Types als Albert Verlinde die betaald worden () om uit te zoeken welk wc-papier de gemiddelde BN-er koopt en dat vervolgens met een stijve lul van genot op tv mag vermelden, of de mensen die serieus dat soort non-informatie willen horen en dus dergelijke programma's bestaansrecht geven?
Eh sorry, ik kan geen keuze maken. Ik snap werkelijk geen ene flikker van de beweegredenen beider kampen. .
quote:en luie donder, zet dat topic dan ergens anders neer!
Op maandag 24 februari 2003 19:53 schreef Cheiron het volgende:
Wow.. volgens mij zijn dit het soort dilemma's waar je een eeuwigheid over na kan denken..De kijker... nee Verlinden zelf!.. of toch de kijker...
Argh!
quote:En iedere dag toch weer stiekem kijken he?
Op maandag 24 februari 2003 19:58 schreef matthijn99 het volgende:
Nieuwe poging:
Types als Albert Verlinde die betaald worden (
) om uit te zoeken welk wc-papier de gemiddelde BN-er koopt en dat vervolgens met een stijve lul van genot op tv mag vermelden, of de mensen die serieus dat soort non-informatie willen horen en dus dergelijke programma's bestaansrecht geven?
Eh sorry, ik kan geen keuze maken. Ik snap werkelijk geen ene flikker van de beweegredenen beider kampen.
.
quote:Nope.
Op dinsdag 25 februari 2003 23:05 schreef Refragmental het volgende:
En iedere dag toch weer stiekem kijken he?
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 21:29 schreef SEMTEX het volgende:
Albert Verlinde.
Ik vond het altijd een sympathieke vent, ook al was-ie een vervelende relnicht, maar sinds RTL boulevard is het een laagbijdegrondse relnicht geworden en bovendien nog schijnheilig ook.
quote:vind het ook altijd wel lachen het is zo erg dom dat het weer leuk is en als die gast van dat koningshuis erbij is, is het echt de homobar die twee zitten altijd met elkaar te flirten
Op dinsdag 25 februari 2003 23:28 schreef Theeboon het volgende:
Vind 't altijd wel een vermakelijke show dat RTL Boulevard, komt vooral door de combinatie van de presentatoren, tenminste, als Beau van Erven er maar wel bij is dan.
quote:Naar mijn mening was het een paar keer leuk, maar nu begint zelfs Beau irritant te worden. Tijd dat Albert dat programma alleen gaat presenteren en dat het programma verzet wordt naar een zender die ik niet kan ontvangen.
Op dinsdag 25 februari 2003 23:28 schreef Theeboon het volgende:
Vind 't altijd wel een vermakelijke show dat RTL Boulevard, komt vooral door de combinatie van de presentatoren, tenminste, als Beau van Erven er maar wel bij is dan.
quote:Albert Verlinde is uitvinder van dat soort programma's gok ik zo (herinner je je hem nog als foute schoudervullinghomo in Shownieuws samen met Pauline Huizinga?)
Op dinsdag 25 februari 2003 23:32 schreef matthijn99 het volgende:
Maar het gaat mij niet zozeer om het programma RTLBoulevard zelf, maar meer om dat soort programma's in het algemeen, en bijv. ook de tabloids en de mensen die trots zijn op het feit dat ze dergelijke pulp mogen uitzoeken (zoals een Albert Verlinde). Daarom stond ie ook eerst in GC.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |