Tesla (en Mercedes, BMW, Porsche enz) kan ook vanuit hun zijde de verbinding starten.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Automatisch zonder goedkeuring?
In mijn Tesla moet ik eerst mijn wifi telefoon synchen met de auto (hotspot) zodat de software gedownload kan worden. Gaat niks automatisch aan.
Das wel mooi, als er ooit gedonder is kan ik kiezen om wel of niet iets te updaten.
Is keuze. Ze kunnen dat wel degelijk autonoom.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Automatisch zonder goedkeuring?
In mijn Tesla moet ik eerst mijn wifi telefoon synchen met de auto (hotspot) zodat de software gedownload kan worden. Gaat niks automatisch aan.
Das wel mooi, als er ooit gedonder is kan ik kiezen om wel of niet iets te updaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Is keuze. Ze kunnen dat wel degelijk autonoom.Mjah, het is op zich wel handig bij een zeroday dat je geforceerd kan patchen.. Maar ook wel een beetje tricky. Heb het hier iig maar één meegemaakt dat een "device" geforceerd ging patchen, uit mijn hoofd Home Assistant..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The name is Putler, Vladimir Putler
Sommige onderdelen ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:34 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Nope, dan waren er al kisten naar beneden komen zetten. Dat luistert allemaal zo nauw..
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Is keuze. Ze kunnen dat wel degelijk autonoom.De vraag is dan of je zo'n update er weer uit kan halen. Ik denk het wel, hier in Nederland heb je ook gewoon Tesla medewerkers met apparatuur die in het systeem kunnen. Ik neem aan dat je de Oem kunt verwijderen en herinstalleren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga uit van een situatie dat Tesla (USA) uit rancune Tesla's in het buitenland onklaar wil maken omdat zodoende geopolitieke druk te zetten. Maar dan wordt het ook zaak dat die auto's niet meer automatisch kunnen connecten met een (w)lan."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Geen idee wat je wil zeggen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:02 schreef ExTec het volgende:
In de VS verkopen mensen hun tesla omdat ze het zat zijn om lastig gevallen te worden.
Wat zal ik zeggen, erg on-brand dat jij tesla rijd?
[ afbeelding ]
Jij niet. Garage kan idd downgraden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De vraag is dan of je zo'n update er weer uit kan halen. Ik denk het wel, hier in Nederland heb je ook gewoon Tesla medewerkers met apparatuur die in het systeem kunnen. Ik neem aan dat je de Oem kunt verwijderen en herinstalleren.
Ken je vergeten. Dingen hebben GSM modem+softSIM aan boord.quote:Ik ga uit van een situatie dat Tesla (USA) uit rancune Tesla's in het buitenland onklaar wil maken omdat zodoende geopolitieke druk te zetten. Maar dan wordt het ook zaak dat die auto's niet meer automatisch kunnen connecten met een (w)lan.
Kan. Maar ik vind het niet toevallig.quote:
Rusland is Oekraïne rustig aan het verkrachten en de rest kijkt er een beetje naar ja, min of meer.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:41 schreef inslagenreuring het volgende:
Zitten miljoenen mensen in ellende in Kiev. Dit moet echt stoppen.
ja we kunnen alleen maar materieel leverenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:53 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Rusland is Oekraïne rustig aan het verkrachten en de rest kijkt er een beetje naar ja, min of meer.
Geef de oplossing maar.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:53 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Rusland is Oekraïne rustig aan het verkrachten en de rest kijkt er een beetje naar ja, min of meer.
Geen idee wat de oplossing is, toegegeven. Maar wachten tot de verkrachter zijn zaad geloost heeft en er na een biertje drinken met de dader zoals Trump wil lijkt me ook weer bedenkelijk.quote:
Er mag wel humanitaire hulp naartoe. Je moest er niet aan denken om met dit weer in NL in de kou te zitten. En het is daar nog erger.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:53 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Behlave wat mullah's links en rechts opblazen kunnen ze niet veel doen op de korte termijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Gaat de VS dezer dagen aanvallen in Iran uitvoeren?
Nog geen topic over dus meldt het even hier.
OSINT platforms melden grote verplaatsingen van KC-135, KC-46, C-17, C-5) uit de VS en van Britse bases vermoedelijk richting het Midden-Oosten.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Behlave wat mullah's links en rechts opblazen kunnen ze niet veel doen op de korte termijn.
Beetje te groot land om zonder serieuze pantser formaties te gaan avonturieren.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
OSINT platforms melden grote verplaatsingen van KC-135, KC-46, C-17, C-5) uit de VS en van Britse bases vermoedelijk richting het Midden-Oosten.
Kernkraft 400 toevallig?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb een half uur lang naar de radio op standje kernfusie moeten luisteren omdat geen enkele button, fysiek of touch, nog werkte.
Uiteindelijk de accu moeten ontkoppelen.
Hopelijk niet. Destabiliseert alleen maar.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Gaat de VS dezer dagen aanvallen in Iran uitvoeren?
Nog geen topic over dus meldt het even hier.
quote:
quote:De inlichtingendiensten van twee NAVO-landen vermoeden dat Rusland een nieuw type antisatellietwapen ontwikkelt, bedoeld om satellietinternetnetwerken zoals Starlink van SpaceX aan te vallen.
Het persbureau Associated Press onthulde onlangs dat inlichtingen van twee niet nader genoemde instanties gedetailleerd beschrijven hoe dit gevaarlijke wapen zou werken.
Het betreffende systeem werd aangeduid als een 'zone-effect'-wapen, ontworpen om de banen van Starlink-satellieten te overspoelen met honderdduizenden kleine projectielen.
Deze projectielen zouden de satellieten kunnen beschadigen of uitschakelen, waardoor de voordelen die ze bieden aan soldaten die Starlinks internetdiensten op het slagveld gebruiken om andere wapens te besturen, zouden worden ondermijnd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |