Nee, dat blijkt niet uit het filmpje.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:42 schreef incel het volgende:
[..]
Dat blijkt uit het filmpje ja. Zij was de dader en reed in met een moordwapen op een agent (slachtoffer) die zijn werk aan het uitoefenen was.
Jesusmina! Denk je dat echt? OMGquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:42 schreef incel het volgende:
[..]
Dat blijkt uit het filmpje ja. Zij was de dader en reed in met een moordwapen op een agent (slachtoffer) die zijn werk aan het uitoefenen was.
Ik heb geen idee, klinkt ingewikkeld maar zou best mogelijk zijn. Hoe dan ook vind ik het gewoon gevaarlijk deze extreem linkse radicalisatie dat mensen tegenwoordig zelfs denken dat het oke is om met een auto van 2000kg op agenten die gewoon hun werk doen en de wet aan het handhaven zijn in te rijden omdat jij gelooft dat jij gelijk hebt. Gewoon terrorisme inderdaad.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, wat je bij zulke mensen vaak ziet is een radicale drang voor systeemverandering.
Men wil het liefst de heleboel platbranden en dan iets nieuws bouwen. Een enorme haat en antipathie jegens de eigen Westerse cultuur en het eigen land is hierbij doorslaggevend. Diepe haat jegens het eigenen, pathologische liefde voor alles dat 'anders' is. Daarom willen zulke mensen illegale migranten ook in het land houden, zelfs al zijn het criminelen.
Alleen bij Charliequote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:39 schreef incel het volgende:
[..]
Dus we mogen dit nieuwsbericht en/of de dader niet meer bespreken omdat ze dood is?
klopt, maar deze heel duidelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat tonen de beelden niet aan.
Maar je hebt geen keus hè.
Ik vrees dat ze vooral het vrijheidsstrijdertje tegen het fascistische regime aan het spelen was. Zorgelijke denkbeelden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:35 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze heeft gevochten voor de rechten van Somaliërs die geen fuck om haar geven
Integendeel, ze raakt de agent eerst nog vol. Zie ook de bodycam beelden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij staat links, zij wil hem volgens jou doodrijden, dus stuurt ze naar rechts.
Goed verhaal, Howard...
Ja bij charlie zaten al die linksen te juichen... En bij trump was het 'jammer dat het niet raak was'. Maar deze vrouw pleegt een aanslag en zij zou het slachtoffer zijn... Compleet krankzinnigquote:
Gespeeld door Anne Winters, bwoh je zou er zo op slag verliefd op worden.quote:
Waarom denk je dat die agent haar uit de auto wou hebben ? Misschien omdat hij haar ging arresteren voor obstructie, wat gezien de beelde volledig terecht is.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:41 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Als ze de intentie had ‘m omver te rijden waarom liet ze ‘m dan een rondje om de auto lopen en filmen terwijl ze relaxed met ‘t raam open zat?
Weet je wanneer de situatie omsloeg? Toen die halve droeftoeter aan kwam rennen en aan de deur begon te trekken.
Dus wat leert de klas hiervan? Met deëscalerend optreden voorkom je onveilige situaties en onnodige doden.
dat exact het enige wat deze mensen doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:44 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, klinkt ingewikkeld maar zou best mogelijk zijn. Hoe dan ook vind ik het gewoon gevaarlijk deze extreem linkse radicalisatie dat mensen tegenwoordig zelfs denken dat het oke is om met een auto van 2000kg op agenten die gewoon hun werk doen en de wet aan het handhaven zijn in te rijden omdat jij gelooft dat jij gelijk hebt. Gewoon terrorisme inderdaad.
De feiten zijn niet gunstig dus nu maar volledig op het gevoel inspelen ?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij vindt dat ze het heeft verdiend dat ze dood is.
Dus de eerste agent loopt rond de auto en filmt en terwijl hij dat doet komt de tweede agent aansnellen en gilt dat ze eruit moet komen. Maar dan is het ineens obstructie? Juist het feit dat ze niet vol gas wegreed toen hij vol voor de auto langsliep spreekt je complotfantasie tegen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die agent haar uit de auto wou hebben ? Misschien omdat hij haar ging arresteren voor obstructie, wat gezien de beelde volledig terecht is.
gvd, zat nog een hondje achterin ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
klopt, maar deze heel duidelijk.
beelden van de agent zelf
[ x ]
lijkt wel een zware autoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
klopt, maar deze heel duidelijk.
beelden van de agent zelf
[ x ]
Ik vind het treurig dat er iemand dood is maar ik snap dat er gezien haar actie ze het met de dood heeft moeten bekopen ja. Dat is de prijs die je betaalt wanneer je op een agent inrijdt. Simpele regels die iedereen hoort te kennen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij vindt dat ze het heeft verdiend dat ze dood is.
Obstructie is het express blokkeren van ICE voertuigen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:48 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dus de eerste agent loopt rond de auto en filmt en terwijl hij dat doet komt de tweede agent aansnellen en gilt dat ze eruit moet komen. Maar dan is het ineens obstructie? Juist het feit dat ze niet vol gas wegreed toen hij vol voor de auto langsliep spreekt je complotfantasie tegen.
Het is niet mijn mening hè.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:46 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De feiten zijn niet gunstig dus nu maar volledig op het gevoel inspelen ?
Leuk geprobeerd.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:50 schreef incel het volgende:
[..]
Ik vind het treurig dat er iemand dood is maar ik snap dat er gezien haar actie ze het met de dood heeft moeten bekopen ja. Dat is de prijs die je betaalt wanneer je op een agent inrijdt. Simpele regels die iedereen hoort te kennen.
Wat ik nog treuriger vind is dat je zo erg kan radicaliseren dat je uberhaupt in een dergelijke situatie komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |