quote:
Niet zo aanstellen zeg. Het is gewoon januari. Niets bijzonders. Je moet gewoon werken en er gebeurt weinig bijzonders. Net oktober ofzo.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik dit topic zo lees is januari sowieso de meest deprimerende maand en februari misschien ook wel
quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je nu in Nl zou zitten zou je echt hard janken.
Ik bedoel het weer maakt mensen wel vrolijker
jawel maar had gehoopt dat wat minder op te reageren denk ikquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Och lieverd.![]()
Kan idd wel hormonaal dingetje zijn. Als je tenminste echt niks weer waar het aan kan liggen.
Heeft het niets met die verloren vriendschap te maken?
Je komt zelf ook niet erg positief over.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen zeg. Het is gewoon januari. Niets bijzonders. Je moet gewoon werken en er gebeurt weinig bijzonders. Net oktober ofzo.
Spreek anders ff voor jezelfquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Na de eerste week "beste wensen" gedoe dat niemand meent, maar meer een gewoonte dingetje is. Is het gewoon lekker een maand zonder bijzonderheden en kan gewoon lekker het normale leven weer opgepakt worden.
Heerlijk. Maar nee laten we doen alsof het de langste en depri maand ever is.
Nee.
Heerlijk dat al die feestdagen en andere gedoetjes voorbij zijn.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
jawel maar had gehoopt dat wat minder op te reageren denk ik
*motor wegzet*quote:
Omdat ik deze dagen gaat met dat gemaakte gedoe. Oud en nieuw is wel serieus het meest kut wat er bestaat omdat een debiel besluit om op 1 januari een nieuwe kalender te laten beginnen en dat uitvoerig gevierd moet worden met het land te laten affikken. Daarna gaan we nog net zijn allen doen alsof we allemaal het beste met elkaar voor hebben en onszelf, terwijl we dat in februari allang vergeten zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Je komt zelf ook niet erg positief over.
Moet ik hem eerst hebbenquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely zegt dat hij die wel weer aan mag zetten
Zeg je ook wel eens oh beste wensen als de maart begint ofzo?quote:
Oh, wanneer krijg je hem?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ik hem eerst hebben
Duidelijk niet opgelet in dit topic waar iedereen loopt te klagen..quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen zeg. Het is gewoon januari. Niets bijzonders. Je moet gewoon werken en er gebeurt weinig bijzonders. Net oktober ofzo.
Wanneer mag je hem ophalen?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ik hem eerst hebben
Lekker man.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:54 schreef mschol het volgende:
[..]
Duidelijk niet opgelet in dit topic waar iedereen loopt te klagen..
en het is sowieso algemeen geaccepteerd dat januari de meest depressieve maand van het jaar is: feestdagen voorbij, alle versieringen weg, grijs grauw weer, niks leuks in het vooruitzicht en gewoon alleen werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |