? Hier ook Utrecht (Oost) maar droog en de meeste sneeuw is weer weg.. Toen ik liep van LH-complex naar huis waren er dikke vlokken rond kwart over 6. Nu zie ik het nog enigszins lichter sneeuwen voor mn raam
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Niet zo miepenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik moet nog even naar buiten om het vuilnis weg te brengen maar het sneeuwt hier en het is ijskoudDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Das ook t enige waarin ik ben gezogen afgelopen tijdquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Het zal nooit meer hetzelfde zijn. Je bent nu eens en voor altijd DTS ingezogen.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Das ook t enige waarin ik ben gezogen afgelopen tijd![]()
![]()
Hey Kreequote:
hoiquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:20 schreef kree het volgende:
[..]
hey allen. dacht kom nog ff langs hier in dit topic
Lekker weekend aan het vieren?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:20 schreef kree het volgende:
[..]
hey allen. dacht kom nog ff langs hier in dit topic
![]()
ja was toch nog weer een redelijk druk weekje op werkquote:
Nouja begin februari werk ik 36 uur per week ipv 40. geregeld dat
Do what you love, love what you do!![]()
kennen jullie dit trouwens op YouTube?
https://youtube.com/@weetjedatookweer
Hij heeft altijd wel aardige dingetjes, niet al te lang ook en verteld het leuk.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker vooruitzicht.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:28 schreef kree het volgende:
[..]
ja was toch nog weer een redelijk druk weekje op werk
Nouja begin februari werk ik 36 uur per week ipv 40. geregeld dat
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:29 schreef kree het volgende:
kennen jullie dit trouwens op YouTube?
https://youtube.com/@:weetjedatookweer
Hij heeft altijd wel aardige dingetjes, niet al te lang ook en verteld het leuk.![]()
![]()
jaah lever ff iets in qua salaris dan natuurlijk, maar ik wil ff wat meer tijd hebben.quote:
bv gewoon om ff dagje achter piano te zitten dingetjes uit te zoeken, wat meer gitaar leren enzo.
Dat is mijn goede voornemen voor dit jaar
Mooi voornemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:30 schreef kree het volgende:
[..]
jaah lever ff iets in qua salaris dan natuurlijk, maar ik wil ff wat meer tijd hebben.
bv gewoon om ff dagje achter piano te zitten dingetjes uit te zoeken, wat meer gitaar leren enzo.
Dat is mijn goede voornemen voor dit jaar![]()
![]()
Schiet niet op vandaag met de bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja joh, zat ff te denken (en in eerste instantie financieel weer). maar kan het ruim redden met wat ik verdien ook met minder uren maken.quote:
Tis een beetje zoals je opgevoed bent denk ik vaak, van keihard werken en de max etc eruit halen.
En zat afgelopen jaar eigenlijk te denken, waarvoor doe ik het? Kan mezelf prima onderhouden, dus wat is het dan sparen ofzo? voor iets wat mss nooit komen gaat? (zie mijn pa)
Naja denk ik van heb ik liever meer vrij en hou ik me meer bezig met hobby, gelukkig kon dit he vanuit werk. En sluit niet eens uit dat ik nog minder ga werken later. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Enveelbolkersvandaagbolkquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
helaas niet bolk.
Maarja, werken bolk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het liefst werk ik zo min mogelijk voor zoveel mogelijk geld, maarja dat heeft wss iedereen. dat streven naar steeds meer en meer. Ik heb het beetje opgegeven en waarom ook eigenlijk.
Het lijkt Amerikaans en laat ik maar niet zeggen wat ik daar nu over denk nu op het moment met trump als grote voorbeeld daar
Er is niets mis met hard werken. Maar als je alleen bent en geen gezin om te onderhouden dan kun je ook wat makkelijker voor jezelf andere keuzes maken. En als je rondkomt dan kun je die keus makkelijker maken om wat uren minder te gaan werken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
ja joh, zat ff te denken (en in eerste instantie financieel weer). maar kan het ruim redden met wat ik verdien ook met minder uren maken.
Tis een beetje zoals je opgevoed bent denk ik vaak, van keihard werken en de max etc eruit halen.
En zat afgelopen jaar eigenlijk te denken, waarvoor doe ik het? Kan mezelf prima onderhouden, dus wat is het dan sparen ofzo? voor iets wat mss nooit komen gaat? (zie mijn pa)
Naja denk ik van heb ik liever meer vrij en hou ik me meer bezig met hobby, gelukkig kon dit he vanuit werk. En sluit niet eens uit dat ik nog minder ga werken later. LOL![]()
Jadanmoetjevannachtmaaraandepuntenjachtbolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
klopt ook hoor, het scheelt in die zin dat ik alleen ben, wel een voordeel ervan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Er is niets mis met hard werken. Maar als je alleen bent en geen gezin om te onderhouden dan kun je ook wat makkelijker voor jezelf andere keuzes maken. En als je rondkomt dan kun je die keus makkelijker maken om wat uren minder te gaan werken.
Als ik een gezin had, dan had ik er wss anders over gedacht.
want denk je aan je kinderen of echtgenoot wellicht. Maar heb dat allemaal niet. het heeft dus voor en nadelen om vrijgezel te zijn.
Zou ik nog steeds liever met een lieve vrouw samen zijn denk ik diep in mijn ziel. Maar aan de andere kant, het heeft dus ook voordeel.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Kree. UIt het linkedin topic:quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:37 schreef kree het volgende:
het liefst werk ik zo min mogelijk voor zoveel mogelijk geld, maarja dat heeft wss iedereen. dat streven naar steeds meer en meer. Ik heb het beetje opgegeven en waarom ook eigenlijk.
Het lijkt Amerikaans en laat ik maar niet zeggen wat ik daar nu over denk nu op het moment met trump als grote voorbeeld daar
Ik denk dat we anders naar werk moeten kijken. Niet als een verplichting, maar als een kans of een voorrecht om impact te maken.![]()
Zo is dat. Ik weet wel zeker dat je die verantwoordelijkheid ook zeker wel zou voelen dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:39 schreef kree het volgende:
[..]
klopt ook hoor, het scheelt in die zin dat ik alleen ben, wel een voordeel ervan.
Als ik een gezin had, dan had ik er wss anders over gedacht.![]()
![]()
?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kree. UIt het linkedin topic:
Ik denk dat we anders naar werk moeten kijken. Niet als een verplichting, maar als een kans of een voorrecht om impact te maken.
ik zei dat ergens? geen idee dan meer, klinkt niet als mezelfDo what you love, love what you do!![]()
Nee, jij zei dat niet, dat was ooit een post op linkedin en staat in het linkedin topic.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:41 schreef kree het volgende:
[..]
?
ik zei dat ergens? geen idee dan meer, klinkt niet als mezelf![]()
![]()
ontdooibolkquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:41 schreef mario390 het volgende:
kut koelkast moet tot ,morgen aftauenzoveel ijs 10 cm dick
![]()
Ojee, misschien toch vaker ontdooien en schoonmakenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:41 schreef mario390 het volgende:
zeker en mss ook meer de motivatie om daarvoor geld te verdienen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Zo is dat. Ik weet wel zeker dat je die verantwoordelijkheid ook zeker wel zou voelen dan.
Voor nu iig hoef ik de verantwoording nergens te leggen behalve bij mezelf.
Ik weet ook eerlijk gezegd niet hoor, hoe meer ik nieuws zien en situatie of ik eigenlijk (eigen) kinderen dat aan zou willen doen.
Denk er wel eens over, want vindt t aardig kut voor de jeugd en zeker jonge kinderen die nu opgroeien in hoe een fucked up maatschappij (niet alleen in NL). maar ook wereldwijd.
Ze dus terecht komen.Do what you love, love what you do!![]()
Mijn diepvries hoef ik nooit te ontdooien
aha nouja omdat je hem cursief deed, leek het als een quote van mij.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, jij zei dat niet, dat was ooit een post op linkedin en staat in het linkedin topic.
Maar duidelijk dan
Nee, dan quote ik je post er wel helemaal bij in, zoals zoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
aha nouja omdat je hem cursief deed, leek het als een quote van mij.
Maar duidelijk danquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
aha nouja omdat je hem cursief deed, leek het als een quote van mij.![]()
De wereld is nog nooit 'niet kut' geweest, maar soms is het nog wat meer kutter dan anders. Maar ik snap wel wat je bedoelt, als ik nu de keus opnieuw moest maken, dan had ik er waarschijnlijk geen kind meer opgezet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
zeker en mss ook meer de motivatie om daarvoor geld te verdienen.
Voor nu iig hoef ik de verantwoording nergens te leggen behalve bij mezelf.
Ik weet ook eerlijk gezegd niet hoor, hoe meer ik nieuws zien en situatie of ik eigenlijk (eigen) kinderen dat aan zou willen doen.
Denk er wel eens over, want vindt t aardig kut voor de jeugd en zeker jonge kinderen die nu opgroeien in hoe een fucked up maatschappij (niet alleen in NL). maar ook wereldwijd.
Ze dus terecht komen.![]()
sterkte pinniequote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
doet muttiquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojee, misschien toch vaker ontdooien en schoonmaken![]()
nog steeds? vannacht ook alquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:41 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
Die staan buiten nu ook wel goed koudquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:50 schreef Shii het volgende:
Spullen eruit, lekker buiten zetten, en ontdooien maar.
Zo een paramolletje pakken bolkWho cares if one more light goes out?
Hoop ik ook..quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
dat zijn er al minstens twee
hopelijk is het gauw overWho cares if one more light goes out?
Hele dag al niet helemaal fitquote:Who cares if one more light goes out?
Fit bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
je quote niet goed marioquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann het 8 punten heb jee al vorsprung
en weer over die punten zeuren![]()
![]()
@yvonne ik ga je even bellen oké?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
:doe maar. Hopelijk ziet degene het![]()
Ga je ook bellen of dmmen of alleen bolkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet de sneeuw er wel af zijn..quote:
Net zoals vandaag en de nacht wel koudquote:Who cares if one more light goes out?
Geen last van binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga alleen bolken. ik heb geen nummer en dmmen ga ik niet doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je ook bellen of dmmen of alleen bolken![]()
Dan kunnen die hun werk doenquote:
Oké dan maar bolken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga alleen bolken. ik heb geen nummer en dmmen ga ik niet doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik bolk, hij bolkt, wij bolken.
Dmgelezenbolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkgelezendmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HalloBirdiewarmbadbolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wintergeurtjequote:![]()
Hulde aan de mensen die via de telefoon op fok posten.
Wat een gepriegel
Smile, it's free therapy.![]()
Hoe is het daar ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet de laatste aflevering nog zien. Maar ik heb er ook een paar geskipt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kijk je dat?
Eerste seizoen vond ik goed
Daarna afgehaakt![]()
Nu warm en natquote:![]()
Iets met een kapotte rubber vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Ja ik dat in de avond en soms in de ochtend. Gaat meestal fout. En O wee als je een mod taak moet doen. Een groot dramaquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wintergeurtje![]()
Hulde aan de mensen die via de telefoon op fok posten.
Wat een gepriegelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
2001?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:21 schreef mario390 het volgende:
ausschnitt in duitse tv jantjetje smit 2001
Die knul is inmiddels geen jantje meer.![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nu warm en nat![]()
context KiBiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nu warm en nat![]()
Het is maar goed dat je een spoiler zet. Lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook niet een weet nu weer waaromquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik post praktisch nooit via mobiel.
Fok app wel op de telefoon nuSmile, it's free therapy.![]()
is hij en vrouw nu?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:21 schreef Shii het volgende:
[..]
2001?
Die knul is inmiddels geen jantje meer.![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet de laatste aflevering nog zien. Maar ik heb er ook een paar geskipt.whuut je skiped gewoon afleveringen
dat is dan weer heel wat andersquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]whuut je skiped gewoon afleveringen
![]()
![]()
Zo te zien type je nu op de laptopquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik dat in de avond en soms in de ochtend. Gaat meestal fout. En O wee als je een mod taak moet doen. Een groot drama![]()
Nee ik zit op de bank met de mobiel in mijn handen. In de avond zelden achter de kaptopquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo te zien type je nu op de laptop
En vaak ook een aantal keer drukken op de +10 seconden, de saaie stukken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]whuut je skiped gewoon afleveringen
![]()
Geen spoilersquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:23 schreef ToT het volgende:
Okee@ het gezeik over dit seizoen; het is echt veel beter dan wat de critici zeggen tot nu toe!
, maar fijn om te horen. Ik heb nog een half uurtje kijkgenot tegoed.
![]()
![]()
Jupquote:![]()
Rubberen ring bij de pook was kapoet.
Kon niet meer schakelen of ja, 3 en 4 deden het nog wel![]()
Maar het is weer gemaakt
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup![]()
Rubberen ring bij de pook was kapoet.
Kon niet meer schakelen of ja, 3 en 4 deden het nog wel![]()
Maar het is weer gemaakt![]()
![]()
Ik vond de laatste aflevering redelijk een grap. Laatste uur zelfs vooruitgespoeld bij momenten. Weeïg gezeur over hoe de toekomst verder ging had ook in 10 minuten gekundquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:23 schreef ToT het volgende:
Okee@ het gezeik over dit seizoen; het is echt veel beter dan wat de critici zeggen tot nu toe!
Ik zie hetquote:
Man3
Geen zin om de tablet te pakken ik al ligt die naast meSmile, it's free therapy.![]()
doe maar niet in badquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik zie het
Man3
Geen zin om de tablet te pakken ik al ligt die naast me![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En vaak ook een aantal keer drukken op de +10 seconden, de saaie stukken.ja dat doe ik ook vaker als het me te langzaam gaat
niet aan de opladerquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die is spatwaterdicht
Kijk ik Netflix op tijdens het waterfestijn![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-01-2026 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-01-2026 21:30
[ afbeelding ]37steSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Kiek ik ook.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:43 schreef StevenHyde het volgende:
Een uur en 42 minuten naast de dames op de bank erbij gezeten pohhhhh![]()
je plicht weer gedaan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:43 schreef StevenHyde het volgende:
Een uur en 42 minuten naast de dames op de bank erbij gezeten pohhhhh![]()
![]()
Jaaaaa, zo'n jongen vd bankzitters zat in zo'n pak en mijn dochter is bankzitters fan, dus die is helemaal hyped.![]()
Zeker om hun snacks te bietsenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:43 schreef StevenHyde het volgende:
Een uur en 42 minuten naast de dames op de bank erbij gezeten pohhhhh
De kritiek op de eindbattle snap ik deels wel, althans dat het veel te kort duurt.
Die "Rambo" is idd ook wel sneu, maar verder is het helemaal in de stijl van de serie!![]()
![]()
Slaapbolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: