abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219791241



Op 23 januari begint HBO MAX met het uitzenden van de Canadese serie Heated Rivalry. De serie gaat over de Canadese ijshockeyer Shane Hollander en de Russische Ilya Rozanov. Ze starten beide op 17/18 jarige leeftijd bij grote ijshockey teams en worden rivalen op het ijs. Buiten het ijshockey om zijn ze vooral druk bezig in bed. Iedere keer als de teams tegen elkaar spelen spreken ze af om te sexen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Gebaseerd op het boek 'Heated Rivalry' van Rachel Reid. Het boek gaat wat dieper op de dingen in dan de serie, het kan dus nuttig zijn om die eerst te lezen. Seizoen 2 is inmiddels een feit, dat wordt begin volgend jaar verwacht.

De serie heeft een score van 9.1 op IMDb en is de onverwachte hit geworden van 2025. Even nog een toevoeging: als je besluit de serie te kijken op de tv en de tv hangt aan de muur aan de straatkant, doe de gordijnen dicht. De expliciete scènes zijn ook vrij expliciet :7

Nog even twee weekjes wachten maar ik ben super enthousiast dat ze het hier ook uitzenden O+

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
pi_219900880
Zijn we er klaar voor? Trailer staat al op HBO Max!

Ondertussen is dit echt een kneiter van een hit, ik denk niet dat ik ooit zoiets gezien heb! Insta aantallen van beide acteurs gingen in 1,5 maand van rond de 5/6000 naar 2 miljoen, half Hollywood is fan, ze waren te gast bij de bekende Amerikaanse late night shows, hebben een prijs uitgereikt bij de golden globes, lopen modeshows in Milan etc. etc. 3 maanden geleden had nog haast niemand van ze gehoord :') Oh en ze zijn ook te gast op de Olympische winterspelen in Milaan :o





Do i need to say more?
  Moderator / Colorchick vrijdag 23 januari 2026 @ 11:11:44 #3
382129 crew  Donna
pi_219905568
Ik ga zo kijken!!! _O_
pi_219905621
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:11 schreef Donna het volgende:
Ik ga zo kijken!!! _O_
Yesssssss. Post hier je bevindingen! _O_ *O*
  vrijdag 23 januari 2026 @ 11:25:51 #5
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_219905706
6 afleveringen toch?
what to do:
1. iedere week 1 aflevering
2. nog 5/6 weken wachten en dan lekker in 1 x bingen

dilemma dilemma
... en huiver mee
pi_219905887
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:25 schreef Giggio het volgende:
6 afleveringen toch?
what to do:
1. iedere week 1 aflevering
2. nog 5/6 weken wachten en dan lekker in 1 x bingen

dilemma dilemma
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat deze serie nóg beter tot zijn recht komt wanneer je het binget.

De derde aflevering gaat trouwens niet over Shane & Ilya, maar over Scott & Kip. Goede aflevering ook, en nodig voor de rest van het seizoen.
  Moderator / Colorchick vrijdag 23 januari 2026 @ 16:03:14 #7
382129 crew  Donna
pi_219908056
Ik heb net aflevering 1 gekeken.

👀👀
pi_219908179
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 16:03 schreef Donna het volgende:
Ik heb net aflevering 1 gekeken.

👀👀
Oh dit is nog maar het begin :P In de vierde aflevering komt er een scène... Als ik mezelf ooit voor een dag in een man kan veranderen moet ik dit gewoon proberen :9 Maar buiten dat, het verhaal is gewoon erg goed.

Wat vond je ervan?
  Moderator / Colorchick vrijdag 23 januari 2026 @ 17:00:21 #9
382129 crew  Donna
pi_219908559
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 16:20 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Oh dit is nog maar het begin :P In de vierde aflevering komt er een scène... Als ik mezelf ooit voor een dag in een man kan veranderen moet ik dit gewoon proberen :9 Maar buiten dat, het verhaal is gewoon erg goed.

Wat vond je ervan?
Ja waarom maken ze niet meer zulke series? Ook met hetero's. Het is altijd zo mild. :'(

Maar so far. Love it!
pi_219910067
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 17:00 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja waarom maken ze niet meer zulke series? Ook met hetero's. Het is altijd zo mild. :'(

Maar so far. Love it!
De kindles van de boeken kun je voor een prikkie kopen op amazon. Vind de boeken erg leuk om te lezen, het geeft net even de inzicht die je soms in de serie een beetje mist.
pi_219932787
Ik vond dat er al best veel ontwikkeling in aflevering 1 zat. Ben benieuwd hoe ze de rest van het seizoen gaan vullen/opbouwen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_219933015
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 14:31 schreef Fascination het volgende:
Ik vond dat er al best veel ontwikkeling in aflevering 1 zat. Ben benieuwd hoe ze de rest van het seizoen gaan vullen/opbouwen.
Ga niks verklappen, maar de laatste twee afleveringen worden als de beste afleveringen gezien met allebei een score van 9.9 op IMDb _O_
pi_219937440
Eerste aflevering gezien, snap niet heel goed waar de ophef over is.
pi_219937747
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 07:21 schreef linebear het volgende:
Eerste aflevering gezien, snap niet heel goed waar de ophef over is.
Ik weet niet of je na 1 aflevering direct een mening kunt hebben, maar het is niet voor iedereen en dat is ook gewoon prima :)
pi_219958651
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 07:21 schreef linebear het volgende:
Eerste aflevering gezien, snap niet heel goed waar de ophef over is.
Zag de ophef over deze serie, dus ook aangezwengeld, bleek weer 1-aflevering-per-week te zijn.

De eerste aflevering kon mij niet bekoren..Oh, kijk ons eens vrijpartijen tussen twee heren te laten zien
Zag wel wat interessante lijntjes voorbij komen, maar de eerste aflevering kwam bij mij over als een shock&ah.

Ik wacht wel tot het hele seizoen erop staat en kijk dan ep 2, of ik het dan nog leuk vind.

Die hoge score op IMDB intrigeert mij.
pi_219958714
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 21:15 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]
Zag de ophef over deze serie, dus ook aangezwengeld, bleek weer 1-aflevering-per-week te zijn.

De eerste aflevering kon mij niet bekoren..Oh, kijk ons eens vrijpartijen tussen twee heren te laten zien
Zag wel wat interessante lijntjes voorbij komen, maar de eerste aflevering kwam bij mij over als een shock&ah.

Ik wacht wel tot het hele seizoen erop staat en kijk dan ep 2, of ik het dan nog leuk vind.

Die hoge score op IMDB intrigeert mij.
Het boek geeft meer inzicht in diepte wat de serie af en toe mist. Ik had de eerste twee afleveringen gezien en ik snapte niet waar de hype over ging. Het boek gelezen en daarna vond ik het zeker wel leuker om te kijken.
  Moderator / Colorchick zondag 15 februari 2026 @ 08:50:51 #17
382129 crew  Donna
pi_220102718
Gisteren aflevering 4 gekeken. Het kijkt heerlijk weg! O+
pi_220102796
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het al een tijd niet gezien heb. Ik vond het echt geweldig, maar op de één op andere dag boeide het me gewoon niet meer :@

Ik heb nog een boek wat ik bij de Bruna kan ophalen (Game Changer wat aflevering 3 omvat), maar geen idee of ik die ga lezen :P

Soms heb ik dat.
pi_220165837
Huilen om het einde van aflevering 5.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_220309731
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 16:20 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Oh dit is nog maar het begin :P In de vierde aflevering komt er een scène... Als ik mezelf ooit voor een dag in een man kan veranderen moet ik dit gewoon proberen :9 Maar buiten dat, het verhaal is gewoon erg goed.

Wat vond je ervan?
Ben deze week pas begonnen, bedoel je de scène in de douche?
pi_220309763
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 18:53 schreef Anouk83 het volgende:

[..]
Ben deze week pas begonnen, bedoel je de scène in de douche?
Nee, de sexscene in de vierde aflevering.

