Dat het niet gaat lukken om mij iets anders te laten doen dan FOK!en? Fijn dat mijn aanwezigheid zo op prijs wordt gesteld. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:18 schreef CoolGuy het volgende:
Ik denk niet dat daar iemand rouwig om is, dat dat niet gaat lukken.
Ik heb daar gevoel voor ontwikkeld met behulp van chemische controlehulpmiddelen.quote:
we moeten er toch een keer achterkomen wat jouw usernaam betekent , en dat gaat niet lukken als je weg bentquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat het niet gaat lukken om mij iets anders te laten doen dan FOK!en? Fijn dat mijn aanwezigheid zo op prijs wordt gesteld. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Het is gewoon een verzonnen nickname, net zoals 'Groente'.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:51 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
we moeten er toch een keer achterkomen wat jouw usernaam betekent , en dat gaat niet lukken als je weg bent
Dat was aan al die ads toch ook wel te merken? Alleen dus niet voor mij, aangezien ik een abo heb. Dit is dus fase 2.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:25 schreef bianconeri het volgende:
Ah, dat is waarom FOK! leegloopt. Mensen krijgen aanmoediging andere dingen te doen.
Tegen niemand zeggen hoor, maar ik krijg gelukkig niet zo veel advertenties. En nee heb zeker geen abo.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat was aan al die ads toch ook wel te merken? Alleen dus niet voor mij, aangezien ik een abo heb. Dit is dus fase 2.
Ooooeeeeeh, boefje!quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tegen niemand zeggen hoor, maar ik krijg gelukkig niet zo veel advertenties. En nee heb zeker geen abo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |