Meh, ik noem dat geen opgeven hoe ie er uit zag.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:42 schreef FundsAreSafu het volgende:
Optie die ik niet had genoemd: Gaethje zegt dat Topuria geen rematch verdient omdat hij heeft opgegeven op de kruk
Ja dat was absurd, de beste man stopte het gevecht maar moest zijn evaluatie ff opnieuw doen tot het juiste resultaat werd bereiktquote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:54 schreef THEFXR het volgende:
Een doctor stoppage
Oooh, het komt ons niet, even overrulen.
https://nos.nl/artikel/26(...)oigevecht-witte-huisquote:Volgens de Amerikaanse nieuwszender Fox News hadden drones met explosieven gebouwen in de omgeving van het evenement moeten aanvallen.
In de paniek die daarbij zou ontstaan, zou de vluchtende menigte richting scherpschutters worden gedreven. Ook zouden aanvallers van plan zijn geweest de poort van het Witte Huis te bestormen, meldt Fox(opent in nieuw venster).
Een van de verdachten zou tegenover de onderzoekers hebben verklaard dat het doel was om "kapitalistische elites", "miljardairs" of politici die donaties ontvingen van het American Israel Public Affairs Committee aan te pakken.
Hoe kan je het niet eens zijn met een dokters beslissing. Dat is de enige die ook maar 1 fuck geeft om het welzijn van de vechters.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:31 schreef Discombobulate het volgende:
Topuria's broertje heeft de handdoek in de ring gegooid. "We finish the fight" betekende niet we maken het gevecht af, maar we stoppen er mee. Prima keuze. Doctor stoppage na r3 zou ik het echt nog niet mee eens zijn. Ronde 4 gestopt weer prima beslissing.
Bij vechtsport komt soms corruptie om de hoek kijken als de belangen erg groot zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:19 schreef pmponer het volgende:
[..]
Hoe kan je het niet eens zijn met een dokters beslissing. Dat is de enige die ook maar 1 fuck geeft om het welzijn van de vechters.
Ja ik weet het er zijn al genoeg discutabele beslissingen geweest. En een doctors stoppage kan ook discutabel zijn, maar toch vind ik dat je daar nooit tegenin moet gaan als scheidsrechter.quote:Op donderdag 18 juni 2026 02:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Bij vechtsport komt soms corruptie om de hoek kijken als de belangen erg groot zijn.
Mooiste event dat de sport ooit gehad heeftquote:Op maandag 15 juni 2026 17:17 schreef Discombobulate het volgende:
Ben nu aan het kijken. Vind het toch wel een heel mooi event zo qua locatie, even los van wat je allemaal van Trump vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |