Dat zei ik tegen je zus toen ik haar geslachtsdeel zagquote:Op zondag 4 januari 2026 14:10 schreef Hyaenidae het volgende:
Artistieke vrijheid van de architect. Leer er mee leven.
Wist niet dat je in een vork kon wonen, huizencrisis opgelost door @Hyaenidaequote:Op zondag 4 januari 2026 14:10 schreef Hyaenidae het volgende:
Dat kun je toch ook gewoon doen met de andere kant? Het is niet alsof de brede kant scherper is ofzo.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:26 schreef Watmoetjenou het volgende:
Dat is bewust zo ontworpen. Dit type vork heet een taartvorkje (of dessertvork).
De verbrede/afgeplatte buitenste tand (die je hebt omcirkeld) heeft een functie:
hij werkt als een mesje om zachte taart, cake of gebak te snijden;
zo heb je geen apart mes nodig bij desserts.
Dit ontwerp komt vooral veel voor in Europa en bij klassiek bestek.
Kortom: het is geen fout of beschadiging, maar praktisch design.
Grgr chatgpt
weet je 't zeker gapquote:Op zondag 4 januari 2026 14:10 schreef Hyaenidae het volgende:
Heb je al ooit een bolletje ijs in je kont gestopt gekregen?quote:Op zondag 4 januari 2026 16:21 schreef sturmpie het volgende:
[..]
weet je 't zeker gap
ouwe bolle jos vriend
hoeveel lijntjes gaan er door bij de buren per dag ?
hoe heet je mama ?
dat heeft 'n bijzondere functie voor als je buurvrouw lastig is dan kan je met die bijzondere punt
bijzondere capriolen uit halen met SAW1234567890X
niet dat ik mij kan herinnerenquote:Op zondag 4 januari 2026 16:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heb je al ooit een bolletje ijs in je kont gestopt gekregen?
Helaas niet.quote:Op zondag 4 januari 2026 16:29 schreef sturmpie het volgende:
[..]
niet dat ik mij kan herinneren
nasa wil weten wat zwart is kan jij 't uitleggen
je bedoelt G-mini ? die kleine ? nee daar vraag ik niks aan vuil ventje dat kleine mormel.quote:Op zondag 4 januari 2026 16:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Helaas niet.
Misschien weet Gemini het.
Suzuki Jimny?quote:Op zondag 4 januari 2026 16:58 schreef sturmpie het volgende:
[..]
je bedoelt G-mini ? die kleine ? nee daar vraag ik niks aan vuil ventje dat kleine mormel.
Maserati Quatroportequote:
Welke drugs gebruik je eigenlijk?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:33 schreef sturmpie het volgende:
[..]
Maserati Quatroporte
King Size Cab
off the grid, in the camper, in 't bos, piep zei de muis van de buurvrouw
ik denk wel eens terug aan mijn drugs experimenteer tijd, paddo's, xtc ...quote:
Ditquote:Op zondag 4 januari 2026 15:33 schreef vaarsuvius het volgende:
mensen die dit niet weten komen uit een arbeidersgezin
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |