Kloontje het Reuzenkind!quote:
Toch nog iemand hier die het kent.quote:
Ik ken het liedje nog van Kloontjequote:Op donderdag 1 januari 2026 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Toch nog iemand hier die het kent.
Cringe was het zeker ja.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:30 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik ken het liedje nog van KloontjeTraumatiserend was het, cringe er nog van
Dat TV programma was zo sneuquote:
Ha echt he ?!quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat TV programma was zo sneu
Elle Girl-forum?quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:03 schreef einzeinz het volgende:
Er was wel een ander forum voor meiden (ken de naam niet meer).
Ik had daar toen geen account maar ik las wel mee wat de dames in kwestie zoal mee maakten en wat hun ervaringen waren.
Insider info dus.
Spijtig dat het niet meer echt bestaat.
Die was het ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:42 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Elle Girl-forum?
Dat was er ongeveer 2006. Ik was er rond die tijd al te oud voor, maar toch was het kijkje in de ziel van de 16-jarigen van toen weleens vermakelijk.
Bekend of berucht?quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:49 schreef roos94 het volgende:
Ik zat daar jarenlang dagelijks. Was ook vrij bekend op het forum.
Zoveel meisjes daar die model wilden worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:32 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Die was het ja.
Mag van mij direct terugkomen!
Echt? Ik zat er al in 2007 op.quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:49 schreef Ama het volgende:
Ik ken het wel ja maar was er nooit lid. Ik ken het vooral van de artikelen die gepost werden op de website, toen was het forum er nog niet eens volgens mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |