abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 14:22:46 #26
38824 crew  Droopie
pi_220704694
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 14:17 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ik ook. Op Panini site. Ben benieuwd wanneer ze versturen.

Ruilen op stickermanager.com :)
ik las versturen vanaf morgen vanuit Belgie.

Dus donderdag/ vrijdag in huis?
Hell To The Liars
pi_220704715
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 14:22 schreef Droopie het volgende:

[..]
ik las versturen vanaf morgen vanuit Belgie.

Dus donderdag/ vrijdag in huis?
Vanaf de 4e inderdaad. Maar als je nu zo’n grote doos besteld bezorgen ze pas vanaf de 15e.

Ik ga er vanuit dat ik stickers pas vanaf volgende week maandag krijg.
U MAD?
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 14:27:00 #28
38824 crew  Droopie
pi_220704718
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 14:26 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Vanaf de 4e inderdaad. Maar als je nu zo’n grote doos besteld bezorgen ze pas vanaf de 15e.

Ik ga er vanuit dat ik stickers pas vanaf volgende week maandag krijg.
Tot die tijd koop ik wel wat laf wat losse pakjes :P
Hell To The Liars
pi_220704723
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 14:15 schreef Droopie het volgende:

[..]
Yeah *O*

Wat heb je besteld? Het pakket van 200 euro met 2 doosjes en de hardcover?
1 pakket met 2 dozen en 1 softcover. Een apart hardcover boek en de Big-Collector's Box.

Heb mijzelf maar een loonsverhoging gegund om dit te kunnen bekostigen :D :D
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_220704745
Ben zo blij dat Panini de komende twee WK’s nog heeft. Die Topps zooi is echt tenenkrommend lelijk.
U MAD?
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 14:33:21 #31
38824 crew  Droopie
pi_220704773
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
Ben zo blij dat Panini de komende twee WK’s nog heeft. Die Topps zooi is echt tenenkrommend lelijk.
Ik stond gisteren in de bruna en zag zoveel verschillende soorten kaartjes.
In de winkel ernaast had je zo'n TGC winkel, nog meer meuk.

Het is meer kwantiteit dan kwaliteit geworden momenteel ja..

Disney, 4 verschillende soorten voetbalmeuk, F1 etc etc..

Die japanse zooi is teveel om op te noemen.
Hell To The Liars
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 14:34:18 #32
38824 crew  Droopie
pi_220704781
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 14:28 schreef Madhouse11 het volgende:

[..]
1 pakket met 2 dozen en 1 softcover. Een apart hardcover boek en de Big-Collector's Box.

Heb mijzelf maar een loonsverhoging gegund om dit te kunnen bekostigen :D :D
Wow, die had ik nog niet gezien
Dat pakket van mij zou morgen gestuurd moeten worden, die box van jou idd pas vanaf de 15e.

Heb er echt zin in _O_
Hell To The Liars
pi_220704940
Laten we elkaar even op de hoogte houden als de boxen binnen zijn :) Enige wat me bevreesd is dat ze vanuit België moeten komen.

Heel vroeger had Panini nog een kantoor in Nederland, Venlo geloof ik.
U MAD?
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 15:01:16 #34
38824 crew  Droopie
pi_220704984
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 14:58 schreef de_boswachter het volgende:
Laten we elkaar even op de hoogte houden als de boxen binnen zijn :) Enige wat me bevreesd is dat ze vanuit België moeten komen.

Heel vroeger had Panini nog een kantoor in Nederland, Venlo geloof ik.
Laten we hopen dat de Belgische postdienst met zijn vrachtwagens zo de pakketen aflevert in Venlo/ Eindhoven/ Breda. Kunnen ze wat mij betreft woensdag al afgeleverd worden :)
Hell To The Liars
pi_220706735
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 15:01 schreef Droopie het volgende:

[..]
Laten we hopen dat de Belgische postdienst met zijn vrachtwagens zo de pakketen aflevert in Venlo/ Eindhoven/ Breda. Kunnen ze wat mij betreft woensdag al afgeleverd worden :)
Het zijn Belgen…
U MAD?
pi_220709654
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 14:17 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ik ook. Op Panini site. Ben benieuwd wanneer ze versturen.

Ruilen op stickermanager.com :)
14-05 toch overal beschikbaar? Ook maar meteen 2 boxen kopen genot.
pi_220709660
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 14:27 schreef Droopie het volgende:

[..]
Tot die tijd koop ik wel wat laf wat losse pakjes :P
Je kan ook boxen kopen bij de winkels toch of zal dat veel duurder zijn?
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 22:40:24 #38
38824 crew  Droopie
pi_220709664
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:38 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
14-05 toch overal beschikbaar? Ook maar meteen 2 boxen kopen genot.
Volgens mij vertrekt mijn pakket morgen vanuit Belgie, 1x hardcoverboek 2x box a 50 stuks en nog wat meuk.

Andere dozen idd vanaf 14 mei.
Ga morgen ook even kijken bij de Bruna.
Hell To The Liars
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 22:43:22 #39
38824 crew  Droopie
pi_220709678
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:39 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Je kan ook boxen kopen bij de winkels toch of zal dat veel duurder zijn?
Of we nou 1800 euro of 1875 euro kwijt zijn 😅
Hell To The Liars
pi_220709706
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 11:27 schreef Droopie het volgende:

[..]
Nou uitgespeeld denk ik niet.
Je zal zien dat je wel 8x de rechtsback van Kongo heb, en Jeremy Frimpong.
:D

quote:
Maar vroeger was ruilen ook wel leuk, ging mijn moeder advertenties zetten in de "particulier" (marktplaats.nl maar dan in krantvorm :D)
Wat lief van je moeder. O+

Ik heb ook nog wel 2 oude Paninis denk ik, waarvan eentje bijna compleet. Geen idee hoe, want had amper iemand om mee te ruilen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 22:53:54 #41
38824 crew  Droopie
pi_220709730
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
:D
[..]
Wat lief van je moeder. O+

Ik heb ook nog wel 2 oude Paninis denk ik, waarvan eentje bijna compleet. Geen idee hoe, want had amper iemand om mee te ruilen.
Dat blad kwam volgens mij uit op een dinsdag en zelfs de zondag erop belden mensen nog op.

Hebben jullie nog Paulo Maldini, daar hebben we 2x Soren Lerby voor over _O-

En als je nog een keer een dubbele Gary Lineker heb, houden we ons aanbevolen.

Er werd echt heel veel gebeld op de huistelefoon, en die kon je ook niet uitzetten.
Hell To The Liars
pi_220709740
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:53 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dat blad kwam volgens mij uit op een dinsdag en zelfs de zondag erop belden mensen nog op.

Hebben jullie nog Paulo Maldini, daar hebben we 2x Soren Lerby voor over _O-

En als je nog een keer een dubbele Gary Lineker heb, houden we ons aanbevolen.

Er werd echt heel veel gebeld op de huistelefoon, en die kon je ook niet uitzetten.
Wat geweldig. :D :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220710421
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:53 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dat blad kwam volgens mij uit op een dinsdag en zelfs de zondag erop belden mensen nog op.

Hebben jullie nog Paulo Maldini, daar hebben we 2x Soren Lerby voor over _O-

En als je nog een keer een dubbele Gary Lineker heb, houden we ons aanbevolen.

Er werd echt heel veel gebeld op de huistelefoon, en die kon je ook niet uitzetten.
Vette herinneringen! In deze tijd ondenkbaar
U MAD?
  maandag 4 mei 2026 @ 10:29:03 #44
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220711711
Duizend stickers.

Dit slaan we even over.
  maandag 4 mei 2026 @ 11:03:45 #45
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_220711992
Toch maar weer besteld... het kriebelt dan toch te veel om het te laten liggen.
AZ
ALKMAAR
  maandag 4 mei 2026 @ 11:36:36 #46
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220712203
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:59 schreef Droopie het volgende:
Zijn er fokkers die er ook mee aan de slag gaan?
Zit er aan te twijfelen. Dure grap iedere keer, maar wel een heerlijke vorm van nostalgie.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 4 mei 2026 @ 11:38:23 #47
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220712214
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
heerlijke vorm van nostalgie.
Bij mij neigt het hevig naar genotstaligie _O_
  maandag 4 mei 2026 @ 11:44:05 #48
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220712241
quote:
5s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:38 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Bij mij neigt het hevig naar genotstaligie _O_
Niet onterecht.
De geur, het gevoel van de pakjes in je hand, de extase van een zilver plaatje.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220712257
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Niet onterecht.
De geur, het gevoel van de pakjes in je hand, de extase van een zilver plaatje.
Zag wel dat ze ook bij Panini zijn meegegaan in verschillende plaatjes die dan goud kunnen zijn. En zag bij Engelse versie dat je er ook Coca Cola stickers moet sparen om het boek compleet te krijgen :’) Hopelijk is die onzin hier niet.
U MAD?
pi_220712878
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:46 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Zag wel dat ze ook bij Panini zijn meegegaan in verschillende plaatjes die dan goud kunnen zijn. En zag bij Engelse versie dat je er ook Coca Cola stickers moet sparen om het boek compleet te krijgen :’) Hopelijk is die onzin hier niet.
Wat zijn dat voor gouden plaatjes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')