Ze heeft volgens haar nog veel contact met hem, en stuurde laatst zelfs zo'n gebroken hartje, weetjewel, hij de ene helft, zij de andere.
Ik vind dr wel superlief, en ze doet ook superlief voor mij, en is niet zo'n aso die de ene en dan weer de andere pakt, maar ik voel me toch heeel genaaid.
Wat denken jullie, moet ik maar met dr nemen, terwijl zij veronderstelt dat ik niks van die turk weet of moet ik het haar zeggen?? Ik zit hier echt mee in mn maag
BTW Rembooo en Sylvesterrrr, ik hoef hier van jullie of op school liever niets van te horen OK?
quote:Ben ook bang dat ze me dan niet meer wil, en dat zou ik echt niet willen. Ze is echt superaardig
Op maandag 24 februari 2003 22:44 schreef Ilsjuhh het volgende:
ga er metder over praten
quote:euhm ze moet toch eerlijk tegen jou zijn of niet dan....als ze al niet eens verteld dat ze een vriend heeft, misschien verteld ze je dan meerdere dingen niet.....
Op maandag 24 februari 2003 22:45 schreef Jasperde_Lange het volgende:[..]
Ben ook bang dat ze me dan niet meer wil, en dat zou ik echt niet willen. Ze is echt superaardig
Als je het wil weten dan vraag je het toch aan haar. Dat lijkt me het handigst.
quote:Waarom denk je uberhaupt dat ze iets met je wil terwijl ze kennelijk een andere vriend heeft of had, dat weet je niet eens...
Op maandag 24 februari 2003 22:43 schreef Jasperde_Lange het volgende:
Ik ben bezig met die meid te krijgen, ze is echt superlief, en superaardig tegen mij, en volgens mij vind ze me ook heel leuk, hoor ik vanmiddag van dr vriendin dat ze in de grote vakantie een vriend in turkije had van 19! zij 15, ik 14.Ze heeft volgens haar nog veel contact met hem, en stuurde laatst zelfs zo'n gebroken hartje, weetjewel, hij de ene helft, zij de andere.
Ik vind dr wel superlief, en ze doet ook superlief voor mij, en is niet zo'n aso die de ene en dan weer de andere pakt, maar ik voel me toch heeel genaaid.
Wat denken jullie, moet ik maar met dr nemen, terwijl zij veronderstelt dat ik niks van die turk weet of moet ik het haar zeggen?? Ik zit hier echt mee in mn maag
BTW Rembooo en Sylvesterrrr, ik hoef hier van jullie of op school liever niets van te horen OK?
quote:jah.... ik hoop het niet, voel me nu al kut, maar dan, zou ik me echt helemaal kut voelen...
Op maandag 24 februari 2003 22:46 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
euhm ze moet toch eerlijk tegen jou zijn of niet dan....als ze al niet eens verteld dat ze een vriend heeft, misschien verteld ze je dan meerdere dingen niet.....
quote:Maar dan weet je waar je aan toe bent... Beter dan nog 3 maanden hopen en er dan achter komen dat het niets wordt, komt het alleen maar harder aan...
Op maandag 24 februari 2003 22:45 schreef Jasperde_Lange het volgende:[..]
Ben ook bang dat ze me dan niet meer wil, en dat zou ik echt niet willen. Ze is echt superaardig
Suc6
quote:Opzich begrijpelijk, die gast woont in turkije, en hij heeft niet eens internet, dus ze moeten via de post en misschien tel communiceren, lijkt me dan dat ze ook wel ff iemand wil hebben ofzo.
Op maandag 24 februari 2003 22:46 schreef ullie het volgende:[..]
Waarom denk je uberhaupt dat ze iets met je wil terwijl ze kennelijk een andere vriend heeft of had, dat weet je niet eens...
quote:daarom zeg ik ga met haar praten!!!
Op maandag 24 februari 2003 22:47 schreef Jasperde_Lange het volgende:[..]
jah.... ik hoop het niet, voel me nu al kut, maar dan, zou ik me echt helemaal kut voelen...
quote:je neemt niet met iemand om iemand te hebben....maar omdat je diegene leuk vind, omdat je veel om diegene geeft
Op maandag 24 februari 2003 22:49 schreef Jasperde_Lange het volgende:[..]
Opzich begrijpelijk, die gast woont in turkije, en hij heeft niet eens internet, dus ze moeten via de post en misschien tel communiceren, lijkt me dan dat ze ook wel ff iemand wil hebben ofzo.
[Dit bericht is gewijzigd door EdSchouten op 24-02-2003 22:58]
quote:idd
Op maandag 24 februari 2003 22:51 schreef AlmightyArjen het volgende:
Waar maak je je druk om? Die gast woont in Turkije! Hem ziet ze hoogstens 2x per jaar. Dan heb je gemiddeld genomen 6 maanden de tijd om ervoor te zorgen dat ze jou leuker gaat vinden dan die gast in Turkije. Moet lukken! Ik zou er gewoon voor gaan.
quote:
van 19! zij 15, ik 14.
Hoe kansloos kan je zijn
quote:Nou, zo kansloos dat je als Turk van 19 valt op een meisje van 15.
Op maandag 24 februari 2003 23:04 schreef RedVisioN het volgende:
Kun je nagaan hoe SUPER KANSLOOS die TURK is.
Hij is 19, en valt op een meisje van 15.
Whahahaha wat een grap.Hoe kansloos kan je zijn
quote:Zij heeft dat ding niet gekregen, zij heeft het opgestuurd !!!, hoewel dat voordat ze mij leerde kenne was hoor. Ik zal het wel aanzien, en met dr praten zoals mij aangeraden is, en het moet wel mogelijk zijn haar mij leuker te laten vinden dat die turk.
Op maandag 24 februari 2003 22:56 schreef Fixxxer het volgende:[..]
idd
Misschien dacht ze ook wel toen ze dat ding kreeg van wat moet ik híermee.
Nog ff doorzetten en als t dan nergens op uitdraait........ gewoon slaan
Ik begrijp sowieso niet wat ze uberhaupt in een turk ziet, die brak engels spreekt...
iig thnx voor de raad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |