Gewoon dikker boek.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met zoveel landen die mee doen, zal het best een opgave zijn om alle selecties te doen. Zullen wel kleine selecties zijn.
Leuk voor de "kleine" landen, om die spelers eens te zien.
Dure grap iedere keer.
Nee Panini (nog) voor het WK. Het debiele bedrijf Topps voor de EK’s.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:17 schreef mitt het volgende:
Ik dacht dat Topps voorlopig de rechten had.
Anyway, zullen ze de 1000 aantikken? Het zou kunnen..
Ik ookquote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit was ooit mijn eerste album![]()
Ik had nog weinig kijk op het voetbal zelf maar al die plaatjes waren geweldig, vooral die van Nederland natuurlijk en de gouden met de bondslogo's van alle landen genot.
[ afbeelding ]
Ze zijn vanaf vandaag te pre-orderen. Levering begin / half mei, afhankelijk van de keuze.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:26 schreef mitt het volgende:
Heeft iemand al meer info? Ik kan niet zo snel iets vinden...
Ja he, en in plaats van te bietsen bij papa of oma kunnen we nu gelijk een hele box kopenquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 11:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja he, en in plaats van te bietsen bij papa of oma kunnen we nu gelijk een hele box kopen
Nou uitgespeeld denk ik niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 11:23 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]![]()
Klopt wel. In een week uitgespeeld als je wil. Ruilen is ook een stuk makkelijker tegenwoordig.
Dat blijft een leuke rubriek. Dezelfde spelers die ook iedereen 6 keer dubbel heeft ja. Dat was toen al zo. Wij gingen altijd ruilen op school of op de voetbal en toen via de echte marktplaats. NU wil ik weer sparen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 11:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou uitgespeeld denk ik niet.
Je zal zien dat je wel 8x de rechtsback van Kongo heb, en Jeremy Frimpong.
Maar vroeger was ruilen ook wel leuk, ging mijn moeder advertenties zetten in de "particulier" (marktplaats.nl maar dan in krantvorm)
Als wij gaan sparen en ruilen scheelt dat weer een hoop centjesquote:Op zaterdag 2 mei 2026 11:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat blijft een leuke rubriek. Dezelfde spelers die ook iedereen 6 keer dubbel heeft ja. Dat was toen al zo. Wij gingen altijd ruilen op school of op de voetbal en toen via de echte marktplaats. NU wil ik weer sparen.
Yeahquote:Op zondag 3 mei 2026 14:12 schreef Madhouse11 het volgende:
Jeugdsentiment. Pre-order geplaatst, kom maar op.
Nee geen play off teamsquote:Op zaterdag 2 mei 2026 11:47 schreef Durmada het volgende:
Ik heb altijd met alle liefde gespaard, maar bijna 1000 stickers is echt wel heel gortig. En dat heb je vast ook de play-off teams die heel schaars zullen zijn.
Ik ook. Op Panini site. Ben benieuwd wanneer ze versturen.quote:Op zondag 3 mei 2026 14:12 schreef Madhouse11 het volgende:
Jeugdsentiment. Pre-order geplaatst, kom maar op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |