abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219587433
Ik heb een winteroverall gekocht nu ben ik heerlijk warm en zacht buiten terwijl die andere stakkers kou zitten te lijden bij de bushalte, conclusie ik ben blij.
pi_219587561
graag op anoniem
pi_219587605
Ik heb zo'n jas met ingebouwde verwarming, is ook wel fijn! :Y
Heb het niet vaak aan, maar soms heb je echt zo'n energieloos "blergh!"-dagje waarin je niet echt wakker of warm kunt worden en dan is het wel ff fijn.
Gisteren die verwarming ook niet aan gehad, maar ik had wel m'n handschoenen aan willen hebben; die lagen nog thuis! :')
  roze donderdag 25 december 2025 @ 12:49:04 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219588181
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 12:01 schreef ToT het volgende:
Heb het niet vaak aan, maar soms heb je echt zo'n energieloos "blergh!"-dagje waarin je niet echt wakker of warm kunt worden en dan is het wel ff fijn.
Gisteren die verwarming ook niet aan gehad, maar ik had wel m'n handschoenen aan willen hebben; die lagen nog thuis! :')
Wat
Your beauty never ever scared me.
pi_219588195
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 12:49 schreef Ama het volgende:

[..]
Wat
Bedrading in de jas waar je een USB powerbank op kunt aansluiten! :D
Was in de opruiming van 300 euro voor 100. :)
Ik zocht een jas in dit model en die verwarming zat er toevallig bij in. :)
pi_219592311
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 12:01 schreef ToT het volgende:
Iederéén heeft in zijn lichaam een ingebouwde verwarming, je moet gewoon weten hoe je die moet aanzetten. 8-)
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
pi_219592348
quote:
6s.gif Op donderdag 25 december 2025 21:01 schreef Wandeling het volgende:

[..]
Iederéén heeft in zijn lichaam een ingebouwde verwarming, je moet gewoon weten hoe je die moet aanzetten. 8-)
Niet iedereen houdt van een lange @Wandeling waarmee je je warm houdt! ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')