abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220828605
quote:
19s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:45 schreef manny het volgende:
Hoog kroeggevecht gehalte die netflix kaart. En met die nare Jake Paul er omheen / betrokken bij het hele event, dat helpt niet.

Laatste main event, tja: het kan gebeuren, maar kom op zeg, wat was dit nou. Ze staat er bij te lachen 1 seconde na de beslissing en is al geld aan het tellen. Man man man / vrouw vrouw vrouw.

Nate: holy moly. die zag er slecht / moe uit zeg in de eerste ronde.
Was een absurde gewaarwording om zoveel (oud)vechters voor Carano te zien gaan, zelfde waanbeelden als alle mensen die dachten dat Tyson van Paul kon winnen. Was altijd al veel slechter dan Rousey, vijf jaar ouder, zeven jaar langer geen gevecht gehad en Rousey is al die tijd gewoon door blijven trainen. Ze heeft in feite gewoon een miljoen gekregen om 45 kilo af te vallen, goed geregeld. Voor de hypercasuals wel leuk om Rousey die armbar weer te zien doen
pi_220908833
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Forum Admin donderdag 28 mei 2026 @ 21:43:16 #228
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220908932
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 22:41 schreef Droopie het volgende:
Hoe is het met Reinier de Ridder?

#durftevragen #noob
Die wilde naar lhw toch? Lijkt me verstandig. Grote vent, veel te zware cuts.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220973433
Dit weekend niet zo'n verkeerde kaart eigenlijk.

Volgend weekend White House event. :D
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220973509
Hokit mag niet op de persconferentie komen volgende week _O-

Nu is dat typetje niet per se mijn ding maar lijkt me vermakelijker dan NPC-antwoorden op vragen van jaknikkende 'journalisten'
pi_220973702
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:32 schreef FundsAreSafu het volgende:
Hokit mag niet op de persconferentie komen volgende week _O-

Nu is dat typetje niet per se mijn ding maar lijkt me vermakelijker dan NPC-antwoorden op vragen van jaknikkende 'journalisten'
Ik zag laatst een itempje op Instagram over Hokit die over z'n verleden verteld. ZONDER DIE ACT. Ik wist niet wat ik zag.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220973704
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:32 schreef FundsAreSafu het volgende:
Hokit mag niet op de persconferentie komen volgende week _O-

Nu is dat typetje niet per se mijn ding maar lijkt me vermakelijker dan NPC-antwoorden op vragen van jaknikkende 'journalisten'
Veel haat wel op het event, maar ik vind het eigenlijk toch ook wel heel leuk om in het Witte Huis te zien, even los van alles eromheen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220974886
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:23 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Veel haat wel op het event, maar ik vind het eigenlijk toch ook wel heel leuk om in het Witte Huis te zien, even los van alles eromheen.
Het is erbuiten toch?

Vind het nooit fraai als sport zo zwaar gepolitiseerd wordt dus ik ben geen fan
pi_220986997
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Forum Admin maandag 8 juni 2026 @ 18:11:14 #235
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220987078
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:23 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Veel haat wel op het event, maar ik vind het eigenlijk toch ook wel heel leuk om in het Witte Huis te zien, even los van alles eromheen.
Terecht. De kaart is kut, de mensen die er heen gaan zijn kut.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_221003518
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221003546
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:11 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Terecht. De kaart is kut, de mensen die er heen gaan zijn kut.
Dat de kaart kut zou zijn is echt onzin staan alleen maar bangers op de main card. Wat vind je er kut aan ?
  Forum Admin woensdag 10 juni 2026 @ 19:20:28 #238
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_221003587
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:13 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Dat de kaart kut zou zijn is echt onzin staan alleen maar bangers op de main card. Wat vind je er kut aan ?
Vergelen wat de bedoeling was is het maar een slap aftreksel. Ruffy tegen Chandler? Waar is McGregor. Waar is Islam.

Dat had me logischer geleken met al het geroeptoeter over die card. Ik kijk wel uit naar Pereira Gane
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_221003616
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:20 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Vergelen wat de bedoeling was is het maar een slap aftreksel. Ruffy tegen Chandler? Waar is McGregor. Waar is Islam.

Dat had me logischer geleken met al het geroeptoeter over die card. Ik kijk wel uit naar Pereira Gane
Chandler toch altijd wel leuk om te kijken. Het is wat overhypt ja maar los van dat is het toch een dikke kaart wat mij betreft.
  Forum Admin woensdag 10 juni 2026 @ 19:30:35 #240
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_221003638
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:26 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Chandler toch altijd wel leuk om te kijken. Het is wat overhypt ja maar los van dat is het toch een dikke kaart wat mij betreft.
Ik had er inderdaad meer van verwacht. Zeker omdat er dingen geteased werden als Islam VS ilia, aspinall VS pereira etc.

Maar ik moet ook zeggen dat het hele evenement me niet trekt en dat komt weer door alle neppigheid eromheen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')