abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219756994
Op probleemwijken na natuurlijk sowieso altijd een terechte klacht, maar nu gaan ze de Rijdende Rechter overnemen.

quote:
De Rijdende Rechter maakt in het voorjaar een doorstart bij SBS6, heeft Talpa maandag bekendgemaakt. Omroep MAX stopte vorig jaar met het programma vanwege bezuinigingen bij de publieke omroep.

"Ik ben heel blij dat ons programma bij SBS6 een doorstart kan maken", reageert rechter John Reid. "Het blijft immers belangrijk om kijkers te laten zien hoe conflicten kunnen ontstaan én hoe deze weer uit de wereld kunnen worden geholpen. En voor onze deelnemers is het bovendien een kans om kosteloos tot een juridische oplossing te komen. Dat SBS6 hieraan wil bijdragen, siert ze."

SBS6 zendt al langere tijd het programma Mr. Frank Visser doet uitspraak uit. Visser was de voorganger van Reid bij De Rijdende Rechter. Beide programma's worden gepresenteerd door Viktor Brand.

Omroep MAX is blij dat het televisieprogramma op een nieuwe zender verdergaat. "We vinden het heel fijn voor het team en de producent dat het programma weer onderdak heeft. En we wensen ze heel veel succes op de nieuwe zender", laat een woordvoerder weten aan ANP. "We zijn blij dat het een doorstart krijgt, dat verdienen het programma en de makers."

Frans Klein, directeur Televisie bij Talpa Network, noemt de komst van De Rijdende Rechter "een waardevolle verrijking" van het zenderaanbod. "Met de komst van John Reid en De Rijdende Rechter zenden we in 2026 nog een gewaardeerde titel binnen dit populaire tv-genre uit op onze zender."
https://www.nu.nl/media/6(...)-bij-omroep-max.html

Visser heeft een enorme afgang gemaakt met de overstap naar SBS6. Valt me tegen dat Reid hier niet voor bedankt heeft.

Klacht: nog meer tokkietv, nog minder aanzien van het rechtswezen.
pi_219757119
:')
pi_219757162
Ik heb geen tv
  dinsdag 6 januari 2026 @ 05:45:42 #4
396386 sturmpie
for night & nature
pi_219757545
De Rijdende Rechter is mijn favoriete programma sinds 't bestaat, allerlei problematiek tussen buren, om je op te hangen, zo erg is 't.

Het zal je maar gebeuren dat de buurvrouw zwanger wordt en jij zit de komende 20 jaar met 'n gestoorde opgescheept 1 muur verder, en misschien wordt ze nog 'ns zwanger van de overbuurman of van de andere buurman, of die eronder, of erboven, want ze is crack verslaafd, ze loopt deuren plat en wil je geld en ze wordt gewoon zwanger 't interesseert haar echt helemaal niks ....

Loopt ze over straat langs alle flatgebouwen 10 hoog alle appartementen af om alimentatie te vragen

Terror District #9
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_219757948
'Ik hoop dat ze sbs6 in de hemel hebben.'
Mensen, het spijt me, ik mag niemand meer liken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')