Ik ben niet meer actief in Heated Rivalry fandom, maar ik las dat Hudson (Shane) en François (Scott) een publiekelijke post hebben gemaakt tegen alle haat reacties die de cast van de serie krijgt. Blijkbaar loopt dat nogal uit de klauwen.
pi_220315254
Ik zal nog eens kijken, heb tot nu toe de 1e 4 afleveringen gekeken 😃
  woensdag 11 maart 2026 @ 15:08:29 #23
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220316203
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 07:21 schreef linebear het volgende:
Eerste aflevering gezien, snap niet heel goed waar de ophef over is.
Ik vind de enorme ophef ook wat overdreven.

• Ja het is als LGTBTQIA+ member wel eens fijn om een serie te zien die niet gaat over aids doden of een hele heftige coming out.
• Ja het is een hete serie, met stomende seksscenes (maar dat had een Queer as Folk vroeger ook al)
• Ja aflevering 5 en de laatste hebben wat meer emorionele diepgang dan alle sekscenes van de andere afleveringen.
• Ja het is prima geacteerd

Maar zoalser op het internet gereageerd wordt is het de best geschreven serie ooit en een pareltje! Wat een verhaal, wow! Jongens..... het is gewoon smut hoor :D Prima om bij weg te kijken en dromen, maar laten we het nou niet meer maken dan dat t is.

Het is Heartstopper voor een generatie ouder.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220317204
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vind de enorme ophef ook wat overdreven.

• Ja het is als LGTBTQIA+ member wel eens fijn om een serie te zien die niet gaat over aids doden of een hele heftige coming out.
• Ja het is een hete serie, met stomende seksscenes (maar dat had een Queer as Folk vroeger ook al)
• Ja aflevering 5 en de laatste hebben wat meer emorionele diepgang dan alle sekscenes van de andere afleveringen.
• Ja het is prima geacteerd

Maar zoalser op het internet gereageerd wordt is het de best geschreven serie ooit en een pareltje! Wat een verhaal, wow! Jongens..... het is gewoon smut hoor :D Prima om bij weg te kijken en dromen, maar laten we het nou niet meer maken dan dat t is.

Het is Heartstopper voor een generatie ouder.
Eens. In het begin dacht ik, wat een toffe serie. Maar het begon bij mij snel te vervelen :@

Er zijn genoeg fans die er geen genoeg van kunnen krijgen, maar ik heb het na een paar keer gekeken te hebben het wel gezien.
  Moderator / Colorchick woensdag 11 maart 2026 @ 17:56:02 #25
382129 crew  Donna
pi_220317241
Ik vond het leuk. Idd eens smut. Eens wat meer te zien dan 'normaal' maar dat was het dan ook wel.
pi_220320566
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vind de enorme ophef ook wat overdreven.

• Ja het is als LGTBTQIA+ member wel eens fijn om een serie te zien die niet gaat over aids doden of een hele heftige coming out.
• Ja het is een hete serie, met stomende seksscenes (maar dat had een Queer as Folk vroeger ook al)
• Ja aflevering 5 en de laatste hebben wat meer emorionele diepgang dan alle sekscenes van de andere afleveringen.
• Ja het is prima geacteerd

Maar zoalser op het internet gereageerd wordt is het de best geschreven serie ooit en een pareltje! Wat een verhaal, wow! Jongens..... het is gewoon smut hoor :D Prima om bij weg te kijken en dromen, maar laten we het nou niet meer maken dan dat t is.

Het is Heartstopper voor een generatie ouder.
Eens, vond de chemie tussen die Hollander en Rus (sorry even naam vergeten) nou ook niet echt werken. Er zat meer chemie tussen de smoothie maker en oudere ijshockeyer
  donderdag 12 maart 2026 @ 09:33:13 #27
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220321081
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 17:56 schreef Donna het volgende:
Ik vond het leuk. Idd eens smut. Eens wat meer te zien dan 'normaal' maar dat was het dan ook wel.
O zeker, ik vond t ook leuk hoor. :Y
Maar sommigen lijken t ZO op te hemelen tot een extreem goed gechreven en gacteerd meesterwerk, dat ik denk "Jongens, echt? It is maar smut hoor...." En da's prima. Maar geen oscar :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220321287
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 09:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]
O zeker, ik vond t ook leuk hoor. :Y
Maar sommigen lijken t ZO op te hemelen tot een extreem goed gechreven en gacteerd meesterwerk, dat ik denk "Jongens, echt? It is maar smut hoor...." En da's prima. Maar geen oscar :D
Nouja, als je het boek leest merk je dat het wel wat meer is dan alleen smut. Boek heeft de diepgang wat de serie mist vind ik.
  Moderator / Colorchick donderdag 12 maart 2026 @ 11:21:12 #29
382129 crew  Donna
pi_220321721
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 09:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]
O zeker, ik vond t ook leuk hoor. :Y
Maar sommigen lijken t ZO op te hemelen tot een extreem goed gechreven en gacteerd meesterwerk, dat ik denk "Jongens, echt? It is maar smut hoor...." En da's prima. Maar geen oscar :D
Mee eens idd. :Y
pi_220325709
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 09:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nouja, als je het boek leest merk je dat het wel wat meer is dan alleen smut. Boek heeft de diepgang wat de serie mist vind ik.
Ah, oke.
Boek heeft meer diepgang.

Bedankt voor de tip, komt niet vaak voor dat een boek meer diepgang heeft dan de film :!
pi_220339222
Net de laatste aflevering gekeken, leuke scènes 😃
  zaterdag 14 maart 2026 @ 13:14:38 #32
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_220340209
Met de app op tv blijf ik echt korrelig beeld houden.
Dit, dus.
pi_220441431
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 16:20 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Oh dit is nog maar het begin :P In de vierde aflevering komt er een scène... Als ik mezelf ooit voor een dag in een man kan veranderen moet ik dit gewoon proberen :9 Maar buiten dat, het verhaal is gewoon erg goed.

Wat vond je ervan?
Intussen het boek gelezen én de serie nog maar eens gekeken, oeps. Weet nu welke scène je bedoeld 🤩 Vind aflevering 4, 5 en 6 leuker dan afl 1, 2 en 3
pi_220457473
In de tijd dat ik Heated Rivalry nog geweldig vond heb ik twee tijdschriften besteld (Vmen met Connor en Wonderland met Hudson) die gister zijn binnen gekomen. Denk er over om ze te verkopen, maar twijfel een beetje over de prijs. Ze worden voor best wat bedragen aangeboden op Vinted en ebay, maar ik denk dat ik ze voor de normale prijs ga verkopen (inclusief shipping wat ik betaald heb). Het voelt niet zo oké om flink wat geld te vragen voor iets wat heel wat goedkoper was.
  zondag 5 april 2026 @ 09:59:01 #35
456828 viceversa
graag verwijderen
pi_220511047
Ik ben nog steeds obsessed door mijn algoritme. Misschien die boeken binnenkort maar eens lezen.

Pfff bij elke clip denk ik weer, wat is die Hudson een natuurtalent. Zo knap alleen al wat hij met zijn ogen kan qua acteren. En vind ook dat hij het autisme van Shane op een mooie subtiele manier heeft weergegeven. Helpt wellicht dat zijn vader in het echt autistisch is.

[ Bericht 11% gewijzigd door viceversa op 05-04-2026 10:11:02 ]
graag verwijderen
  zondag 5 april 2026 @ 10:05:38 #36
456828 viceversa
graag verwijderen
pi_220511122
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 07:03 schreef linebear het volgende:

[..]
Eens, vond de chemie tussen die Hollander en Rus (sorry even naam vergeten) nou ook niet echt werken. Er zat meer chemie tussen de smoothie maker en oudere ijshockeyer
Haha wát, dan hebben wij naar een heel andere serie gekeken. Een en al chemie hebben die twee (ook in het echt trouwens).
graag verwijderen
  zondag 5 april 2026 @ 10:06:48 #37
456828 viceversa
graag verwijderen
pi_220511128
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 09:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]
O zeker, ik vond t ook leuk hoor. :Y
Maar sommigen lijken t ZO op te hemelen tot een extreem goed gechreven en gacteerd meesterwerk, dat ik denk "Jongens, echt? It is maar smut hoor...." En da's prima. Maar geen oscar :D
It’s me, I am someone
graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')