Omdat mensen de 3e game willen en de afsluiting van het verhaalquote:Op dinsdag 10 februari 2026 07:50 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo. Hoewel het misschien ook helemaal geen eerlijke kans krijgt omdat het al wordt afgebrand obv 1 trailer door reviewers / publiek terwijl dat helemaal niet de doelgroep hoeft te zijn.
En eerlijk gezegd is de game community ook wel een beetje een verzuurde groep anno 2026 in mijn ogen.
Een beetje een self fulfilling prophecy.
Lijkt mij eerder de 12 jarige die een coole dino achtige multiplayer game wilt.quote:
Even deze terug gehaald.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Net pas begonnen aan RDR2, dus heb nog wel even iets wat me bezig zal houden dit gat te overbruggen.
12 jarigen spelen toch gewoon Roblox enzoquote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:55 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder de 12 jarige die een coole dino achtige multiplayer game wilt.
Die zaten nog op de basisschool toen horizon 1 uitkwam.
Ja het is gekopieerd van succesvolle gaas zoals Fortnite..quote:Op dinsdag 10 februari 2026 09:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik t zie moet ik vooral aan Marvel Rivals denken, iets wat niet bepaald aan het floppen is
Ik vind de stijl best mooi, maar het had voor mij niet gelinkt hoeven zijn aan Horizon. Ik snap 't wel, meeliften op.... Maar dat kan ook echt in je gezicht terugslaan.
Ik had t bij de laatste Dragon Age ook: ik zag de trailer en vond hem echt veel te cartoony, maar eenmaal spelend waren de graphics echt heel mooi.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 09:34 schreef Drankster het volgende:
The Legend of Zelda: The Wind Waker is ook cartoony en bij de eerste beelden was ook iedereen skeptisch. Meer dan 20 jaar later is het een van m'n favoriete delen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |