Ja het doet mij erg denken aan het nummer van Roselia met Bjorkquote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:28 schreef Em31 het volgende:
Doet me ook wel wat aan Rosalia denken af en toe.
Zou ergens wel bizar zijn als weer zoiets wint, maar als de televote net zoals vorig jaar verloopt zou dit best wel ‘gewoon’ de winnaar kunnen zijn.
Ja dit inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja het doet mij erg denken aan het nummer van Roselia met Bjork
Bekijk deze YouTube-video
Geweldige live daar nog van een week geleden
Ja dit is eigenlijk wel wat beter en moderner dan Oostenrijk vind ik persoonlijk. Kan me ergens nog wel voorstellen dat de vergelijking niet eens een probleem is, want ik heb zo’n idee dat de meeste mensen geen idee meer hebben wie eigenlijk won vorig jaarquote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:36 schreef usagi414 het volgende:
We zeggen al een paar jaar dat Frankrijk wel eens zou kunnen gaan winnen. En steeds lukt het net niet.
Deze inzending is heel sterk en nu maar hopen dat het live ook allemaal goed gaat.
Van Wasted Love zou ik niets kunnen nazingen maar het refrein van Regarde blijft wel hangen.
Ja, dat is duidelijk een flink trauma (en niet alleen voor @Greys ). Maar ze zijn sinds Marie Myriam tot 0 punten van de overwinning gekomen en ze willen zo graag, misschien iets te graag. En de EBU ook trouwens.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:36 schreef usagi414 het volgende:
We zeggen al een paar jaar dat Frankrijk wel eens zou kunnen gaan winnen. En steeds lukt het net niet.
Ik vermoed dat de avond daar wel mee geopend wordt hèquote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dit is eigenlijk wel wat beter en moderner dan Oostenrijk vind ik persoonlijk. Kan me ergens nog wel voorstellen dat de vergelijking niet eens een probleem is, want ik heb zo’n idee dat de meeste mensen geen idee meer hebben wie eigenlijk won vorig jaar![]()
Ja dat snap ik, maar dan alsnog is het niet echt iets wat blijft hangen tochquote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de avond daar wel mee geopend wordt hè
Ja, commercieel was dat niet het grootste succes ooit, maar goed het genre zal op zich wel blijven hangen. En sowieso dat Nemo in dezelfde richting zat ook wel, want die heeft wel redelijk wat indruk gemaakt.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dan alsnog is het niet echt iets wat blijft hangen toch
Eens dat het vermoeiend is dat we weer een popopera-achtig liedje bij de kanshebbers krijgen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:25 schreef blackswangreen het volgende:
Frankrijk wil in elk geval heel graag, en uiteraard wil de EBU ze daar graag bij helpen. En dit liedje kan winnen. Niet dat ik het nou per se een goed nummer vind... ik ben die jurybait operapop zo ontzettend zat, het is meer vocaal effectbejag dan dat er nou echt een lekkere melodie in zit. Geen liedje wat je na Eurovisie nog vaak zult horen, net als bij Nemo en JJ dus. Maar dit meisje is overduidelijk een talent en ze heeft uitstraling.
Ik denk meer televoting-potentieel dan Louane, daar was gewoon echt niks aan en in dit lied gebeurt in elk geval nog wat.
Ja, dit exact. Ik vind dit echt de minste Franse inzending in jarenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:11 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben behoorlijk klaar met de opera invloeden.
Ik vind het eigenlijk wel een van de beste, of juist een van de weinige nog best goede, nummers dit jaar.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:11 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben behoorlijk klaar met de opera invloeden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |