😂 zou iemand daar in trappen?!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
Gerda’s, voor ¤ 1.888,- (speciale aanbieding, want ‘normaal’ ¤ 4.689,-! 🤣) kun je bij Ellen zonder-wie-dan-ook een holistische coach opleiding/quantum healing opleiding/human design templates cursus doen.
En weet je: binnen een week na start kun je al je eerste healing uitvoeren!
It’s amaaaaaaazing 😂
Zouden er werkelijk mensen zijn die dat gaan doen en daarna zichzelf ‘therapeut’ noemen?
Je verwacht het niet... een blinde zag nog dat dat niet ging passenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
Goh, een groot ovaal/rond brood past niet in een langwerpige vorm. Wat een verrassing!
En met MG overleggen hoeveel snedes ze er in zal maken. First world problems. 😁
Wie bedoel je?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:15 schreef Beppie12345 het volgende:
Nou echt heh. Nee ze leest niet mee....haha. Ligt er zo dik bovenop.
Een Lotte Balijns zou zich daar zomaar voor op kunnen geven 🙈quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
Gerda’s, voor ¤ 1.888,- (speciale aanbieding, want ‘normaal’ ¤ 4.689,-! 🤣) kun je bij Ellen zonder-wie-dan-ook een holistische coach opleiding/quantum healing opleiding/human design templates cursus doen.
En weet je: binnen een week na start kun je al je eerste healing uitvoeren!
It’s amaaaaaaazing 😂
Zouden er werkelijk mensen zijn die dat gaan doen en daarna zichzelf ‘therapeut’ noemen?
Misschien was het omdat ze nu op zoek moet naar de juiste pan die dan weer in die fantastische box verschijnt? Net als alle molen meuk die ze er in gaat doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Je verwacht het niet... een blinde zag nog dat dat niet ging passen
Ja, want ze heeft (minstens) 2 langwerpige en 1 grote ronde broodpan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:45 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Misschien was het omdat ze nu op zoek moet naar de juiste pan die dan weer in die fantastische box verschijnt? Net als alle molen meuk die ze er in gaat doen
Zij zet ze op de wereld maar voedt ze niet (op) .quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:13 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk is het, echt vreselijk. Hoe gaan die kinderen terugkijken op hun jeugd. Hoe zal het ze vergaan straks in de puberteit. Ik krijg het altijd spaans benauwd van haar posts.
Ik heb het met de kinderen te doen, geen opvoeding geen eigen ruimte (helemaal geen ruimte in zo’n poppenhuisje) en net als de jongste die kijkt altijd zo zielig, weet niet of ik hem wel eens heb zien lachen. Echt heel sneu!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:08 schreef Henrike het volgende:
Hvk; met 3 man louay aankleden ,en verschonen is bijna niet meer te doen.....
Hoe dan?
Het blijkt dus toch niet zo'n makkelijk kereltje te zijn dan zij altijd zegt, slapeloze nachten, veel wakker, moeilijk met aankleden/ verschonen.
Tek daarbij een Zayn met zijn speciale zorgbehoefte, een tweeling die de boel vaak terroriseert en sloopt ( haar eigen woorden)
Meiden die altijd ruzie maken( zegt ze zelf) en een Jayda met haar verdriet als ze naar school moet.
Dolle boel met 6 kinderen
Ja louay vind ik een bijzonder mannetjequote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:57 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik heb het met de kinderen te doen, geen opvoeding geen eigen ruimte (helemaal geen ruimte in zo’n poppenhuisje) en net als de jongste die kijkt altijd zo zielig, weet niet of ik hem wel eens heb zien lachen. Echt heel sneu!
En nu zegt ze ook nog eens dat ze hem geen dutje meer laat doen. Volgens mij heeft hij dat nog heel hard nodig!!!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:59 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja louay vind ik een bijzonder mannetje
Tuurlijk. Dat ze die pan probeerde was al suf. Maar er komt natuurlijk weer een pan van kookpunt10 die gepromoot moet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:45 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Misschien was het omdat ze nu op zoek moet naar de juiste pan die dan weer in die fantastische box verschijnt? Net als alle molen meuk die ze er in gaat doen
AM ivm dat we Rens niet zagen en paar uur later, slijmfilm met Rens.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:35 schreef Harper het volgende:
[..]
Wie bedoel je?
Al doet dat er eigenlijk niet toe want we weten al jaren dat ze meelezen. Velen hebben dat zelfs genoemd op hun kanaal.
Ik snap dan ook niet dat er steeds gezegd wordt dat ze dat zogenaamd niet doen.
Tja je zou maar naar huis gaan, naar je kinderen, als je reis niet doorgaat.. Schandalig hoe vaak zij weg zijn, is het geen weekje vakantie dan wel 3 dagen Parijs of 4x uit eten per week(zonder kinderen). Wat ziet Sofie er toch enorm slecht uit!! 😱 Ze lijkt echt 10 jaar ouder dan ze werkelijk is.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:03 schreef IlseMarije het volgende:
Dus Jan en en Sofie (Nagelkerke) gaan ipv nu naar Oeganda naar Spanje en volgende maand naar Oeganda, waar zou de reis dan in maart heen gaan? Dit is toch niet best, januari een week weg februari een week weg en tussendoor minimaal 1x per week samen weg. (door de week he, een weekend zonder etentje of feestje is geen weekend) En opa en oma maar oppassen, die zijn vast ook in de 70 dus deze maand een week lang de “kindjes” van en naar school brengen, naar sport ed en dan volgende maand nog een week. Pittig!
AM heeft het in interviews geregeld over de fora waar ze besproken wordt. Dus zij beweert helemaal niet dat ze hier niet meeleest.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:14 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
AM ivm dat we Rens niet zagen en paar uur later, slijmfilm met Rens.
Sterker nog via Am hoorde ik van fora waar zij besproken werd, ik wist dat niet eens. Zij heeft er zelf reclame voor gemaaktquote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:35 schreef Harper het volgende:
[..]
Wie bedoel je?
Al doet dat er eigenlijk niet toe want we weten al jaren dat ze meelezen. Velen hebben dat zelfs genoemd op hun kanaal.
Ik snap dan ook niet dat er steeds gezegd wordt dat ze dat zogenaamd niet doen.
Ja haha, ik precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:22 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Sterker nog via Am hoorde ik van fora waar zij besproken werd, ik wist dat niet eens. Zij heeft er zelf reclame voor gemaakt
Deze week kwam al heel veel verstopte reclame langs van producten die ze in het verleden heeft "gekocht" of van andere samenwerkingen. Dat broodbakken is ook alleen voor een box. Heel sneaky en niet transparant voor mensen die haar niet langer volgen. En ze was een doosje "boodschappendoen" bij de Hanos. Je kunt mij niet vertellen dat je met zo een groot gezien na kerst nog zo veel in huis hebt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:05 schreef Earring het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat ze die pan probeerde was al suf. Maar er komt natuurlijk weer een pan van kookpunt10 die gepromoot moet.
Net als al die meelsoorten die voorbijkomen. Ze was alleen vergeten welke ze moest hebben. Iets met een T en rogge 🥴
Sophie ziet er inderdaad ouder uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:17 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Tja je zou maar naar huis gaan, naar je kinderen, als je reis niet doorgaat.. Schandalig hoe vaak zij weg zijn, is het geen weekje vakantie dan wel 3 dagen Parijs of 4x uit eten per week(zonder kinderen). Wat ziet Sofie er toch enorm slecht uit!! 😱 Ze lijkt echt 10 jaar ouder dan ze werkelijk is.
Vind ik ook, of een leuke jurk oidquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:27 schreef Earring het volgende:
Jammer dat DBM altijd die strakke leggings draagt. Een mooie broek met iets wijdere pijp zou zoveel beter staan.
Mijn mening uiteraard
Ik vind de broek die ze nu draagt wel mooi, maar ik ben dan ook een typische skinny jeans millennial🙈.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:27 schreef Earring het volgende:
Jammer dat DBM altijd die strakke leggings draagt. Een mooie broek met iets wijdere pijp zou zoveel beter staan.
Mijn mening uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |