Wat.quote:
Is 200 gulden veel trouwens?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:24 schreef Mikeytt het volgende:
Het Parool, 27 november 1986.
Schelden met ziekten is onderdeel van de Nederlandse cultuur.
[ afbeelding ]
Dank voor het terecht wijzenquote:Of hoog in de emotie kunnen zitten zonder de verbale vaardigheden en/of vocabulaire kennis te hebben om dat op een, voor een ander, acceptabele wijze te kunnen kanaliseren.
Achterlijke racist, er wordt in Nederland al met ziektes gescholden sinds the 16e eeuw en in de landen waar jij aan refereert is dat juist helemaal niet gebruikelijk. https://www.nemokennislin(...)ls-zwaarste-geschut/quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:07 schreef Gibson88 het volgende:
Zodra kanker in je vocabulaire voorkomt, als in het gebruiken als bijvoeglijk naamwoord, kom je waarschijnlijk uit een gebied met veel zand en heel veel zon. Uit een land hier ver vandaan. Her er der een rotsachtig gebied waar het toekomstperspectief net zo veel leven heeft als een verwelkt boeketje bloemen.
Althans dat is mijn summiere / magere inschatting. En dan ben ik nog vrij zuinig in mijn woordkeuze.
Edit: Of misschien ook niet. Dan is er waarschijnlijk iets anders aan de hand. Mee-lopen en 'stoer' doen.
zou omgerekend vandaag de dag ongeveer 17 duizend euro zijnquote:
Hier gestopt met lezen. Mensen zoals jij kan ik niet serieus nemen. Succes meidquote:
ja je hoort kansenparels niet typisch met kanker schelden wil je zeggenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:18 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Achterlijke racist, er wordt in Nederland al met ziektes gescholden sinds the 16e eeuw en in de landen waar jij aan refereert is dat juist helemaal niet gebruikelijk. https://www.nemokennislin(...)ls-zwaarste-geschut/
Of hoog in de emotie kunnen zitten zonder de verbale vaardigheden en/of vocabulaire kennis te hebben om dat op een, voor een ander, acceptabele wijze te kunnen kanaliseren.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:07 schreef Gibson88 het volgende:
Zodra kanker in je vocabulaire voorkomt, als in het gebruiken als bijvoeglijk naamwoord, kom je waarschijnlijk uit een gebied met veel zand en heel veel zon. Uit een land hier ver vandaan. Her er der een rotsachtig gebied waar het toekomstperspectief net zo veel leven heeft als een verwelkt boeketje bloemen.
Althans dat is mijn summiere / magere inschatting. En dan ben ik nog vrij zuinig in mijn woordkeuze.
Edit: Of misschien ook niet. Dan is er waarschijnlijk iets anders aan de hand. Mee-lopen en 'stoer' doen.
Terechte aanvulling, daar had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Of hoog in de emotie kunnen zitten zonder de verbale vaardigheden en/of vocabulaire kennis te hebben om dat op een, voor een ander, acceptabele wijze te kunnen kanaliseren.
Zeker wel, maar dat is dus typisch Nederlands en helemaal niet arabisch of turks of zo, dus dat is juist een teken van hun succesvolle integratie.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja je hoort kansenparels niet typisch met kanker schelden wil je zeggen
gekoloniseerdquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:42 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Zeker wel, maar dat is dus typisch Nederlands en helemaal niet arabisch of turks of zo, dus dat is juist een teken van hun succesvolle integratie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |