Ik ook 2 dagen later. Gaat heel snel.quote:Op maandag 11 mei 2026 14:10 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Ik kreeg ze 2 dagen later al binnen. Via GLS ging dat rap, 's nachts bij hun in Belgie. In de middag in Noord-Holland bezorgd.
Ze staan vanavond voor de deur dhl e-commerequote:Op maandag 11 mei 2026 15:01 schreef Durmada het volgende:
Hmm ik kreeg de verzendbevestiging donderdag. Maar daarna geen nieuwe informatie ontvangen.
Bij mij ook inderdaad!! Ook net de mail ontvangenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze staan vanavond voor de deur dhl e-commere
Net een mail gekregen
De betere cadeaus zijn die die stiekem ook voor jezelf zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:13 schreef Madhouse11 het volgende:
Lol, deze 46-jarige heeft net mijn zijn zoon de eerste pakjes opengemaakt.
Pics?!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:18 schreef Droopie het volgende:
Het boek met hardcover is binnen.
Die is echt wel tof.
https://imgur.com/a/RYEZqDrquote:
Heb je Weah al 3x en nog niets van Argentinië?quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
https://imgur.com/a/RYEZqDr
En ik zie het oude patroon al weer terug hoor, "het is allemaal niet eerlijk in verhouding"
En stiekem is dat toch wel leuk, nog wel.
Timothy Weah 3 - Argentinie 0
Ja na 7 pakjes haha.quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je Weah al 3x en nog niets van Argentinië?
Heb ook de hardcover, ben benieuwd
Leukquote:Op woensdag 13 mei 2026 13:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
En ik zie het oude patroon al weer terug hoor, "het is allemaal niet eerlijk in verhouding"
quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die extra stickers moet ik nog openen, maar snap de bedoeling ook nog niet echt.quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja na 7 pakjes haha.
Heb wel al Modric, das mn beste kaartje tot nu toe.
En een Hakimi als extra sticker?
Die hoort niet in het boek?
Echt? Dat doe je goed, misschien komt het omdat ik ook al pakjes uit de winkel had.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:09 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]Ik heb nog niet een dubbele na 30 pakjes.
Misschien als we jong waren geweest dat we een Wout Weghorst op onze agenda hadden geplakt als trophykaartquote:Op woensdag 13 mei 2026 16:09 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die extra stickers moet ik nog openen, maar snap de bedoeling ook nog niet echt.
Als je het weet dan hoor ik het graagquote:Op woensdag 13 mei 2026 16:09 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die extra stickers moet ik nog openen, maar snap de bedoeling ook nog niet echt.
Lekker boeiend, denk ik nu dan?quote:Ah, Hakimi! Dat is een Extra Sticker van Achraf Hakimi (MAR – Marokko), een van de 20 speciale Extra Stickers in het Panini WK 2026-album.3c76b7
Wat is het doel daarvan?
Niet nodig voor het album: Deze stickers hebben geen vaste plek in het hoofdalbum (ze zijn écht "extra"). Je plakt ze dus niet in, maar bewaart ze apart voor de collectie, ruilen of verkopen.
Doel van Panini: Ze maken het openen van pakjes spannender. Ze zitten zeldzaam in packs (ongeveer 1 op 100 pakjes), en elke speler (zoals Hakimi, Ronaldo, Messi, Mbappé, etc.) heeft 4 varianten:
Base (paars/lila) – meest voorkomend.
Bronze.
Silver.
Gold – zeldzaamst en waardevolst.23f784
Het zijn actie-foto's van topsterren met een speciaal design – puur voor de fun, de chase en extra waarde in de verzameling.
Waarde van jouw Hakimi?
Base: ¤5-15 (of minder als veel aanbod).
Bronze/Silver: ¤10-40.
Gold: ¤80-200+ (een Gold Hakimi werd recent voor ~$120 / ¤110 te koop gezet).5c7c83
In Europa werken ze hetzelfde als bij Ronaldo: geen gekleurde rand-parallels zoals in de VS, maar wel deze Extra-varianten in alle packs.
Tip: Hou hem mooi in een sleeve of toploader. Als het een Gold of Silver is, heb je een leuke hit! Ruil hem in Facebook-groepen of verkoop op Marktplaats/eBay als je wilt.
Welke variant heb jij precies (base, bronze, silver of gold)? Beschrijf de kleur of stuur een foto-beschrijving, dan kan ik de waarde nog beter inschatten. ⚽ Heb je hem al geruild of bewaar je alle Extras?
- aldus grok
Nou goed bewaren! Later misschien geld waard.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lekker boeiend, denk ik nu dan?
Ik verzamel stickers voor mn stickerboek.. dan moet ik dus stickers hebben die in mn verzamelboek passen, toch?
Heb wel de normale Ronaldo net uit een pakje getrokken
Op een schoolplein in Rotterdam is dat toch best een goed ruilmiddel voor een zooi dubbele van die jeugdquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:47 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Nou goed bewaren! Later misschien geld waard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |