Ik ben daar niet zo van, tenzij het om iets is wat gebouwd gaat worden (kickstarter). Maar omdat mensen ziek zijn, zielig of wat dan ook nee.
Al zou ik met liefde geld geven aan de mensen om mij heen die het moeilijk hebben, maar dan moeten ze mij wel op de man af vragen om geld (te lenen). Ik weet namelijk hoe kut het is om ieder dubbeltje te moeten omdraaien of om in een uitzichtloze situatie te zitten. Maar online aan mensen die ik niet ken, nee dankje.
Trouwens dat soort grote bedragen komt vaak van iemand vanuit de familie zelf, dus logisch en compassie? dat heb ik zeker, maar wel als ze in (of rondom) mijn leven bevinden.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...