abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8697829
Ik ben bezig met die meid te krijgen, ze is echt superlief, en superaardig tegen mij, en volgens mij vind ze me ook heel leuk, hoor ik vanmiddag van dr vriendin dat ze in de grote vakantie een vriend in turkije had van 19! zij 15, ik 14.

Ze heeft volgens haar nog veel contact met hem, en stuurde laatst zelfs zo'n gebroken hartje, weetjewel, hij de ene helft, zij de andere.

Ik vind dr wel superlief, en ze doet ook superlief voor mij, en is niet zo'n aso die de ene en dan weer de andere pakt, maar ik voel me toch heeel genaaid.

Wat denken jullie, moet ik maar met dr nemen, terwijl zij veronderstelt dat ik niks van die turk weet of moet ik het haar zeggen?? Ik zit hier echt mee in mn maag

BTW Rembooo en Sylvesterrrr, ik hoef hier van jullie of op school liever niets van te horen OK?

"This is the way it has to be", the wiseman wisely said
pi_8697864
ga er metder over praten
pi_8697873
Mijn persoonlijke mening: Gewoon dumpe

Maar wie ben ik... wie ben ik...

pi_8697897
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:44 schreef Ilsjuhh het volgende:
ga er metder over praten
Ben ook bang dat ze me dan niet meer wil, en dat zou ik echt niet willen. Ze is echt superaardig
pi_8697919
Ik heb de topictitel even aangepast.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_8697921
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:45 schreef Jasperde_Lange het volgende:

[..]

Ben ook bang dat ze me dan niet meer wil, en dat zou ik echt niet willen. Ze is echt superaardig

euhm ze moet toch eerlijk tegen jou zijn of niet dan....als ze al niet eens verteld dat ze een vriend heeft, misschien verteld ze je dan meerdere dingen niet.....
pi_8697924
Waarom voel je je genaaid dan? Je hebt toch nog niets met haar? Je wil iets met haar, dat is heel iets anders.

Als je het wil weten dan vraag je het toch aan haar. Dat lijkt me het handigst.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  maandag 24 februari 2003 @ 22:46:55 #8
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_8697934
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:43 schreef Jasperde_Lange het volgende:
Ik ben bezig met die meid te krijgen, ze is echt superlief, en superaardig tegen mij, en volgens mij vind ze me ook heel leuk, hoor ik vanmiddag van dr vriendin dat ze in de grote vakantie een vriend in turkije had van 19! zij 15, ik 14.

Ze heeft volgens haar nog veel contact met hem, en stuurde laatst zelfs zo'n gebroken hartje, weetjewel, hij de ene helft, zij de andere.

Ik vind dr wel superlief, en ze doet ook superlief voor mij, en is niet zo'n aso die de ene en dan weer de andere pakt, maar ik voel me toch heeel genaaid.

Wat denken jullie, moet ik maar met dr nemen, terwijl zij veronderstelt dat ik niks van die turk weet of moet ik het haar zeggen?? Ik zit hier echt mee in mn maag

BTW Rembooo en Sylvesterrrr, ik hoef hier van jullie of op school liever niets van te horen OK?

Waarom denk je uberhaupt dat ze iets met je wil terwijl ze kennelijk een andere vriend heeft of had, dat weet je niet eens...
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
  maandag 24 februari 2003 @ 22:47:44 #9
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_8697965
Heeft-ie d'r geneukt?
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_8697966
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:46 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

euhm ze moet toch eerlijk tegen jou zijn of niet dan....als ze al niet eens verteld dat ze een vriend heeft, misschien verteld ze je dan meerdere dingen niet.....

jah.... ik hoop het niet, voel me nu al kut, maar dan, zou ik me echt helemaal kut voelen...
pi_8697967
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:45 schreef Jasperde_Lange het volgende:

[..]

Maar dan weet je waar je aan toe bent... Beter dan nog 3 maanden hopen en er dan achter komen dat het niets wordt, komt het alleen maar harder aan...

Suc6

Smile and the world smiles with you. Fart and you stand alone.
pi_8698004
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:46 schreef ullie het volgende:

[..]

Waarom denk je uberhaupt dat ze iets met je wil terwijl ze kennelijk een andere vriend heeft of had, dat weet je niet eens...

Opzich begrijpelijk, die gast woont in turkije, en hij heeft niet eens internet, dus ze moeten via de post en misschien tel communiceren, lijkt me dan dat ze ook wel ff iemand wil hebben ofzo.
pi_8698020
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:47 schreef Jasperde_Lange het volgende:

[..]

jah.... ik hoop het niet, voel me nu al kut, maar dan, zou ik me echt helemaal kut voelen...

daarom zeg ik ga met haar praten!!!
pi_8698049
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:49 schreef Jasperde_Lange het volgende:

[..]

Opzich begrijpelijk, die gast woont in turkije, en hij heeft niet eens internet, dus ze moeten via de post en misschien tel communiceren, lijkt me dan dat ze ook wel ff iemand wil hebben ofzo.

je neemt niet met iemand om iemand te hebben....maar omdat je diegene leuk vind, omdat je veel om diegene geeft
je moet dus ook niet verwachten dat ze die jongen voor jou aan de kant zet, niet als ze hem echt leuk vind tenminste!
pi_8698076
Waar maak je je druk om? Die gast woont in Turkije! Hem ziet ze hoogstens 2x per jaar. Dan heb je gemiddeld genomen 6 maanden de tijd om ervoor te zorgen dat ze jou leuker gaat vinden dan die gast in Turkije. Moet lukken! Ik zou er gewoon voor gaan.
pi_8698169
Heb de dader al gevonden:
Wel of niet doen??

[Dit bericht is gewijzigd door EdSchouten op 24-02-2003 22:58]

pi_8698205
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:51 schreef AlmightyArjen het volgende:
Waar maak je je druk om? Die gast woont in Turkije! Hem ziet ze hoogstens 2x per jaar. Dan heb je gemiddeld genomen 6 maanden de tijd om ervoor te zorgen dat ze jou leuker gaat vinden dan die gast in Turkije. Moet lukken! Ik zou er gewoon voor gaan.
idd
Misschien dacht ze ook wel toen ze dat ding kreeg van wat moet ik híermee.
Nog ff doorzetten en als t dan nergens op uitdraait........ gewoon slaan
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_8698295
quote:
van 19! zij 15, ik 14.
vrouwen/meisjes() zoeken vaak een oudere man/jongen
Religion : Mankind's worst invention !
pi_8698396
Kun je nagaan hoe SUPER KANSLOOS die TURK is.
Hij is 19, en valt op een meisje van 15.
Whahahaha wat een grap.

Hoe kansloos kan je zijn

maandag 24 februari 2003 @ 23:06:08 #20
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_8698434
quote:
Op maandag 24 februari 2003 23:04 schreef RedVisioN het volgende:
Kun je nagaan hoe SUPER KANSLOOS die TURK is.
Hij is 19, en valt op een meisje van 15.
Whahahaha wat een grap.

Hoe kansloos kan je zijn

Nou, zo kansloos dat je als Turk van 19 valt op een meisje van 15.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  dinsdag 25 februari 2003 @ 00:48:30 #21
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_8701161
Joh, ik heb goed nieuws. Dit heeft echt totaal geen kans, zie het gewoon een paar weekjes aan en dan is het op de klippen
  dinsdag 25 februari 2003 @ 00:56:33 #22
25162 LLCoolR
This is a love song...
pi_8701347
Misschien is ze toch wat minder 'potentieel' dan jij dacht!
I believe in Heaven, I hope you understand...
  dinsdag 25 februari 2003 @ 08:30:45 #23
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_8703091
zij 15 jij 14 ik vindt dat wel mee vallen der zijn wel meer ouwe meiden met een jonge vrind en maak je geen zorge over die truk als jij haar versierd dan ken ie dat halve hartje mooi in ze reet douwe he eh he dus ik zou zegge ga ervoor
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
  dinsdag 25 februari 2003 @ 08:30:56 #24
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_8703092
turk
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_8707576
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:56 schreef Fixxxer het volgende:

[..]

idd
Misschien dacht ze ook wel toen ze dat ding kreeg van wat moet ik híermee.
Nog ff doorzetten en als t dan nergens op uitdraait........ gewoon slaan

Zij heeft dat ding niet gekregen, zij heeft het opgestuurd !!!, hoewel dat voordat ze mij leerde kenne was hoor. Ik zal het wel aanzien, en met dr praten zoals mij aangeraden is, en het moet wel mogelijk zijn haar mij leuker te laten vinden dat die turk.

Ik begrijp sowieso niet wat ze uberhaupt in een turk ziet, die brak engels spreekt...

iig thnx voor de raad

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')