abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219743929


Gelukkig dit WK nog geen Topps rommel, maar ouderwets Panini genot. Alleen voor de eckte-eckte.

Release video Panini:

Bekijk deze YouTube-video

Datum wanneer het album in de EU uit komt nog niet bekend helaas.



Stickers kopen? Normaal gesproken bij boekhandels zoals Primera en Bruna (@heywoodu). Helaas maar weinig ander aanbod anno 2026.

Ruilen? Dat kun je makkelijk op www.stickermanager.com ! Lekker obscure envelopjes sturen naar mede verzamelaars uit Malta, Zwitserland en zelfs België (ook daar hebben ze post!!!).

Missende stickers kopen? voetbalstickersworld.com !
U MAD?
  zondag 4 januari 2026 @ 14:54:10 #2
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_219744088
Met zoveel landen die mee doen, zal het best een opgave zijn om alle selecties te doen. Zullen wel kleine selecties zijn.
Leuk voor de "kleine" landen, om die spelers eens te zien.

Dure grap iedere keer.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_219795769
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met zoveel landen die mee doen, zal het best een opgave zijn om alle selecties te doen. Zullen wel kleine selecties zijn.
Leuk voor de "kleine" landen, om die spelers eens te zien.

Dure grap iedere keer.
Gewoon dikker boek.

Lekker cashen!
pi_219795890
Ik dacht dat Topps voorlopig de rechten had.

Anyway, zullen ze de 1000 aantikken? Het zou kunnen..
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_219872116
quote:
12s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 08:17 schreef mitt het volgende:
Ik dacht dat Topps voorlopig de rechten had.

Anyway, zullen ze de 1000 aantikken? Het zou kunnen..
Nee Panini (nog) voor het WK. Het debiele bedrijf Topps voor de EK’s.

Ben vooral benieuwd of ze nog wachten op de resultaten van de play-off’s eind maart…..
U MAD?
pi_219912197
Leuke hobby, vroeger ook nog gedaan. plaatjes uitwisselen op school waar was de tijd _O_
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 2 februari 2026 @ 16:45:33 #7
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_219986282
GENOT.
pi_220152769
Heeft iemand al meer info? Ik kan niet zo snel iets vinden...
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 3 maart 2026 @ 16:43:49 #9
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220248209
Dit was ooit mijn eerste album _O_

Ik had nog weinig kijk op het voetbal zelf maar al die plaatjes waren geweldig, vooral die van Nederland natuurlijk en de gouden met de bondslogo's van alle landen genot.

pi_220249289
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 16:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit was ooit mijn eerste album _O_

Ik had nog weinig kijk op het voetbal zelf maar al die plaatjes waren geweldig, vooral die van Nederland natuurlijk en de gouden met de bondslogo's van alle landen genot.

[ afbeelding ]
Ik ook _O_

Heb 'm nog steeds. Mijn meest gelezen boek denk ik. Vond ze in die tijd ook veel mooier. Betere foto's ook.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220484154
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 13:26 schreef mitt het volgende:
Heeft iemand al meer info? Ik kan niet zo snel iets vinden...
Ze zijn vanaf vandaag te pre-orderen. Levering begin / half mei, afhankelijk van de keuze.

Boek met 980 plaatjes :')
7 stickers per zakje. Voor het eerst sinds 2014 geloof ik meer dan 5.
143 zakjes kosten ¤215-. Reken zelf maar uit :')

Wat wel goed is dat ze nou op de stickers de club hebben staan waar de betreffende speler speelt. Dat hadden ze in 2022 ineens gedelete. Als je de jeugd wil binden aan je product en aan het voetbal dan is dit wel iets essentieels om te vermelden. Design is overigens ook best aardig, dit in tegenstelling tot de Topps rommel bij afgelopen EK.

https://www.panininederla(...)60box144oe-be01.html Panini goden
U MAD?
pi_220484188
Ohja en ze hebben de play-offs afgewacht. Dus we krijgen geen rommel waarbij we dan Polen of Italië moeten sparen.

48 teams x 20 stickers en nog stuk of 20 extra’s zoals stadions, logo en de bal aids.
U MAD?
  donderdag 30 april 2026 @ 19:30:21 #13
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220685065
Ze zijn ook digitaal te sparen, voor degene die geen zin hebben in nog meer rommel in huis.

https://paninicollection.(...)tm_source=panini-loc
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 20:59:38 #14
38824 crew  Droopie
pi_220692726
Zijn er fokkers die er ook mee aan de slag gaan?
Hell To The Liars
pi_220695353
Dit was altijd puur genot _O_
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 11:22:33 #16
38824 crew  Droopie
pi_220695397
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 11:11 schreef DobbyDobby het volgende:
Dit was altijd puur genot _O_
Ja he, en in plaats van te bietsen bij papa of oma kunnen we nu gelijk een hele box kopen _O_
Hell To The Liars
pi_220695399
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 11:22 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ja he, en in plaats van te bietsen bij papa of oma kunnen we nu gelijk een hele box kopen _O_
:D
Klopt wel. In een week uitgespeeld als je wil. Ruilen is ook een stuk makkelijker tegenwoordig.
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 11:27:03 #18
38824 crew  Droopie
pi_220695411
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 11:23 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
:D
Klopt wel. In een week uitgespeeld als je wil. Ruilen is ook een stuk makkelijker tegenwoordig.
Nou uitgespeeld denk ik niet.
Je zal zien dat je wel 8x de rechtsback van Kongo heb, en Jeremy Frimpong.

Maar vroeger was ruilen ook wel leuk, ging mijn moeder advertenties zetten in de "particulier" (marktplaats.nl maar dan in krantvorm :D)
Hell To The Liars
pi_220695427
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 11:27 schreef Droopie het volgende:

[..]
Nou uitgespeeld denk ik niet.
Je zal zien dat je wel 8x de rechtsback van Kongo heb, en Jeremy Frimpong.

Maar vroeger was ruilen ook wel leuk, ging mijn moeder advertenties zetten in de "particulier" (marktplaats.nl maar dan in krantvorm :D)
Dat blijft een leuke rubriek. Dezelfde spelers die ook iedereen 6 keer dubbel heeft ja. Dat was toen al zo. Wij gingen altijd ruilen op school of op de voetbal en toen via de echte marktplaats. NU wil ik weer sparen. ;(
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 11:38:03 #20
38824 crew  Droopie
pi_220695460
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 11:32 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat blijft een leuke rubriek. Dezelfde spelers die ook iedereen 6 keer dubbel heeft ja. Dat was toen al zo. Wij gingen altijd ruilen op school of op de voetbal en toen via de echte marktplaats. NU wil ik weer sparen. ;(
Als wij gaan sparen en ruilen scheelt dat weer een hoop centjes :)

Ik ga dat boek met die hardcover kopen en of het is per 4 mei beschikbaar. Of misschien zijn ze vandaag al binnen bij de winkel.
Hell To The Liars
  zaterdag 2 mei 2026 @ 11:47:36 #21
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_220695526
Ik heb altijd met alle liefde gespaard, maar bijna 1000 stickers is echt wel heel gortig. En dat heb je vast ook de play-off teams die heel schaars zullen zijn.
AZ
ALKMAAR
pi_220704618
Jeugdsentiment. Pre-order geplaatst, kom maar op.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 14:15:26 #23
38824 crew  Droopie
pi_220704633
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 14:12 schreef Madhouse11 het volgende:
Jeugdsentiment. Pre-order geplaatst, kom maar op.
Yeah *O*

Wat heb je besteld? Het pakket van 200 euro met 2 doosjes en de hardcover?
Hell To The Liars
pi_220704640
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 11:47 schreef Durmada het volgende:
Ik heb altijd met alle liefde gespaard, maar bijna 1000 stickers is echt wel heel gortig. En dat heb je vast ook de play-off teams die heel schaars zullen zijn.
Nee geen play off teams
U MAD?
pi_220704642
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 14:12 schreef Madhouse11 het volgende:
Jeugdsentiment. Pre-order geplaatst, kom maar op.
Ik ook. Op Panini site. Ben benieuwd wanneer ze versturen.

Ruilen op stickermanager.com :)
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')