abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219652853
Ik ben 0 bang voor Rusland. Heb niks tegen maar ook niks met Putin.
Terwijl iedereen als een stel gehypnotiseerde strontkoppen de mening en koers blijft volgen van de gevestigde orde.

We zitten met z'n allen weer in een oorlogssentiment. We worden sneuvelbereid gemaakt. Middels propagandapap krijgen we met de lepel ingegoten hoe gruwelijk en slecht Putin is. We laten ons haatgevoelens aanpraten en we krijgen wraakgevoelens.
Precies het sentiment wat ze nodig hebben om jouw leven te nemen.

Ik heb mijn geschiedenislesje inmiddels al gehad en onthouden. Ga ik mij opofferen voor een Nederland in verval?

Jullie kunnen wel op m'n steun rekenenen. Vooral mijn steun aan hen die wil vechten voor het nieuwe normaal/moraal. Maar val mij er niet mee lastig ok?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  maandag 29 december 2025 @ 15:13:18 #2
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219653101
En ook daarom moeten we zsm uit de EU stappen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219653388
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:19 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen hebben er twee.
Anton-Gaaei-supporter (LET'S GO Anton!)
  maandag 29 december 2025 @ 15:28:40 #5
509884 LekkerSimpel89
Give that man a cookie!
pi_219653405
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 14:58 schreef Viesdik het volgende:
Ik ben 0 bang voor Rusland. Heb niks tegen maar ook niks met Putin.
Terwijl iedereen als een stel gehypnotiseerde strontkoppen de mening en koers blijft volgen van de gevestigde orde.

We zitten met z'n allen weer in een oorlogssentiment. We worden sneuvelbereid gemaakt. Middels propagandapap krijgen we met de lepel ingegoten hoe gruwelijk en slecht Putin is. We laten ons haatgevoelens aanpraten en we krijgen wraakgevoelens.
Precies het sentiment wat ze nodig hebben om jouw leven te nemen.

Ik heb mijn geschiedenislesje inmiddels al gehad en onthouden. Ga ik mij opofferen voor een Nederland in verval?

Jullie kunnen wel op m'n steun rekenenen. Vooral mijn steun aan hen die wil vechten voor het nieuwe normaal/moraal. Maar val mij er niet mee lastig ok?
Poetin! _O_
  maandag 29 december 2025 @ 19:12:47 #6
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_219658036
Sterk staaltje propaganda inderdaad dat de twee landen waar wij cultureel en genetisch de meeste overeenkomsten mee hebben onze vijanden zouden moeten zijn (Amerika & Rusland).

Beter nog een lading pakistanen en somaliërs naar Nederland verschepen zodat we er op het wereldtoneel weer sterker voor staan!
pi_219658177
quote:
4s.gif Op maandag 29 december 2025 19:12 schreef Cruzinats het volgende:
Sterk staaltje propaganda inderdaad dat de twee landen waar wij cultureel en genetisch de meeste overeenkomsten mee hebben onze vijanden zouden moeten zijn (Amerika & Rusland).

Beter nog een lading pakistanen en somaliërs naar Nederland verschepen zodat we er op het wereldtoneel weer sterker voor staan!
Meer pastinaken ja! Maar geen smoeltjes
pi_219659321
Maar heb je nog geneukt
pi_219660129
quote:
4s.gif Op maandag 29 december 2025 19:12 schreef Cruzinats het volgende:
Nee het idee is om eerst de blanke, autochtone bevolking laten vechten voor Europa en te laten sterven in de meat grinder. Daarna is er ruimte voor nog meer asielzoekers en gaat de omvolking sneller.
pi_219660403
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 20:28 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Nee het idee is om eerst de blanke, autochtone bevolking laten vechten voor Europa en te laten sterven in de meat grinder. Daarna is er ruimte voor nog meer asielzoekers en gaat de omvolking sneller.
Voorheen zou ik dit afdoen als propaganda, maar blijkbaar is dit wat regeringen willen.
  maandag 29 december 2025 @ 20:45:28 #11
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219660618
quote:

[..]
Als de geest uit de fles is blijft het niet bij wat Russen die het gaan afleggen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 29 december 2025 @ 21:02:17 #12
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_219661061
quote:

[..]
Het is genocide.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_219661388
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 21:02 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Het is genocide.
We kunnen er niks aan doen. Regeringen willen dit.
  dinsdag 30 december 2025 @ 07:35:28 #14
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_219668073
Sowieso mensen die gevoelig zijn voor narratieven :') Die hele Rusland shit boeide me misschien maximaal 1 week toen kon mijn adhd hoofd het al niet meer volgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')