'partner' bedoel je ?quote:Op maandag 22 december 2025 12:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sexting kan ook prima met je partner als opwarmertje voor wat komen gaat.
Maar zo te zien is dit concept bij fokkers onbekend
Het quoten van de term? Om aan te geven dat ik een woord uit een zin heb gepakt, en verwijs naar dat woord ?quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de aanhalingstekens?
Sorry maar ik snap het echt niet... Ik zeg toch partner?quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het quoten van de term? Om aan te geven dat ik een woord uit een zin heb gepakt, en verwijs naar dat woord ?
Dat het concept 'het hebben van een partner waar je succesvol mee kunt sexten' bij Fokkers wellicht minder bekend is ?quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sorry maar ik snap het echt niet... Ik zeg toch partner?
Die nummers zijn er nog maar die webcam dames van tegenwoordig...woei..ze helpen zekerquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:11 schreef Elan het volgende:
Vroeger als kleine onbenullige aap wel eens stiekem 0900 nummers gebeld en dat was toen wel spannend (vooral toen mijn ouders de telefoonrekening kregen)
Anno 2025 zou je toch eerder voor videobellen kiezen?
Als ik op reis ben en mijn vriendin of ik zo onze behoeftes hebben; heerlijk om haar dan te horen kreunen en klaarkomen terwijl ik bijvoorbeeld in een lounge van een luchthaven zit. 🍆quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:40 schreef theodoorpaardje het volgende:
Heeft iemand hier ooit phone sex gehad? en hoe heb je dit ervaren? Sexting bestaat ook, maar dat lijkt mij iig niet geil.
Bedoel je misschien telefoonseks?quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:40 schreef theodoorpaardje het volgende:
Heeft iemand hier ooit phone sex gehad? en hoe heb je dit ervaren? Sexting bestaat ook, maar dat lijkt mij iig niet geil.
Aan de andere kant van de wereld luisteren hoe je wijf wordt geneuktquote:Op maandag 2 februari 2026 17:44 schreef Ricoams het volgende:
[..]
Als ik op reis ben en mijn vriendin of ik zo onze behoeftes hebben; heerlijk om haar dan te horen kreunen en klaarkomen terwijl ik bijvoorbeeld in een lounge van een luchthaven zit. 🍆
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |