SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: het is niet vaak genoeg kerstOp vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
gebruikte pussy als kerstdinerquote:Op woensdag 24 december 2025 11:36 schreef Jahr00n het volgende:
ik bestel altijd een een luxe hoertje met de kerst inclusief overnachting
Zie ik niet omdat ik geen abo hebquote:
nee doe ik niet aanquote:Op woensdag 24 december 2025 11:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zie ik niet omdat ik geen abo heb
Doneer mij hier een abo
Steeds een grotere maat?quote:Op woensdag 24 december 2025 11:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
De laatste jaren krijg ik precies wat ik vraag voor kerst.
Ga 'k niet zeggen, want anders kan dat worden gezien als een grote mond en gaan ze het me afnemen.quote:
Doe jij niet werken vandaag? Ikke wel, toch geen klut* te doen vandaag en easy money.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ga 'k niet zeggen, want anders kan dat worden gezien als een grote mond en gaan ze het me afnemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op woensdag 24 december 2025 11:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Doe jij niet werken vandaag? Ikke wel, toch geen klut* te doen vandaag en easy money.
*Nee man, lig al de hele dag op mijn nest. Overweeg steeds om eruit te komen en iets nuttigs te gaan doen, maar ik heb daar toch wel zo enorm weinig zin in. Misschien over een uurtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
Nu dan?quote:Op woensdag 24 december 2025 11:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee man, lig al de hele dag op mijn nest. Overweeg steeds om eruit te komen en iets nuttigs te gaan doen, maar ik heb daar toch wel zo enorm weinig zin in. Misschien over een uurtje.
Slecht nieuws, de garnalenkroketjes vielen een beetje verkeerd. Ik geef het nog een uur.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |