Tot eind 70er jaren was het Abba wat de klok sloeg voor mij. Begin 80er jaren meer gevoelige muziek zoals Herman van Veen en Lori Spee. Maar ook Chaka Kahn en soul ballads. Die vind ik nog steeds mooi. In de 90er jaren heb ik veel gedanst en toen was mijn lievelingsnummer Nutbush City Limits van Tina Turner. Ik danste graag op soul en funk en vond hiphop geweldig. Ik weet niet meer wat ik de rest van de jaren graag draaide en inmiddels heb ik geen muziek meer op, mijn ADHD-hoofd kan er slecht tegen. Buiten dat geniet ik van de rust. Hieronder ga ik het voor mij állermooiste nummer ooit plaatsen: Beauty and the Beast van Céline Dion en Peabo Bryson.
Bekijk deze YouTube-video