Insgelijksquote:Op donderdag 1 januari 2026 18:31 schreef Nattekat het volgende:
Beste wensen allen
Ik leef nog. Net aan.
Oh dit was ook in Oostenrijk. Misschien was dat het danquote:Op donderdag 1 januari 2026 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat had ik ook eens in Oostenrijk zoiets. Kennelijk ben je heel raar als je EN saus EN slagroom erbij wilt. (of saus EN vanille-ijs)
Waar in Oostenrijk? Ik had het bovenop de Patscherkofel, bij Innsbruckquote:Op donderdag 1 januari 2026 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dit was ook in Oostenrijk. Misschien was dat het dan
Laat gemaakt?quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:31 schreef Nattekat het volgende:
Beste wensen allen
Ik leef nog. Net aan.
Ja dit was ook aan die kant van Oostenrijk. Rare mensen daarquote:Op donderdag 1 januari 2026 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar in Oostenrijk? Ik had het bovenop de Patscherkofel, bij Innsbruck![]()
Straks is het alleen in dat ene tentje
quote:Op donderdag 1 januari 2026 17:09 schreef Ama het volgende:
We krijgen hier straks waarschijnlijk een beetje sneeuw.
quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het deel 2 van worst kaas.
Scenario?quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het deel 2 van worst kaas.
Ook gelezen. Te bizar voor woorden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:40 schreef Moeraskat het volgende:
In de Rotterdamse wijk Vreewijk zijn wijkagenten tijdens een levensreddende babyreanimatie belaagd met vuurwerk. Dat meldt het lokale politieteam in een emotioneel bericht op Instagram.
De agenten beschrijven hoe zij in een woning aankwamen waar een vrouw aan het bevallen was. Op haar borst lag een pasgeboren baby, blauw van kleur. “En dan… een huil. Opluchting. Kippenvel,” schrijven zij. Samen met ambulancepersoneel ondersteunen de agenten de ouders, maar de spanning blijft groot. Moeder en kind moeten met spoed naar het ziekenhuis. De vader verkeert in paniek en vreest voor het leven van zijn gezin.
Op het moment dat agenten buiten bezig zijn met het klaarmaken van de brancard en medische materialen, verandert de situatie abrupt. “Een groep jongeren roept, lacht en scheldt. Vuurwerk vliegt ons om de oren. Tijdens een levensreddende inzet. Bij een pasgeboren baby,” aldus de wijkagenten.
Ondanks de dreigende situatie zetten zij hun werk voort. “Omdat op dat moment maar één ding telt: moeder en kind,” benadrukt het politieteam.
mja zal wel een dure grap worden, zeker zo'n 50 miljoen, things come and goquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:30 schreef Ama het volgende:
@:karzai Ze willen de kerk wel herstellen als het financieel lukt enz.
Die mensen mogen van mij een enkeltje zeecontainerquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook gelezen. Te bizar voor woorden.
Waarom het een of het ander. Gewoon allebeiquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja zal wel een dure grap worden, zeker zo'n 50 miljoen, things come and go
bouw er maar wat betaalbare woningen, daar zitten we op te wachten
Retourtje is beter omschrevenquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die mensen mogen van mij een enkeltje zeecontainer
Neequote:Op donderdag 1 januari 2026 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Retourtje is beter omschreven
Er zijn nog weinig mensen die naar de kerk gaan en veel die een huis nodig hebbenquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom het een of het ander. Gewoon allebei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |