Is gewoon een waardig bestaan dus ze moeten niet zo zeuren en gewoon bijdragen aan de maatschappij.quote:Op donderdag 25 december 2025 14:57 schreef de_boswachter het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaa nog een dier in gevangenschap! Welkom allen!!!
Beton is waardig?quote:Op donderdag 25 december 2025 15:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is gewoon een waardig bestaan dus ze moeten niet zo zeuren en gewoon bijdragen aan de maatschappij.
Ze kiezen er zelf voor om ongelukkig te zijn.quote:
De olifanten? Of is dit een misverstandquote:Op donderdag 25 december 2025 15:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ze kiezen er zelf voor om ongelukkig te zijn.
Nee, is geen misverstand.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De olifanten? Of is dit een misverstand
Aldus ieniminiMUIS.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Jezus is een olifant. We gaan olifanten vereren.
Je kunt haar ook gewoon Hendrika noemen hoor. Laten we nou niet doen alsof dieren een naam geven iets met hun oorspronkelijke leefgebied te maken heeft.quote:De vier andere Aziatische olifanten waren continu aanwezig bij de geboorte. Het pasgeboren mannetje is een zoon van matriarch Thong Thai, bazin van de kudde.
Correctie: Het pasgeboren kalf werd bij de geboorte als een mannetje gezien.quote:Het pasgeboren kalf is een mannetje.
quote:Lieve jongen,
Vandaag is een geweldige dag!!! en ik wil je van harte welkom heten op deze wereld!
En je zit nu wel in een dierentuin, maar toch zul je al snel de kunst van het trompetteren en alle grote geheimen van deze wereld doorgronden. Want als olifant moet je weten: we zijn niet alleen groot en sterk, maar het is ook onze verantwoordelijkheid om klaar te staan, om de onwetende mensen van deze aarde onze enorme olifantenwijsheid in te fluisteren.
Dus welkom! bij onze grote olifantenfamilieen tot snel!
Met lieve olifantengroeten,
* Tengano
Iedereen leeft in gevangenschap.quote:Op donderdag 25 december 2025 14:57 schreef de_boswachter het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaa nog een dier in gevangenschap! Welkom allen!!!
Jouw probleem.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:27 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Iedereen leeft in gevangenschap.
Ja, gelukkig heeft ze opnieuw iemand met een grote slurf gekregen. Kan die van jou niet zeggen met je microlul.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:42 schreef Cockwhale het volgende:
Hoe dan ook, fijn dat je ma de bevalling goed heeft doorstaan.
You mad bro?quote:Op donderdag 25 december 2025 20:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heeft ze opnieuw iemand met een grote slurf gekregen. Kan die van jou niet zeggen met je microlul.
Weinig origineelquote:Op donderdag 25 december 2025 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Jezus is een olifant. We gaan olifanten vereren.
Leuk, wij hebben 2 namen ingediendquote:Op donderdag 25 december 2025 19:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Geef het olifantenkalf een naam
Het pasgeboren Aziatische olifantenkalf is nog op zoek naar een naam. Eén met een knipoog naar Azië en het liefst met een link naar ARTIS of een mooie betekenis. De bedenker van de winnende naam mag samen met de verzorgers een kijkje achter de schermen nemen. Doe je mee?
Hoe gaat het
olifantenkalfje heten?
Geef een naam aan het kalf
https://www.artis.nl/naam
Zolang ze hem geen Mohammed noemen vind ik alles goedquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Laten we de naam Henk opgeven als naam voor het olifantje.
er is ook pikante content op Olifansquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 25 december 2025 19:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Geef het olifantenkalf een naam
Het pasgeboren Aziatische olifantenkalf is nog op zoek naar een naam. Eén met een knipoog naar Azië en het liefst met een link naar ARTIS of een mooie betekenis. De bedenker van de winnende naam mag samen met de verzorgers een kijkje achter de schermen nemen. Doe je mee?
Hoe gaat het
olifantenkalfje heten?
Geef een naam aan het kalf
https://www.artis.nl/naam
quote:Op donderdag 25 december 2025 19:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Neefje of nichtje op komst![]()
Over een week kunnen bezoekers hem bewonderen. Het publiek mag hem uiteindelijk ook een naam geven. Het kalf is momenteel te zien op een livestream van Artis. De andere olifanten in de kudde wijken geen moment van de zijde van het olifantje. Nog een andere olifant uit de kudde is zwanger en begin 2026 uitgerekend. Het nieuwe kalfje krijgt dus al snel een neefje of nichtje.
https://www.libelle.nl/ac(...)-kerstavond-~875eb51
![]()
Das mooi kut! En nu?quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:19 schreef tesssssssss het volgende:
Mijn verwarmingsketel is kapot gegaan op 2e Kerstdag.
Ik krijg na het weekend pas een andere. Ik kan wel mijn airco op verwarmen zetten, maar ik heb geen warm water. Ik huur gewoon en hij had er nu nog geen zei hij.quote:
Dat is wel balen en net in het weekend ook. Fijn dat je iig bij je familie terecht kan.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:24 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik krijg na het weekend pas een andere. Ik kan wel mijn airco op verwarmen zetten, maar ik heb geen warm water. Ik huur gewoon en hij had er nu nog geen zei hij.
Ik had ook al 2 reparatieverzoeken gestuurd met daarin dat hij heel erg ratelde.
Toen deed hij ineens helemaal niks meer, en nu is hij niet meer te gebruiken.
Nu ga ik dadelijk naar familie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |