Dat is een beetje als zeggen dat muntthee naar tandpasta smaakt.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:55 schreef mhofstede95 het volgende:
Ik heb ooit iets met lavendel gehad. Klonk chic. Smaakte naar zeep.
Heb dit eens gebruikt als stoombad. Was goed voor de luchtwegen, zo vertelde mij me.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:14 schreef Hiddendoe het volgende:
Zomaar een weetje van mij voor jullie. Een vriend (nou ja, kennis, buur) vertelde me eens dat thee in theezakjes gewoon afval was wat na de werkdag werd opgeveegd en bestemd was voor de theezakjes.
Daarom drink ik dus geen thee.
Lucky you. Ik was ziek en ik moest elke dag een hele mok karnemelk leegdrinken.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:17 schreef Watmoetjenou het volgende:
Kamille vind ik al raar zat. Vreselijk goor. Maar moest het vroeger altijd drinken als ik ziek was.
Tegenwoordig zitten er nog wel wat toegevoegde smaakjes door waardoor het nog te doen is.
LOLquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:35 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lucky you. Ik was ziek en ik moest elke dag een hele mok karnemelk leegdrinken.
![]()
![]()
Ja, dat wist ik. En het kwam niet van mijn moe af maar van de dokter.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
LOL
Je moe wist zeker dat je dat smerig vond en wilde je genezen van Aanstelleritus Overhoringnietwillemakus?
Waarom zo hatelijk?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
LOL
Je moe wist zeker dat je dat smerig vond en wilde je genezen van Aanstelleritus Overhoringnietwillemakus?
Eens. Ik hou niet van thee, ondanks het feit dat ik een echte hippie was.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ooit eens deze gehad:
https://chocobonbon.nl/product/or-tea-yin-yang-zwarte-thee
Thee met een koffiesmaak.
Nee, dank je. Volgende keer gewoon een normale koffie.
Oh, voor de goede orde: thee vind ik lekker.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Eens. Ik hou niet van thee, ondanks het feit dat ik een echte hippie was.
Eens met jou. Koffie hoort naar koffie te smaken, thee naar thee, ham naar ham, melk naar melk. Etc.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Oh, voor de goede orde: thee vind ik lekker.
Maar net als met zoveel lekkere dingen vind ik een combinatie van die twee vaak niet te pruimen.
- pindasaus op de hamburger
- pannenkoeken met aardbeien of appel
Bijvoorbeeld.
Allen stuk voor stuk prima te eten, maar bij elkaar? Nee, dank je.
Minty Marokko van Pickwick smaakt naar kauwgom. Ik weet helaas niet welke kauwgum maar een typerende smaak die ik vroeger veel heb gevroten.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat is een beetje als zeggen dat muntthee naar tandpasta smaakt.
Afval waarvan?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:14 schreef Hiddendoe het volgende:
Zomaar een weetje van mij voor jullie. Een vriend (nou ja, kennis, buur) vertelde me eens dat thee in theezakjes gewoon afval was wat na de werkdag werd opgeveegd en bestemd was voor de theezakjes.
Wat is dat voor een onzinquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:14 schreef Hiddendoe het volgende:
Heb er hier ook een staan. Rooibos met schil van cacaobonenquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:21 schreef essnhills het volgende:
En een thee met de schil van cacaobonen. Die vond ik niet lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
De kauwgom smaakt naar spearmint, een van de ingrediënten van Minty Morocco.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Minty Marokko van Pickwick smaakt naar kauwgom. Ik weet helaas niet welke kauwgum maar een typerende smaak die ik vroeger veel heb gevroten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |