Super cutequote:Op zondag 12 april 2026 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weer een simpel tussendoortje van Pica Pau
Ben zo fan van die boeken, ben nu begonnen aan de mot! Maar daar ga ik morgen mee verder... ben nu lekker lui aan die deken (van die foto van die doos een tijdje terug).
Morgen weer knuffeltje
Maar eerst eend/tje
[ afbeelding ]
Wow dat was een uitdaging zeker! Wat een leukerd en mooi gelukt met die kleuren en technieken zoquote:Op zondag 12 april 2026 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weer een simpel tussendoortje van Pica Pau
Ben zo fan van die boeken, ben nu begonnen aan de mot! Maar daar ga ik morgen mee verder... ben nu lekker lui aan die deken (van die foto van die doos een tijdje terug).
Morgen weer knuffeltje
Maar eerst eend/tje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is zo schattigquote:Op zondag 19 april 2026 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is ook heel leuk om te maken, en ook leuk met zo'n kleurige haaktas
[ link | afbeelding ]
Hij gaat wel echt komisch ssssLang worden
quote:Op woensdag 22 april 2026 15:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
De volgende is inmiddels ook bijna klaar
Die mot heb ik gisteren afgemaakt
[ afbeelding ]
Is ook een leuk vestje geworden Leuk dat je er leuke reacties op krijgtquote:Op woensdag 22 april 2026 16:10 schreef Blues het volgende:
Mijn zomervestje; zie boven, heb ik nu 2x aangehad op een bijna net zo petrolblauw als het gehaakte shirt. Krijg er leuke reacties op
Dank je wel!quote:Op woensdag 22 april 2026 16:08 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Ze worden steeds leuker
Wat een tellerij ook![]()
Gaaf!quote:Op woensdag 22 april 2026 16:10 schreef Blues het volgende:
Mijn zomervestje; zie boven, heb ik nu 2x aangehad op een bijna net zo petrolblauw als het gehaakte shirt. Krijg er leuke reacties op
Hij wordt zo mooiquote:Op vrijdag 24 april 2026 19:26 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
November-update!
Ziet er gelijk weer heel anders uit met blauw erbij.
Ben nu halverwege, nog 6 maanden te gaan.
Hij gaat ongeveer 1,5 meter lang worden
Jaquote:Op vrijdag 24 april 2026 19:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij wordt zo mooide temperaturen hebben het goed gedaan aan de kleurcombo's te zien
Hadden we toen ook niet ineens sneeuw?quote:Op vrijdag 24 april 2026 19:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Wel grappig met november
15 november en meteen een stuk kouder en blauw
In november? Hmm weet niet meer?quote:Op vrijdag 24 april 2026 19:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hadden we toen ook niet ineens sneeuw?
Dit gaat wel uit van de temperaturen bij Den Haag. Daar zal het nog wat warmer geweest zijnquote:Op vrijdag 24 april 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We hebben een paar keer heftige sneeuw gehad (in Grunn)
Alleen pin me er niet op vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |