abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 februari 2003 @ 19:51:34 #1
47442 Nr.9
Me and Salma....
pi_8692417
Ik sta op het punt om een meisje mee uit te vragen, maar weet niet precies hoe. Dames, hoe willen jullie het liefst mee uit gevraagd worden en waar willen jullie het liefst heen? En hoe ziet jullie 1e date er het beste uit?

Please help me...........

pi_8692450
come on
je bent 20
weet je dat geeneens..
of ben ik nu niet constructief .........?
to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
  maandag 24 februari 2003 @ 19:54:05 #3
47442 Nr.9
Me and Salma....
pi_8692473
paar keer afgewezen, helaas.
  maandag 24 februari 2003 @ 19:54:14 #4
43415 SkippyTheKangaroo
I come from a land Down Unda..
pi_8692476
quote:
Op maandag 24 februari 2003 19:51 schreef Nr.9 het volgende:
Ik sta op het punt om een meisje mee uit te vragen, maar weet niet precies hoe. Dames, hoe willen jullie het liefst mee uit gevraagd worden en waar willen jullie het liefst heen? En hoe ziet jullie 1e date er het beste uit?

Da's nou balen, krijg je je meteen een reactie van een ouwe vent
Verschilt van dame tot dame, vrouwen hebben (helaas helaas) geen handleiding. Als die er wel was zou het leven aan 1 kant een stuk makkelijker zijn, maar andersom ook weer een stuk saaier; nooit meer een blauwtje, nooit meer een verrassing....
♥ ♥ 't Is altijd lente in de ogen van de tandarts... ♥ ♥
pi_8692495
quote:

Jij hebt geen advies nodig van vrouwen.
Jij hebt een flinke shot zelfvertrouwen nodig.
Als je zelfvertrouwen hebt kun je namelijk bijna alles tot een succes maken, of je nu naar een leuk restaurant gaat, uitwaaien op het strand of naar de dierentuin.

ZELFVERTROUWEN.
feel the force.

[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 24-02-2003 19:56]

maandag 24 februari 2003 @ 19:55:50 #6
43415 SkippyTheKangaroo
pi_8692508
quote:

Maar misschien kunnen we collectief helpen als je wat meer info geeft: Hoe oud is ze, waar ken je haar van, hoelang ken je haar al, wat voor type is ze, etc etc etc
pi_8692516
naar de dierentuin.
of gewoon een leuke film huren en knuffelen in bed of op de bank.
De grote kindermaker
  maandag 24 februari 2003 @ 19:56:13 #8
47442 Nr.9
Me and Salma....
pi_8692517
quote:
Op maandag 24 februari 2003 19:55 schreef Roellio het volgende:

[..]

Jij hebt geen advies nodig van vrouwen.
Jij hebt een flinke shot zelfvertrouwen nodig.

misschien, misschien, maar dat krijg je door een geslaagde date, toch?
pi_8692559
quote:
Op maandag 24 februari 2003 19:56 schreef Nr.9 het volgende:

[..]

misschien, misschien, maar dat krijg je door een geslaagde date, toch?

Nee, dat krijg je door in jezelf te geloven.
Ga eens voor de spiegel staan, bij voorkeur waar je ouders je kunnen horen en roep een aantal keer luidkeels "Tsjaaakkaaa !!!!"
pi_8692575
ben ik de enige die de ironie ziet van het plaatsen van
een '1st date' topic in 'seksualiteit' en niet in 'R&P' ?

Maar ontopic: vrouwen hebben idd geen handleiding gewoon op gevoel en zelfvertrouwen is handig

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  maandag 24 februari 2003 @ 19:58:49 #11
47442 Nr.9
Me and Salma....
pi_8692584
quote:
Op maandag 24 februari 2003 19:55 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:

[..]

Maar misschien kunnen we collectief helpen als je wat meer info geeft: Hoe oud is ze, waar ken je haar van, hoelang ken je haar al, wat voor type is ze, etc etc etc

Ze is 19 en werkt in de zaak van mijn ouders. Ik zie haar alleen als ze moet werken, en dat is 1 keer per week in het weekend (eetcafe). Ze werkt hier nu een jaartje, is vrij verlegen en een heel net meisje. Ze doet altijd aardig tegen mij, maar dat doet ze tegen iedereen...........
pi_8692608
quote:
Op maandag 24 februari 2003 19:58 schreef Roellio het volgende:

[..]

Nee, dat krijg je door in jezelf te geloven.
Ga eens voor de spiegel staan, bij voorkeur waar je ouders je kunnen horen en roep een aantal keer luidkeels "Tsjaaakkaaa !!!!"

Ja misschien ziet er een leuke vrouw bij die mensen in witte pakken
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_8692634
quote:
Op maandag 24 februari 2003 19:58 schreef Nr.9 het volgende:

[..]

Ze is 19 en werkt in de zaak van mijn ouders.

Dat biedt perspectieven tot chantage.
pi_8692638
quote:

[..]

Ze is 19 en werkt in de zaak van mijn ouders. Ik zie haar alleen als ze moet werken, en dat is 1 keer per week in het weekend (eetcafe). Ze werkt hier nu een jaartje, is vrij verlegen en een heel net meisje. Ze doet altijd aardig tegen mij, maar dat doet ze tegen iedereen...........

verlegen meisjes zijn leuk.
De grote kindermaker
pi_8692659
quote:
Op maandag 24 februari 2003 20:00 schreef Roellio het volgende:

[..]

Dat biedt perspectieven tot chantage.

pi_8692661
Kijkend naar de plaats van dit topic is het wel duidelijk wat jij wilt op de date..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_8692679
quote:
Op maandag 24 februari 2003 19:58 schreef UnleashMitch het volgende:
ben ik de enige die de ironie ziet van het plaatsen van
een '1st date' topic in 'seksualiteit' en niet in 'R&P' ?

Maar ontopic: vrouwen hebben idd geen handleiding gewoon op gevoel en zelfvertrouwen is handig

Hij past idd beter in R&P
  maandag 24 februari 2003 @ 20:04:59 #18
47442 Nr.9
Me and Salma....
pi_8692781
quote:
Op maandag 24 februari 2003 20:01 schreef Cheiron het volgende:
Kijkend naar de plaats van dit topic is het wel duidelijk wat jij wilt op de date..
sorry, ben nieuw hier. Wist niet dat R&P forum ook bestond........
  maandag 24 februari 2003 @ 20:06:18 #19
43415 SkippyTheKangaroo
pi_8692821
quote:

[..]

Okay, dus als ze nou onverhoopt "nee" zegt, of je gaat een keer uit en het wordt een drama, dan zie je haar vervolgens nog elke week, en da's ook (voor allebei) geen succes denk ik.
Heb je in de verste verte een vermoeden of ze jou ook écht leuk vindt, of aleen maar aardig zoals ze dat ook naar de klanten doet, en lacht ze ook naar jou omdat jij toevallig de zoon van de baas bent?
Ik zou in ieder geval aan een verlegen (da's inderdaad leuk ) meisje niet meteen voorstellen om naar de iT te gaan
pi_8692826
quote:
Op maandag 24 februari 2003 20:04 schreef Nr.9 het volgende:

[..]

sorry, ben nieuw hier. Wist niet dat R&P forum ook bestond........

Neeeee, nu niet zo onschuldig gaan doen.
  maandag 24 februari 2003 @ 20:13:03 #21
47442 Nr.9
Me and Salma....
pi_8693057
quote:
Op maandag 24 februari 2003 20:06 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:

[..]

Okay, dus als ze nou onverhoopt "nee" zegt, of je gaat een keer uit en het wordt een drama, dan zie je haar vervolgens nog elke week, en da's ook (voor allebei) geen succes denk ik.
Heb je in de verste verte een vermoeden of ze jou ook écht leuk vindt, of aleen maar aardig zoals ze dat ook naar de klanten doet, en lacht ze ook naar jou omdat jij toevallig de zoon van de baas bent?
Ik zou in ieder geval aan een verlegen (da's inderdaad leuk ) meisje niet meteen voorstellen om naar de iT te gaan

Ik kijk natuurlijk op een andere manier naar haar dan iemand anders. (Ze spreekt overigens niet met klanten want ze staat in de keuken.) Altijd als ik met haar praat komt ze een beetje onzeker over, ze laat per ongeluk iets vallen of stoot tegen iemand aan (het lijkt wel of ze onzeker is). Maar zoals ik al zei, ik kijk anders tegen haar aan.

Ik heb trouwens al eens een meisje die bij ons werkt mee uit gevraagd, en die zei nee (dat was dus het blauwtje). Dat is al een jaar geleden, maar maakt het niet makkelijker!!!

maandag 24 februari 2003 @ 20:22:31 #22
43415 SkippyTheKangaroo
pi_8693316
quote:
Op maandag 24 februari 2003 20:13 schreef Nr.9 het volgende:

[..]

Ik kijk natuurlijk op een andere manier naar haar dan iemand anders. (Ze spreekt overigens niet met klanten want ze staat in de keuken.) Altijd als ik met haar praat komt ze een beetje onzeker over, ze laat per ongeluk iets vallen of stoot tegen iemand aan (het lijkt wel of ze onzeker is). Maar zoals ik al zei, ik kijk anders tegen haar aan.

Ik heb trouwens al eens een meisje die bij ons werkt mee uit gevraagd, en die zei nee (dat was dus het blauwtje). Dat is al een jaar geleden, maar maakt het niet makkelijker!!!

Je hebt in ieder geval door dat vorige blauwtje een ervaring hoe dat voelt. Als dat ondraaglijk was, kun je je beter gaan instellen op een eeuwig-vrijgezellen-bestaan
Als dat niet een onhoudbare situatie opleverde, zou ik zeggen: Ga er voor... Ga een keer na het werk elders een borrel drinken, naar de film, etc etc etc.
En oh ja, tegenwordig hoef je niet meer altijd te tracteren, vrouwen zijn nou eenmaal geëmancipeerd, alhoewel het soms verdomd moeilijk aanvoelen is wanneer ze nou wél en wanneer ze nou niet geëmancipeerd (willen) zijn...
  maandag 24 februari 2003 @ 20:43:42 #23
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_8693820
Op verzoek, schopje R&P
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_8693844
quote:

Zoals jij denkt dat jij het het beste zou doen.
Ga gezellig wat drinken ergens en daarna sushi eten.
pi_8695366
quote:
Op maandag 24 februari 2003 19:56 schreef Mulai_Ismael het volgende:
naar de dierentuin.
of gewoon een leuke film huren en knuffelen in bed of op de bank.
Film huren en dan in bed of op de bank knuffelen is echt 't beste wat er is. Doe dat nou maar gewoon. Geloof me, echt heersend.
Dierentuin, nog nooit gedaan, goed idee trouwens, volgende week zelf eens doen.
Hmm, eerst iemand vinden dan, altijd handig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')