Daarom zei ik ook niks over de temperatuur.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Daarbij kan het best nog steeds koud zijn ondanks zonnig.
Wij stonden op de schaatsbaan. De conclusie is dat mini mijn balans heeft geërfd helaas en dat ik het beetje schaatsen ook weer ben verleerdquote:Op zondag 11 januari 2026 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedereen zit nu in de kerk.
Door die van Hoolwerf ook.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, de naam Talsma strepen we door voor een medaille in Milaan.
Ja. En we schrijven Swings wel op voor een medaille.quote:
Als kanshebber wel ja. Maar daar zijn wel meer kapers op de kust. Daar horen de Nederlanders dan weer niet bij.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. En we schrijven Swings wel op voor een medaille.
Hoe moet ik dat nou weten?quote:
Zo moeilijk is dat toch nietquote:
quote:
Ah, dus zo ben ik aan mijn griep gekomenquote:
Fijn dat je je vrije zondag in dienst stelt van de wetenschapquote:Op zondag 11 januari 2026 18:13 schreef Fred_B het volgende:
Wij hadden in de achtertuin een snelweg door de bergen gebouwd van sneeuw. De conclusie is dat je een open vrachtwagen waar een losse glasbak op staat beter niet van een steile, besneeuwde helling kan laten rijden.
Cake Boss? Ik ben zelf geen harry Potter fan 🙊quote:Op zondag 11 januari 2026 18:53 schreef H_T het volgende:
@:Meke @:ESF1Gamer @:NailQueen op TLC is nu een bakprogramma met Harry Potter-thema. Het is seizoen 2 al, dus er zou genoeg van te zien moeten zijn
Nee iets anders. Ik dacht dat jij wel van de Potter was, sorryquote:Op zondag 11 januari 2026 19:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Cake Boss? Ik ben zelf geen harry Potter fan 🙊
Ik heb goede recensies gekregen op de appeltaarten dus ik kan er gerust mee door gaanquote:Op zondag 11 januari 2026 19:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee iets anders. Ik dacht dat jij wel van de Potter was, sorry
Merkte je veel verschil zo zonder gluten?quote:Op zondag 11 januari 2026 20:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb goede recensies gekregen op de appeltaarten dus ik kan er gerust mee door gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |