abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219793035
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 20:37 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Je bent me voor. Die reactie over de oudste door motor rijdt me dat ze hopen dat hij zich dood rijd enz. Die is al zo oud. Volgens mij komt die reactie gewoon van haar zelf.

Pinokkio is er niets bij.

Welke jucekanalen schrijven er over AM??
Heilige Gerda hier 😇!

Niet zo lang geleden bij Juicechannel was er een vraagsticker waarin iemand schreef "dat 2025 het jaar van de momfluencer was *of zoiets* en Juicechannel reageerde met "nou en of". Geen idee of AM hiermee werd bedoeld (podcast met Tim) maar wellicht betrekt ze dit op zichzelf en doet ze alsof ze dagelijks daar wordt besproken.

Naast wat al is gezegd, valt het me op dat ze haar abonnement posts heeft verwijderd (is een aparte sectie naast de gewone posts) en ook kun je geen abonnement meer nemen (oude abonnees bestaan nog wel). En ook dat ze het in haar stories vandaag heeft "over het meenemen van de denktank ervaringen in haar lezingen". Lezingen? Welke lezingen? Of ziet AM een carrière van het geven van lezingen, voordrachten, presentaties of het leiden van panelgesprekken in het verschiet?
pi_219793109
Tim merkte in de uitzending terecht op: 'De vrouw die zichzelf bij alle media meldt!!'

Sorry heilige Gerda, vergeef mij mijn woorden, maar AM geilt op media aandacht. En zulke kleine rubriekjes maken daar graag gebruik van. Die zien tegenwoordig alleen maar aantallen.
pi_219793131
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:27 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Ga ik dan voor douche-gerda of gerda-eendje? :D
Natte Gerda.
pi_219793150
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:30 schreef Babbelaertje het volgende:
Ik wil eigenlijk geen woorden besteden aan AM maar die vrouw blijft verbazen,in een huis vol was ik al klaar met haar maar na deze topics toch af en toe weer gaan gluren eigenlijk gewoon een onfrisse huismoeder die zichzelf heel wat vind.
De familie Geerts deed nooit mee aan Een Huis Vol.
Bedoel je Waar doen ze het van?
  vrijdag 9 januari 2026 @ 21:52:44 #180
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219793152
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:41 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Heilige Gerda hier 😇!

Niet zo lang geleden bij Juicechannel was er een vraagsticker waarin iemand schreef "dat 2025 het jaar van de momfluencer was *of zoiets* en Juicechannel reageerde met "nou en of". Geen idee of AM hiermee werd bedoeld (podcast met Tim) maar wellicht betrekt ze dit op zichzelf en doet ze alsof ze dagelijks daar wordt besproken.

Naast wat al is gezegd, valt het me op dat ze haar abonnement posts heeft verwijderd (is een aparte sectie naast de gewone posts) en ook kun je geen abonnement meer nemen (oude abonnees bestaan nog wel). En ook dat ze het in haar stories vandaag heeft "over het meenemen van de denktank ervaringen in haar lezingen". Lezingen? Welke lezingen? Of ziet AM een carrière van het geven van lezingen, voordrachten, presentaties of het leiden van panelgesprekken in het verschiet?
Ze heeft straf van instagram, daarom geen nieuwe abonnementen.
pi_219793166
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 20:32 schreef papierentas het volgende:
Oh het mysterie van de 'bananenfoto' van Sanneke is opgelost. Op threads post ze hem nu weer als reactie bij iemand, met de tekst 'hier waren alle gele bananen waren gehamsterd, echt aso'. Meid, dan koop je iets anders.

Groetjes PapierenGerda
Dus iemand anders had groene bananen of geen bananen moeten kopen zodat zij gele had? Rare manier van denken.
pi_219793179
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:54 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dus iemand anders had groene bananen of geen bananen moeten kopen zodat zij gele had? Rare manier van denken.
Serieus😂🤣hoe krijgt ze het bedacht
pi_219793184
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:47 schreef SterreKaatje het volgende:
Tim merkte in de uitzending terecht op: 'De vrouw die zichzelf bij alle media meldt!!'

Sorry heilige Gerda, vergeef mij mijn woorden, maar AM geilt op media aandacht. En zulke kleine rubriekjes maken daar graag gebruik van. Die zien tegenwoordig alleen maar aantallen.
Aha, daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben! Ik vond het al een opmerkelijke opmerking voor een vraagstikker bij Juicechannel.
pi_219793199
quote:
88s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:50 schreef Harper het volgende:

[..]
Natte Gerda.
Creamy Gerda 🥴.
pi_219793207
Ik weet niet wat ik van dat filmpje van jvp vind.
Ene kant leuk, Koen erbij , de kinderen van Koen en mb erin, en dan mb compleet weggewerkt.
Zullen de bollen kinderen dat niet beetjecvreemd vinden? Mama was daar toch ook bij?
Vind beetje vreemd gevoel geven dit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Henrike op 09-01-2026 23:07:03 ]
pi_219793259
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:59 schreef Henrike het volgende:
Ene kant leuk, Koen erbij , de kinderen van Koen en mb erin, en dan mb compleet weggewerkt.
Zullen de billen kinderen dat niet beetjecvreemd vinden? Mama was daar toch ook bij?
Zo dacht ik er ook over! Vond t ook wat gek over komen.
pi_219793291
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:52 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Ze heeft straf van instagram, daarom geen nieuwe abonnementen.
Kweenie of dat het is. Ze post nog steeds voor abonnees en alle abonnee posts zijn weg (al een hele tijd, weet niet of het vóór óf na het strafbankje was). Voor mij voelt het "dat ze aan het opschonen en afbouwen is". Tijd voor een nieuwe era wellicht.
pi_219793292
Wat zegt AM nou?
Dat ze hoopt dat iedereen de beslissing van Jim en Arte (om uit elkaar te gaan) respecteert?
Wat is dat voor rare opmerking? Wat hebben de volgers daar in hemelsnaam mee te maken??
pi_219793299
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:59 schreef Henrike het volgende:
Zullen de billen kinderen dat niet beetjecvreemd vinden? Mama was daar toch ook bij?
Ik snap niet waarom iedereen hier altijd zo moeilijk doet.

Het is toch heel logisch dat zij haar ex niet gaat delen in een filmpje op haar socials of dat ze geen foto's van haar ex in haar eigen fotoboek wil?

Ik heb allerlei foto's van mn ex en de kinderen van toen we nog samen waren, maar die ga ik niet vrolijk delen op mn socials.

Natuurlijk weten die kinderen dat hun moeder erbij was. Ze weten ook dat ze uit elkaar en dat mama weer iemand anders heeft. Ze hebben al genoeg voor hun kiezen.

Dat mama niet in een filmpje staat op de socials, als ze dat überhaupt al zien, lijkt mij hun laatste zorg.
pi_219793306
De Nagelkerkjes hebben pech. Vlucht van vandaag geannuleerd en nu die van morgenochtend ook.
En dan ook nog eens rijst met kip en een colaatje ipv sterren-eten met cocktails als avondeten *)
pi_219793363
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:56 schreef Henrike het volgende:

[..]
Serieus😂🤣hoe krijgt ze het bedacht
Ze had natuurlijk ook al pech met de AH Excellent producten. Het zit allemaal niet mee in het leven van Sanneke.
pi_219793385
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:41 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Heilige Gerda hier 😇!

Ja ze noemt die lulpraatjes "lezingen". Heb je de idiote tenenkrommende vertoningen gemist die ze vorige keer liet zien? Ze had een koffer vol kolerezooi mee om acts te doen tussen haar onzinpraatjes door. Ze had hulp gekregen van die mislukte non.
pi_219793407
quote:
88s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:52 schreef Harper het volgende:

[..]
De familie Geerts deed nooit mee aan Een Huis Vol.
Bedoel je Waar doen ze het van?
Excuus dat is het! Zelfde programma als die vrouw met der compost wc
pi_219793411
Maxine, KLM bff van Michelle, repost ook de AI sticker bericht van de politie. Met de mededeling "voor alle sticker-plakkers én mooi om te lezen voor weer een stukje bewustwording". Wat?! Weer zo'n wannabe momfluencer met een bord voor der kop. Ze post haar drie zoon(tje)s continue, niet eens anoniem én haar man is een lagere school directeur of leraar (is me nog niet helemaal duidelijk). Waarom zijn die vrouwen zó hardleers? Is geld en aandacht zó belangrijk dat je je kinderen op het internet moet blijven plaatsen (retorische vraag).
pi_219793423
quote:
88s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 22:06 schreef Harper het volgende:
Wat zegt AM nou?
Dat ze hoopt dat iedereen de beslissing van Jim en Arte (om uit elkaar te gaan) respecteert?
Wat is dat voor rare opmerking? Wat hebben de volgers daar in hemelsnaam mee te maken??
Daarmee bedoelt ze dat we nu niet massaal Jim gaan berichten met hoe belachelijk het is.. want in haar hoofd vind iedereen hier iets van en ja het is toch de zoon van Dé AM heh.. dat haalt rtl boulevard op z’n minst vandaag. Zou ze de juice kanalen al ingelicht hebben?
pi_219793449
Dikke Gerda is ook present.
pi_219793462
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 22:17 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ja ze noemt die lulpraatjes "lezingen". Heb je de idiote tenenkrommende vertoningen gemist die ze vorige keer liet zien? Ze had een koffer vol kolerezooi mee om acts te doen tussen haar onzinpraatjes door. Ze had hulp gekregen van die mislukte non.
Dat heb ik nog niet meegekregen, ik volg haar nog niet zo heel erg lang. Ik had in het begin juist het idee dat ze niet zo'n openbare aandachtszoeker was (ik weet het), maar een cabaret-achtige lezing geven, had ik nog niet achter haar gezocht. Ook dat ze naar het Boekenbal gaat (voor de tweede keer?). Ik zie haar daar helemaal niet lopen met der vlag op een modderschuit jurk. Ben benieuwd of Maarten mee mag, maar ik betwijfel het.
pi_219793507
quote:
88s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 22:07 schreef Harper het volgende:
De Nagelkerkjes hebben pech. Vlucht van vandaag geannuleerd en nu die van morgenochtend ook.
En dan ook nog eens rijst met kip en een colaatje ipv sterren-eten met cocktails als avondeten *)
Ach, als ze nu wel in Oeganda waren geweest was het diner ook rijst met kip geweest (waar je gegarandeerd maagklachten van krijgt, dus nooit een week gaan, want tegen de tijd dat je je fit voelt is je reis voorbij) Het is wel een prachtig land, maar de afstanden die je moet rijden heel erg ver, dus een weekje is eigenlijk best zonde. Dan kan je op z'n best 1 uitgebreide safari doen en Kampala bezoeken
pi_219793524
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 22:02 schreef Applepony het volgende:

[..]
Zo dacht ik er ook over! Vond t ook wat gek over komen.
Ja dat dus,
pi_219793532
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 22:28 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dat heb ik nog niet meegekregen, ik volg haar nog niet zo heel erg lang. Ik had in het begin juist het idee dat ze niet zo'n openbare aandachtszoeker was (ik weet het), maar een cabaret-achtige lezing geven, had ik nog niet achter haar gezocht. Ook dat ze naar het Boekenbal gaat (voor de tweede keer?). Ik zie haar daar helemaal niet lopen met der vlag op een modderschuit jurk. Ben benieuwd of Maarten mee mag, maar ik betwijfel het.
Boekenbal zal de 4e keer worden en MG gaat nooit mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')