Volgens gemini:
Op basis van deze hints
Hé, Poes'
- Roze
- Boud van een feestje
- Kinderboek
- Tennisballen
- Pikkie Pils
- Sjoelen bij een vaas/urn
- Mijn vieze...
- Geen broek
Gemini zegt:
Dat kan er maar één zijn: **Martin Morero**, neergezet door **Peter Paul Muller**.
Hier is waarom de puzzelstukjes in elkaar vallen:
### De Hints Ontleed
* **'Hé, Poes'**: De vaste bijnaam die Martin gebruikt voor zijn vrouw, Cheryl Morero.
* **Roze**: De lievelingskleur van Cheryl, die hun hele interieur (en Martins garderobe) domineert.
* **Houdt van een feestje**: Martin is de koning van de Hollandse hits en de gezelligheid; hij treedt op elk feestje op.
* **Kinderboek**: In de serie schrijft Martin een kinderboek genaamd

e avonturen van pikkie pils*.
* **Tennisballen**: Een beruchte scène uit de eerste film waarbij Martin (naakt) tennisballen probeert op te rapen.
* **Pikkie Pils**: Zijn koosnaam voor zijn eigen... 'mannelijkheid', en tevens de naam van het karakter in zijn boek.
* **Sjoelen bij een vaas/urn**: Een memorabel moment waarbij de as van de overleden tante van Cheryl per ongeluk een rol speelt bij een spelletje in de woonkamer.
* **Mijn vieze...**: Verwijst naar zijn hit **"Echte Liefde"**, waarin de tekst *"Mijn vieze, vette, lekkere... (snol/meid)"* een gevleugelde uitspraak werd.
* **Geen broek**: Martin staat erom bekend nogal vaak in zijn blote kont of enkel in een kort zijden ochtendjasje door het huis (of over het tennisveld) te paraderen.
Zal wel totaal niet kloppen.... 🤣🤣