abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220571562
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weer een simpel tussendoortje van Pica Pau
Ben zo fan van die boeken, ben nu begonnen aan de mot! Maar daar ga ik morgen mee verder... ben nu lekker lui aan die deken (van die foto van die doos een tijdje terug).
Morgen weer knuffeltje O+

Maar eerst eend/tje

[ afbeelding ]
Super cute O+

En netjes gewerkt ook :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220572186
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weer een simpel tussendoortje van Pica Pau
Ben zo fan van die boeken, ben nu begonnen aan de mot! Maar daar ga ik morgen mee verder... ben nu lekker lui aan die deken (van die foto van die doos een tijdje terug).
Morgen weer knuffeltje O+

Maar eerst eend/tje

[ afbeelding ]
Wow dat was een uitdaging zeker! Wat een leukerd en mooi gelukt met die kleuren en technieken zo ^O^
pi_220578896
Gisteravond kwam er een filmpje op insta voor bij van een wind-spinner.
Dus geprobeerd na te maken met een bol wol die ik nog had liggen, ik denk wel dat katoen beter 'spint' in de wind maar het was maar een probeersel :) Beetje lange foto _O- dus ff in een spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220605864


Ssssssssseptember is klaar!

De oranje en rode kleuren komen voorlopig niet meer terug (en sommige wellicht helemaal niet meer afhankelijk van hoe warm mei gaat worden) en je ziet het langzaam groener (en dus koeler) worden.

Oktober heeft 1x geel, 1x groenblauw. Alle andere dagen worden geelgroen en groen.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220612374


Juni t/m oktober. Bijna op de helft.

Gelijk een hele andere look nu ee steeds meer groen komt.

Vanaf november ook blauw.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220612377
Het is zo'n leuk kleurrijk project O+
pi_220612385
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 14:27 schreef Blues het volgende:
Het is zo'n leuk kleurrijk project O+
Het is ook heel leuk om te maken, en ook leuk met zo'n kleurige haaktas :D



Hij gaat wel echt komisch ssssLang worden :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220612592
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 14:28 schreef essnhills het volgende:

[..]
Het is ook heel leuk om te maken, en ook leuk met zo'n kleurige haaktas :D
[ link | afbeelding ]


Hij gaat wel echt komisch ssssLang worden :+
Hij is zo schattig
Die tas is net een bedje O+
pi_220633682
De volgende is inmiddels ook bijna klaar _O-
Die mot heb ik gisteren afgemaakt

pi_220633858
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
De volgende is inmiddels ook bijna klaar _O-
Die mot heb ik gisteren afgemaakt

[ afbeelding ]
O+
Ze worden steeds leuker *O*
Wat een tellerij ook _O_
pi_220633865
Mijn zomervestje; zie boven, heb ik nu 2x aangehad op een bijna net zo petrolblauw als het gehaakte shirt. Krijg er leuke reacties op O+
  Moderator donderdag 23 april 2026 @ 10:14:42 #287
388664 crew  Dotteke
pi_220638086
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 16:10 schreef Blues het volgende:
Mijn zomervestje; zie boven, heb ik nu 2x aangehad op een bijna net zo petrolblauw als het gehaakte shirt. Krijg er leuke reacties op O+
Is ook een leuk vestje geworden Leuk dat je er leuke reacties op krijgt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220638213
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 16:08 schreef Blues het volgende:

[..]
O+
Ze worden steeds leuker *O*
Wat een tellerij ook _O_
Dank je wel!
Valt mee hoor dat tellen. Word er zen van ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 16:10 schreef Blues het volgende:
Mijn zomervestje; zie boven, heb ik nu 2x aangehad op een bijna net zo petrolblauw als het gehaakte shirt. Krijg er leuke reacties op O+
Gaaf!
pi_220646176



November-update!

Ziet er gelijk weer heel anders uit met blauw erbij.

Ben nu halverwege, nog 6 maanden te gaan.

Hij gaat ongeveer 1,5 meter lang worden :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220646190
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:26 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
November-update!

Ziet er gelijk weer heel anders uit met blauw erbij.

Ben nu halverwege, nog 6 maanden te gaan.

Hij gaat ongeveer 1,5 meter lang worden :+
Hij wordt zo mooi O+ de temperaturen hebben het goed gedaan aan de kleurcombo's te zien ;)
pi_220646219
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hij wordt zo mooi O+ de temperaturen hebben het goed gedaan aan de kleurcombo's te zien ;)
Ja :Y

Wel grappig met november

15 november en meteen een stuk kouder en blauw :D
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220646230
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:31 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ja :Y

Wel grappig met november

15 november en meteen een stuk kouder en blauw :D
Hadden we toen ook niet ineens sneeuw?
pi_220646266
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hadden we toen ook niet ineens sneeuw?
In november? Hmm weet niet meer? :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220646281
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:36 schreef essnhills het volgende:

[..]
In november? Hmm weet niet meer? :+
We hebben een paar keer heftige sneeuw gehad (in Grunn)
Alleen pin me er niet op vast ;)
pi_220646301
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
We hebben een paar keer heftige sneeuw gehad (in Grunn)
Alleen pin me er niet op vast ;)
Dit gaat wel uit van de temperaturen bij Den Haag. Daar zal het nog wat warmer geweest zijn :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220661049





En hier ook december *G*

De laatste 2 kleurtjes zitten er nu ook bij; Donkerblauw en paars.

Paars was 1e Kerstdag, dat was een ijsdag.

En in januari komt ie nog 1x en dat was het weer voor paars.

Schiet al lekker op. 7 maanden gehad, nog 5 te gaan.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220661078
Wat sssssssuper leuk wordt die🐍 O+
pi_220670859
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 23:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze is af!

[ afbeelding ]
Lieve citroenmuis O+ Mooie joh, die oren :D
pi_220670929
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:20 schreef Blues het volgende:

[..]
Lieve citroenmuis O+ Mooie joh, die oren :D
Ja dacht neem eens een andere kleur dan blauw of roze :+

En dank! Zelf ook wel content
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')