SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Gebaseerd op het boek 'Heated Rivalry' van Rachel Reid. Het boek gaat wat dieper op de dingen in dan de serie, het kan dus nuttig zijn om die eerst te lezen. Seizoen 2 is inmiddels een feit, dat wordt begin volgend jaar verwacht.
De serie heeft een score van 9.1 op IMDb en is de onverwachte hit geworden van 2025. Even nog een toevoeging: als je besluit de serie te kijken op de tv en de tv hangt aan de muur aan de straatkant, doe de gordijnen dicht. De expliciete scènes zijn ook vrij expliciet![]()
Nog even twee weekjes wachten maar ik ben super enthousiast dat ze het hier ook uitzenden![]()
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat deze serie nóg beter tot zijn recht komt wanneer je het binget.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:25 schreef Giggio het volgende:
6 afleveringen toch?
what to do:
1. iedere week 1 aflevering
2. nog 5/6 weken wachten en dan lekker in 1 x bingen
dilemma dilemma
Oh dit is nog maar het beginquote:
Ja waarom maken ze niet meer zulke series? Ook met hetero's. Het is altijd zo mild.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh dit is nog maar het beginIn de vierde aflevering komt er een scène... Als ik mezelf ooit voor een dag in een man kan veranderen moet ik dit gewoon proberen
Maar buiten dat, het verhaal is gewoon erg goed.
Wat vond je ervan?
De kindles van de boeken kun je voor een prikkie kopen op amazon. Vind de boeken erg leuk om te lezen, het geeft net even de inzicht die je soms in de serie een beetje mist.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja waarom maken ze niet meer zulke series? Ook met hetero's. Het is altijd zo mild.![]()
Maar so far. Love it!
Ga niks verklappen, maar de laatste twee afleveringen worden als de beste afleveringen gezien met allebei een score van 9.9 op IMDbquote:Op maandag 26 januari 2026 14:31 schreef Fascination het volgende:
Ik vond dat er al best veel ontwikkeling in aflevering 1 zat. Ben benieuwd hoe ze de rest van het seizoen gaan vullen/opbouwen.
Ik weet niet of je na 1 aflevering direct een mening kunt hebben, maar het is niet voor iedereen en dat is ook gewoon primaquote:Op dinsdag 27 januari 2026 07:21 schreef linebear het volgende:
Eerste aflevering gezien, snap niet heel goed waar de ophef over is.
Zag de ophef over deze serie, dus ook aangezwengeld, bleek weer 1-aflevering-per-week te zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 07:21 schreef linebear het volgende:
Eerste aflevering gezien, snap niet heel goed waar de ophef over is.
Het boek geeft meer inzicht in diepte wat de serie af en toe mist. Ik had de eerste twee afleveringen gezien en ik snapte niet waar de hype over ging. Het boek gelezen en daarna vond ik het zeker wel leuker om te kijken.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:15 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Zag de ophef over deze serie, dus ook aangezwengeld, bleek weer 1-aflevering-per-week te zijn.
De eerste aflevering kon mij niet bekoren..Oh, kijk ons eens vrijpartijen tussen twee heren te laten zien
Zag wel wat interessante lijntjes voorbij komen, maar de eerste aflevering kwam bij mij over als een shock&ah.
Ik wacht wel tot het hele seizoen erop staat en kijk dan ep 2, of ik het dan nog leuk vind.
Die hoge score op IMDB intrigeert mij.
Ben deze week pas begonnen, bedoel je de scène in de douche?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh dit is nog maar het beginIn de vierde aflevering komt er een scène... Als ik mezelf ooit voor een dag in een man kan veranderen moet ik dit gewoon proberen
Maar buiten dat, het verhaal is gewoon erg goed.
Wat vond je ervan?
Nee, de sexscene in de vierde aflevering.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:53 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Ben deze week pas begonnen, bedoel je de scène in de douche?
Ik vind de enorme ophef ook wat overdreven.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 07:21 schreef linebear het volgende:
Eerste aflevering gezien, snap niet heel goed waar de ophef over is.
Eens. In het begin dacht ik, wat een toffe serie. Maar het begon bij mij snel te vervelenquote:Op woensdag 11 maart 2026 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de enorme ophef ook wat overdreven.
• Ja het is als LGTBTQIA+ member wel eens fijn om een serie te zien die niet gaat over aids doden of een hele heftige coming out.
• Ja het is een hete serie, met stomende seksscenes (maar dat had een Queer as Folk vroeger ook al)
• Ja aflevering 5 en de laatste hebben wat meer emorionele diepgang dan alle sekscenes van de andere afleveringen.
• Ja het is prima geacteerd
Maar zoalser op het internet gereageerd wordt is het de best geschreven serie ooit en een pareltje! Wat een verhaal, wow! Jongens..... het is gewoon smut hoorPrima om bij weg te kijken en dromen, maar laten we het nou niet meer maken dan dat t is.
Het is Heartstopper voor een generatie ouder.
Eens, vond de chemie tussen die Hollander en Rus (sorry even naam vergeten) nou ook niet echt werken. Er zat meer chemie tussen de smoothie maker en oudere ijshockeyerquote:Op woensdag 11 maart 2026 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de enorme ophef ook wat overdreven.
• Ja het is als LGTBTQIA+ member wel eens fijn om een serie te zien die niet gaat over aids doden of een hele heftige coming out.
• Ja het is een hete serie, met stomende seksscenes (maar dat had een Queer as Folk vroeger ook al)
• Ja aflevering 5 en de laatste hebben wat meer emorionele diepgang dan alle sekscenes van de andere afleveringen.
• Ja het is prima geacteerd
Maar zoalser op het internet gereageerd wordt is het de best geschreven serie ooit en een pareltje! Wat een verhaal, wow! Jongens..... het is gewoon smut hoorPrima om bij weg te kijken en dromen, maar laten we het nou niet meer maken dan dat t is.
Het is Heartstopper voor een generatie ouder.
O zeker, ik vond t ook leuk hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2026 17:56 schreef Donna het volgende:
Ik vond het leuk. Idd eens smut. Eens wat meer te zien dan 'normaal' maar dat was het dan ook wel.
Nouja, als je het boek leest merk je dat het wel wat meer is dan alleen smut. Boek heeft de diepgang wat de serie mist vind ik.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O zeker, ik vond t ook leuk hoor.
Maar sommigen lijken t ZO op te hemelen tot een extreem goed gechreven en gacteerd meesterwerk, dat ik denk "Jongens, echt? It is maar smut hoor...." En da's prima. Maar geen oscar
Mee eens idd.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O zeker, ik vond t ook leuk hoor.
Maar sommigen lijken t ZO op te hemelen tot een extreem goed gechreven en gacteerd meesterwerk, dat ik denk "Jongens, echt? It is maar smut hoor...." En da's prima. Maar geen oscar
Ah, oke.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nouja, als je het boek leest merk je dat het wel wat meer is dan alleen smut. Boek heeft de diepgang wat de serie mist vind ik.
Intussen het boek gelezen én de serie nog maar eens gekeken, oeps. Weet nu welke scène je bedoeld 🤩 Vind aflevering 4, 5 en 6 leuker dan afl 1, 2 en 3quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh dit is nog maar het beginIn de vierde aflevering komt er een scène... Als ik mezelf ooit voor een dag in een man kan veranderen moet ik dit gewoon proberen
Maar buiten dat, het verhaal is gewoon erg goed.
Wat vond je ervan?
Haha wát, dan hebben wij naar een heel andere serie gekeken. Een en al chemie hebben die twee (ook in het echt trouwens).quote:Op donderdag 12 maart 2026 07:03 schreef linebear het volgende:
[..]
Eens, vond de chemie tussen die Hollander en Rus (sorry even naam vergeten) nou ook niet echt werken. Er zat meer chemie tussen de smoothie maker en oudere ijshockeyer
It’s me, I am someonequote:Op donderdag 12 maart 2026 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O zeker, ik vond t ook leuk hoor.
Maar sommigen lijken t ZO op te hemelen tot een extreem goed gechreven en gacteerd meesterwerk, dat ik denk "Jongens, echt? It is maar smut hoor...." En da's prima. Maar geen oscar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |