Gezien hij gay is, lijkt me die kans niet groot.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:52 schreef Kottnauer het volgende:
De hoofdvraag is: neukten ze wel of niet. Ik kon dat zo snel niet terugvinden.
Jawel mijn brein heeft er last van dat dit soort domme meiden bestaan, jammer dat er niet heel AZC in haar huis is ingetrokken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heel veel last heb je er van toch niet? Haar verwarming, haar rekening
Van redditposts foktopics makenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Aaahahaha, blijkt het een Rus te zijn. Wat wil je precies met dit topic?
Denk het niet; dit soort naīeve wortelknagende linkse wijven heeft vaak van dat ongewassen futloos haar en ongezond ogende huid.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:53 schreef LethalNinja het volgende:
Is zij lekker en heeft hij onderdak en poesje tegelijk?
Ongeacht denk ik niet dat er nog iemand op Timmermans (of Timmerfrans zo je wil) gaat of kan stemmen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:25 schreef Solispolar het volgende:
Dit zouden ze alle GL/PVDA stemmers trouwens gewoon moeten verplichten. Ben benieuwd hoeveel mensen er dan nog op Timmerfrans stemmen.
Ik heb al last van die kutkop van een greta thunbergquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heel veel last heb je er van toch niet? Haar verwarming, haar rekening
In Rusland is het trouwens normaal dat je je flat bloedheet stookt. Het warme water komt daar gewoon via grote leidingen kokend heet je appartement binnen. Die zitten met min twintig vaak nog met korte broek en t-shirt op de bank. Het kost daar ook geen drol.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Net doen of deze uitzondering de regel niet bevestigtquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Als het werkt of er überhaupt verwarming is, natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:59 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
In Rusland is het trouwens normaal dat je je flat bloedheet stookt. Het warme water komt daar gewoon via grote leidingen kokend heet je appartement binnen. Die zitten met min twintig vaak nog met korte broek en t-shirt op de bank. Het kost daar ook geen drol.
Die snappen echt niet waarom wij Nederlanders het koud hebben in huis.
Klopt, ik kan me nog goed herinneren dat Timmermans een keer zei dat alle buitenlanders welkom zijn in ons land en gratis woningen krijgt en dat iedereen uitzinnig stond te juichen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:25 schreef Solispolar het volgende:
Dit zouden ze alle GL/PVDA stemmers trouwens gewoon moeten verplichten. Ben benieuwd hoeveel mensen er dan nog op Timmerfrans stemmen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |