Ander kapsel, zelfde scene... is het Soo Catwoman? (niet meer 100% zeker van de spelling)quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is nu 68.
Wel zo'n beetje uit dezelfde scene…
Nee, het is Toyah Wilcox.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ander kapsel, zelfde scene... is het Soo Catwoman? (niet meer 100% zeker van de spelling)
Zowel de laatste post als het overlijdensbericht gemistquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is Toyah Wilcox.
Maar al geraden in het vorige tooic door camilero…
Soo is trouwens september vorig jaar overleden.
Iconische persoonlijkheid ook…
Die video's zijn leuk, toch?!quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:36 schreef bartrid het volgende:
Die videos van Toyah en Fripp zijn bizar...
Geen idee wie dit is.
Die crossover tussen country en punk moet je niet te letterlijk nemen. Het is meer dat hij zich indertijd afzette tegen de gladde en zoetsappige sound van de countrysoftrockers zoals the Eagles.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:45 schreef pipster het volgende:
Ach ja die kwam nog langs in het topic van de overleden muzikanten. Toen dacht ik nog die moet ik eens gaan luisteren klinkt wel iets als wat ik zou kunnen waarderen. Maar nu is zijn naam mij even ontschoten.
Ja erg leuk vooral tijdens lockdown maar ook bizar. Fripp ziet er meestal erg oncomfortabel uit....quote:
Klopt! Maar hij lijkt er ook wel van te genieten! Zeker die video van na zijn hartaanval.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:38 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ja erg leuk vooral tijdens lockdown maar ook bizar. Fripp ziet er meestal erg oncomfortabel uit....
John Eclectic Light Orchestraquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:33 schreef camilero het volgende:
[..]
Die crossover tussen country en punk moet je niet te letterlijk nemen. Het is meer dat hij zich indertijd afzette tegen de gladde en zoetsappige sound van de countrysoftrockers zoals the Eagles.
Zijn achternaam verschilt één letter met de band die één letter verschilt met de band van Jeff Lynne
Dat lijkt me wel ongeveer voldoendequote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joe Bonamassa
Joe Cocker
Joe Satriani
Joe Dassin
Joe Jackson
Ugly Kid Joe
Joe FM
Joe Jones
Joe Taylor
Fat Joe
Daar kom ik ongeveer op uit
Het origineel van Hey Joe? Vind ik lastig, maar iemand anders weet het misschien.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
was een Amerikaanse garagerockband, die werd geformeerd in 1963 in Californië. De band werd bekend door hun hit Hey Joe in 1966. Bovendien was hun versie van het lied de eerste gepubliceerde versie.
Wie?
Origineel,origineel...quote:Op zondag 11 januari 2026 18:18 schreef Blogman het volgende:
[..]
Het origineel van Hey Joe? Vind ik lastig, maar iemand anders weet het misschien.
quote:Op zondag 11 januari 2026 20:14 schreef camilero het volgende:
[..]
Origineel,origineel...
Maar volgens mij the Leaves
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |