SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
12 januari:quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:10 schreef -CRASH- het volgende:
4 Januari:
Rockstar is overtuigd: GTA 6 verschijnt dit jaar met hoger prijskaartje volgens insider
8 Januari:
GTA 6 nog niet klaar: Rockstar houdt optie tot uitstel open
Ik ga er maar vanuit dat ie weer uitgesteld wordt en dit jaar niet komt, dan kan het alleen maar meevallen als ie toch komt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
12 januari:
Niemand weet hoe het zit, is GTA 6 gecancelled?
Ja daar ga ik echt niet aan beginnen, aan een replay.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Yep, er zit niks anders op.
Voor mij ook een goede reden om de game plus alle dlc voor die tijd nog eens te spelen, wat geen straf is, omdat het nog steeds mijn goat 🐐 is.
Ja dit, ik had Witcher 3 weer gestart toen de PS5 versie kwam maar na 500 uur in de PS4 versie gestopt te hebben dacht ik na een uur ja fuck dit. Fantastisch game maar na 2x uitspelen heb ik het wel gezien. Elden Ring idem.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Ja daar ga ik echt niet aan beginnen, aan een replay.
Zelfde als bv TLOU en zo. Ook al was die ervarting supe rvet en zou ik die nog wel eens willen doen:
1. De ervaring gaat nooit hetzelfde zijn als de eerste keer
2. Dat zijn geen kleine spellen, dus dan ben je echt weer uuuuuuren dagen weken maanden verder
Ik wil het nog een keer spelen om wat keuzes anders te doen en ng+ gewoon te doen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja dit, ik had Witcher 3 weer gestart toen de PS5 versie kwam maar na 500 uur in de PS4 versie gestopt te hebben dacht ik na een uur ja fuck dit. Fantastisch game maar na 2x uitspelen heb ik het wel gezien. Elden Ring idem.
Die vond ik echt verrassend leuk en verslavendquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:55 schreef Questular het volgende:
Roadcraft aangeschaft lekker co-op beetje met asfalt spelen.
Kan niet zeggen dat ik dat graag wil doenquote:Op zondag 11 januari 2026 14:10 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die nog 1 keer Anthem willen spelen: morgen 12 januari gaan de servers definitief uit en is het afgelopen.
Anthem of Anthaar, geen zin in.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:10 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die nog 1 keer Anthem willen spelen: morgen 12 januari gaan de servers definitief uit en is het afgelopen.
Was dit niet die game die EA zo graag wilde als concurrent van Destiny?quote:Op zondag 11 januari 2026 17:25 schreef Friday12 het volgende:
Wel jammer hoor hoe de game was uitgewerkt want het idee was goed. Beetje iron man spelen
Dat was wel tof ja, en het zag er prima uit.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:25 schreef Friday12 het volgende:
Wel jammer hoor hoe de game was uitgewerkt want het idee was goed. Beetje iron man spelen
Dat liep net ieta anders jaquote:Op zondag 11 januari 2026 17:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was dit niet die game die EA zo graag wilde als concurrent van Destiny?
Hoeveel tijd heb je überhaupt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:02 schreef StateOfMind het volgende:
De afgelopen maand eigenlijk alleen maar Arc Raiders gespeeld, maar ga die nu pauzeren om mij weer op de backlog vol verhalende singleplayer games te richten, te beginnen met games waar ik aan begonnen ben, maar nog af moet maken (Shadows, Death Stranding 2, KCD2, BG3).
Er komen daarnaast dit jaar nog zoveel toffe games uit, dat ik eigenlijk nog maar zo min mogelijk tijd aan online games wil spenderen.
Het verbaast me meer dat die nog aanstonden.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:10 schreef StateOfMind het volgende:
Doordeweeks 's avonds 2 tot 3 uurtjes, in het weekend veel meer.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hoeveel tijd heb je überhaupt.
Een game als bg3 kost mij al 3 maanden.
Ja same. Ik kan echt maaaaaaaaanden over een spel doen.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hoeveel tijd heb je überhaupt.
Een game als bg3 kost mij al 3 maanden.
Allemaal top games, maar gezien tijd zou ik niet BG3 EN kcd2 EN clair obscure kopenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:36 schreef Friday12 het volgende:
KDC2 en BG3 staan er ook bij voor een paar uurtjes testen. Weet ik meteen of het wat voor mij is zonder het te kopen.
Nee niet tegelijk. Maar dan kan ik wel zien of het wat voor mij is. Zou altijd zo moeten zijn ook zonder premium.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:57 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Allemaal top games, maar gezien tijd zou ik niet BG3 EN kcd2 EN clair obscure kopen
Word combat wat makkelijker verder in KDC2? En hoe goed kan je de combat vergelijken in de eerste?quote:Op maandag 12 januari 2026 13:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Doordeweeks 's avonds 2 tot 3 uurtjes, in het weekend veel meer.
Puur afhankelijk van hoeveel last of pijn ik van mijn handen heb uiteraard.
Nou heb ik al flink wat uren zitten in de genoemde games, dus dat scheelt.
Grotere games pauzeer ik meestal op een gegeven moment om even een kleinere game tussendoor te spelen, alleen.
Alleen heb ik het laatste half jaar of zo sinds Mafia the Old Country eigenlijk alleen maar andere games gespeeld die op mijn pad kwamen
Vandaar mijn voornemen om me iig op die games te richten voorlopig
Combat heeft een veeeeel minder stijle leercurve dan deel 1, gelukkig.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Word combat wat makkelijker verder in KDC2? En hoe goed kan je de combat vergelijken in de eerste?
Ok en de eerste skippen want dan ga ik de combat sws niet leuk vindenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Combat heeft een veeeeel minder stijle leercurve dan deel 1, gelukkig.
Het beste is om in deel 2 zo gauw mogelijk de quest bij de Blacksmith te doen, zodat je iig een fatsoenlijk zwaard hebt, in een graf in de buurt vind je een schild.
En er wordt ook geadviseerd om ook zo snel mogelijk naar Master Tom te gaan, voor wat Combat Skills.
En om zo snel mogelijk je hond te unlocken, en een paard.
En zorg dat je goede gear hebt, qua armour.
Hetzij door bandits te doden, hetzij door geld te verdienen of stelen, zodat je wat kunt kopen.
Zodra je al het bovenstaande hebt, dan heb je een goede basis en wordt het meteen een stuk leuker.
Je kunt deel 2 prima spelen zonder de eerste gespeeld te hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ok en de eerste skippen want dan ga ik de combat sws niet leuk vinden
Net 1.5 uur van de trial gedaan ( je krijgt er 4) maar ik ga niet verder tot wanneer ik de game een keer haal.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je kunt deel 2 prima spelen zonder de eerste gespeeld te hebben.
Deel 1 heb ik nooit uitgespeeld, raakte op een gegeven moment mijn save data kwijt, na 40 uur gespeeld te hebben en zag het niet zitten om alles opnieuw te doen.
Deel 2 is sowieso ontzettend tof, zoveel te doen en te ontdekken.
Had al 60 uur op de teller toen ik eindelijk naar de bruiloft ging.
En dat wordt als zeer early in de game gezien
Daarna kwam er teen en tandertussen en moet ik nog steeds verder.
Dat ik daarstraks Borderlands 4 gekregen heb, helpt dan niet mee
Speelt overigens heerlijk weg.
De Royal Edition, waar alle dlc bij inbegrepen zit, is momenteel 45 euro in de Store zag ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Net 1.5 uur van de trial gedaan ( je krijgt er 4) maar ik ga niet verder tot wanneer ik de game een keer haal.
Jaquote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Word combat wat makkelijker verder in KDC2? En hoe goed kan je de combat vergelijken in de eerste?
Ah geen haast en ik heb liever fysiekquote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De Royal Edition, waar alle dlc bij inbegrepen zit, is momenteel 45 euro in de Store zag ik.
Een hele goede prijs.
Als de combat vervelend is weet ik niet of ik het wilquote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:34 schreef Drankster het volgende:
Ze verwachten een remaster van KCD1 eerste helft van 2026 dus als je de kans hebt zou ik zeker die eerst spelen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 12 januari 2026 10:56 schreef Ang3l het volgende:
Heuy, deze week komt Deadpool naar marvel Rivals
De eerste 20 uur moet je ook niet willen vechten. Je moet trainen, goede gear vinden etc.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als de combat vervelend is weet ik niet of ik het wil
Tjah ik heb geen idee hoe geforceerd combat isquote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:38 schreef Drankster het volgende:
[..]
De eerste 20 uur moet je ook niet willen vechten. Je moet trainen, goede gear vinden etc.
In het echt kan je ook niet van drie man winnen, het is een middeleeuwen simulator, geen Skyrim.
Niet. Er is zelfs een trophy voor het uitspelen van het verhaal zonder iemand te doden.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Tjah ik heb geen idee hoe geforceerd combat is
Love thisquote:
Die moet ik nog spelen.quote:
Dat Mickey Mouse Rebrushed oid, die deze maand of vorige maand bij PS Plus zat.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:52 schreef Friday12 het volgende:
Kan het altijd proberen
Trouwens pas Stray gespeeld. Heeft iemand nog ideeen met korte games van een paar uur? Het liefst 3d
Het wordt wel makkelijker. Zeker omdat je zelf sterker wordt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |