quote:
Stand 2026:quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:03 schreef Bargehassus het volgende:
New kids on the block - The right stuff(?).
Markie Mark Wahlberg…quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:02 schreef Bargehassus het volgende:
Dat weet ik dan weer wel.![]()
Welk oorspronkelijk NKOTB-lid scoorde in 1991 een top 10 hit in Nederland met zijn eigen band?
Had niet verwacht dat dit zo bekend zou zijn. Even buiten the Master gerekend blijkbaar.quote:
Ik ken geen ander NKOTB bandlid van naam en hij had een hit met Good Vibrations, waarvan ik de CD single nog in huis heb.quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:13 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat dit zo bekend zou zijn.
Wat van wie?quote:is a famous 1967 rock song by
, known for its catchy chorus and popular use by UK football fans who substitute the club's name for "
".
Afgaande op het vorige antwoord zou ik gokken op Good vibrations van The Beach boys.quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken geen ander NKOTB bandlid van naam en hij had een hit met Good Vibrations, waarvan ik de CD single nog in huis heb.
Berekende gok dus…
[..]
Wat van wie?
quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:33 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Afgaande op het vorige antwoord zou ik gokken op Good vibrations van The Beach boys.
De link met voetbal kan ik dan weer niet leggen...
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 24 januari 2026 11:18 schreef bartrid het volgende:
Hi ho Silver Lining dan? Was dat van Jeff Beck?
quote:Formed as a garage punk band under the name Suburban Nightmare, their career subsequently saw them move in a hardcore direction before settling into an eclectic punk rock sound emphasizing intentionally shocking lyrics.
Stand 2026:quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |