Niet This Corrosion (dat was hun eerste Steinman samenwerking)quote:Op maandag 19 januari 2026 14:42 schreef pipster het volgende:
Gezien Steinman gaat het om een nummer van Sister of Mercy denk ik, maar welke. Want ik herken de tekst niet.
This Corrosion of zo, al herken ik dat niet meteen in de tekst.
quote:Some people get by
With a little understanding
Some people get by
With a whole lot
I don't know
Why you gotta be so undemanding
One thing I know
I want
I want
Captain Hollywood Projectquote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:47 schreef pipster het volgende:
Van wie is de single More and More uit 1993?
Stand 2026:quote:
Underdog Project met Summer Jam…quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Welk project tekende voor de zomerhit van 2003?
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Underdog Project met Summer Jam…
Die titels voldoen niet aan de vraag…quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:19 schreef PPL het volgende:
6. A town called Malice - The Jam
7. Right in the night - Jam & Spoon
O.a. ook nog:quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:23 schreef Da_Sandman het volgende:
The Underdog Project - Winter Jam
Holy Noise - James Brown Is Still Alive
Vengaboys - Uncle John From Jamaica
M'n enthousiasme, wat doe je?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die titels voldoen niet aan de vraag…
Wat van wie?quote:Furthermore, the single's hook uses a synthesizer riff, which has been described as both "goofy carnival" and "cartoony". In an interview with Rolling Stone, the use of a Sydney pedestrian traffic light sound in the song was revealed; it originates from a phone recording made byin February 2017.
Top 10-hit in 2019.quote:White shirt now red, my bloody nose
Sleepin', you're on your tippy toes
Creepin' around like no one knows
Think you're so criminal
Stand 2026:quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |