Als ik een loempiaatje bij de Chinees zit te eten, maakt dat mij nog geen Chinees.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:49 schreef Viv het volgende:
Behalve dat hij kennelijk in een asielopvang verblijft.
Nou goed, het nieuwsbericht had dus kennelijk moeten luiden dat een oplettende ontheemde van de asielopvang in de straat het zag gebeuren en meteen het koude water in sprong om haar te redden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als ik een loempiaatje bij de Chinees zit te eten, maakt dat mij nog geen Chinees.
Ja, dan wordt er de waarheid gesproken. Het nieuwsbericht is gewoon een ordinaire verdraaiing van de daadwerkelijke gebeurtenis. Dat is kwalijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:54 schreef Viv het volgende:
[..]
Nou goed, het nieuwsbericht had dus kennelijk moeten luiden dat een oplettende ontheemde van de asielopvang in de straat het zag gebeuren en meteen het koude water in sprong om haar te redden.
Ik ben blijkbaar niet goed op de hoogte. Hier hebben ze speciaal een wijk gebouwd, die mensen hebben helemaal niks met het azc hier te makenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:49 schreef Viv het volgende:
[..]
Behalve dat hij kennelijk in een asielopvang verblijft.
https://www.ed.nl/eindhov(...)-eindhoven~a0092890/quote:Viarbitski, die uit Belarus komt, woont in het azc aan de Kanaaldijk-Zuid en ging vanochtend even een boodschap doen met een vriend. Toen ze ter hoogte van de Praxis kwamen, zagen ze een auto in het water liggen. Die was nog niet gezonken en de bestuurster had haar raampje opengedraaid en riep hard om hulp.
Snel even omhoog halen dan! Positief nieuws over een asielzoeker mag ook weleens bekend worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Een positief bericht over een asielzoeker? Dit topic verdwijnt heel snel uit de AT lijst, vrees ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |