quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:05 schreef Hogwarts het volgende:
Ik zit gewoon lekker in world of warcraf vuurwerk show te kijken met mn vrienden, is nog veilig ook.
Misschien zie ik ze ook wel buiten het beeldscherm om?quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:46 schreef incel het volgende:
[..]
Denken dat pixels op je beeldscherm vrienden zijn
Ik heb m'n 50e verjaardag gevierd met een stel FOK!kers die me dierbaar zijn. Daarbuiten had ik ook nog wel bezoek, maar de mensen van hier zijn het langst gebleven. (Een paar zijn ook blijven pitten.)quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:47 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Misschien zie ik ze ook wel buiten het beeldscherm om?
Dat is dan wel weer triestquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb m'n 50e verjaardag gevierd met een stel FOK!kers die me dierbaar zijn. Daarbuiten had ik ook nog wel bezoek, maar de mensen van hier zijn het langst gebleven. (Een paar zijn ook blijven pitten.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:51 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer triestEen aantal ken ik al jaren en heb hen ook diverse keren ontmoet. Met 1 van hen heb ik een paar keer de verjaardag samen gevierd omdat we op dezelfde dag jarig waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Een aantal ken ik al jaren en heb hen ook diverse keren ontmoet. Met 1 van hen heb ik een paar keer de verjaardag samen gevierd omdat we op dezelfde dag jarig waren.ripSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
Doe de groeten aan al je collegasquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:18 schreef Solotovski het volgende:
@:ChevyCaprice ja leg eens uit maat. Hoe werkt dat
Nopequote:Op dinsdag 30 december 2025 18:19 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Doe de groeten aan al je collegas
Jammer ik voel me erg betrokken bij hen. Ook wel bij jou, ik hoop dat je toch nog blijft in 2026quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Een aantal ken ik al jaren en heb hen ook diverse keren ontmoet. Met 1 van hen heb ik een paar keer de verjaardag samen gevierd omdat we op dezelfde dag jarig waren.Dat is een wild feest geweest dan 😱😱SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Groot gelijk, ik zit ondertussen naar je vriendin te kijken. Ook een hele mooie show! 👍quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:05 schreef Hogwarts het volgende:
van 2026 willen pakken, diep en dieptriest. Ik zit gewoon lekker in world of warcraf vuurwerk show te kijken met mn vrienden, is nog veilig ook.
We heten niet allemaal hetekipquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ben je bang dat je dan weer moet huilen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |