Als ik in mijn account kijk is die lijst leeg. Raar. Heb het ook aan Grok gevraagd (kwam daar in eerste instantie niet op)quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
Strasbourg is soms van Duitsland, soms van Frankrijk.
Maargoed, lijkt er wel op ja, kun je dat account er niet afgooien via privacy & safety instellingen?
Ga eens naar www.whatismyipaddress.comquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:34 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Als ik in mijn account kijk is die lijst leeg. Raar. Heb het ook aan Grok gevraagd (kwam daar in eerste instantie niet op)
Van Grok: These extra login notifications are almost certainly a benign technical artifact caused by how X routes traffic through its infrastructure, particularly for European users. X uses content delivery networks (CDNs) and proxies—like Cloudflare, which has a major point of presence in Strasbourg—to handle requests efficiently, improve performance, and comply with regional regulations. Some background requests (e.g., session refreshes, polling for notifications, or syncing after ~1 hour of activity) can appear to originate from these proxy IPs, triggering X's login alert system as if it's a "new login" from Strasbourg—even though it's still your same session.
Klinkt wel annemelijk. Maarja alles kan. Dit kostte Grok overigens 2.5 minuten om te antwoorden. Ik ben hierdoor dus niet echt gerust gesteld 🙄
Nee hoor, gewoon waar het datacenter staat, en met Ipv6 van is Straatsburg best veel voorkomendquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:55 schreef raptorix het volgende:
Ja dat is je VPN, immers log je vanaf een ander adres in, ik vermoed dat je het niet zult krijgen als je altijd met je VPN vanaf zelfde endpoint inlogged, bonus protip: Stel in op Ukraine, heb je geen leeftijd verificiatie nodig
En wat staat er als je hier heen gaat: https://www.whatismyip.com/quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:01 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon waar het datacenter staat, en met Ipv6 van is Straatsburg best veel voorkomend
Dat maakt niet uit. Het gaat er om hoe X je omleid.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
En wat staat er als je hier heen gaat: https://www.whatismyip.com/
Mijn eigen IP. En dan krijg ik na een tijdje dus een melding dat ik ook vanuit Strassbourg zou inloggen. Wat dus niet zo is.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
En wat staat er als je hier heen gaat: https://www.whatismyip.com/
Nice, dit ga ik proberen bij afgeschermde content.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:55 schreef raptorix het volgende:
Ja dat is je VPN, immers log je vanaf een ander adres in, ik vermoed dat je het niet zult krijgen als je altijd met je VPN vanaf zelfde endpoint inlogged, bonus protip: Stel in op Ukraine, heb je geen leeftijd verificiatie nodig
Volgens mij heb je geen flauw benul hoe een VPN werkt.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Het gaat er om hoe X je omleid.
Ik zit overigens in Apeldoorn, bij die andere site in Den Haag, en beide zijn voor mij meer dan een uur rijden
Hij gebruikt geen Vpn, misschien de OP eens lezenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen flauw benul hoe een VPN werkt.
Nou dat meld hij al in zijn eerste post: "Als ik een VPN gebruik gebeurt dit ook. De tweede locatie is altijd Straatsburg, Frankrijk"quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:10 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Hij gebruikt geen Vpn, misschien de OP eens lezen
Waar heb ik het over cloudflarequote:Op dinsdag 16 december 2025 20:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou dat meld hij al in zijn eerste post: "Als ik een VPN gebruik gebeurt dit ook. De tweede locatie is altijd Straatsburg, Frankrijk"
Overigens lijkt het Cloudflare stuk me onzin, anders zou iedereen de hele dag wel die meldingen krijgen.
Jij niet, maar iemand anders kwam daar mee: InzolVC in DIG / Kaapt iemand mijn login?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:16 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Waar heb ik het over cloudflare
Grok kwam daarmee als mogelijke verklaring.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij niet, maar iemand anders kwam daar mee: InzolVC in DIG / Kaapt iemand mijn login?
Vreemd, in ieder geval als ik via mijn VPN inlog krijg ik meestal echt binnen een paar seconden melding, zowel op de mail als in de browser zelf, mocht je het echt willen oplossen dan zou je MFA kunnen instellen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:28 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Grok kwam daarmee als mogelijke verklaring.
@:Raptorix. Nee ik heb maar 1 Android telefoon als computer. Ik heb nieteens een desktop. Daarom vond ik dit verdacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |