Als ik vegan moet dan koop ik vioblok echt proef geen verschil met gewone boter. Dus als vioblok in de aanbieding is en goedkoper is dan boter koop ik het ook wel, gedraagd zich ook als echte boterquote:Op maandag 13 april 2026 15:25 schreef Blues het volgende:
Uit de volkskeuken maakte ik sinaasappelcakejes met tijm en een restje amandelen door het beslag.
Tijm bleken we niet meer vers te hebben, wel gedroogd.
Ik kocht veganboter om uit te proberen en onbespoten sinaasappels.
https://www.volkskrant.nl(...)s-met-tijm~bce098ad/
[..]
Versie uit de krant:
[ afbeelding ]
De mijne
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |