Ik krijg altijd een cadeaubon van 75 euroquote:Op maandag 15 december 2025 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
De inhoud van een kerstpakket is soberso altijd een klacht waard.
Tieft gewoon op met die rotzooi, het maakt alleen maar chagrijnig elk jaar. Dan liever gewoon niks krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vorige werkgever gaf mij een fles wijn en een cadeaubon, dat was eigenlijk prima.quote:Op maandag 15 december 2025 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
De inhoud van een kerstpakket is soberso altijd een klacht waard.
Tieft gewoon op met die rotzooi, het maakt alleen maar chagrijnig elk jaar. Dan liever gewoon niks krijgen.
Ik vind het ook helemaal niets. Italianen lopen er mee weg. En het is allemaal zo bijzonder! (en je betaalt er best grof voor).quote:Op maandag 15 december 2025 20:14 schreef Goprolover het volgende:
Panettone zat in mijn kerstpakket. Maar ik vind dat dus echt niet bijzonder ofzo. Doe mij dan maar een kerststol, i.p.v. zo een Italiaans smaakloos, saai en eigenlijk gewoon mislukt ding.
quote:Op maandag 15 december 2025 20:28 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een cadeaubon van 75 euroIk kreeg lang geleden ook altijd een VVV-bon of bol.com bon. Daar was ik serieus blij mee, kun je tenminste iets van kopen wat nuttig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar van de kerstpakketten die ik heb gekregen zit er serieus geen één bij waar ik blij mee was.
Inhoud is (bij verschillende bedrijven meegemaakt) altijd een 'hoofd' item dat altijd nutteloos is en van Action kwaliteit.
Aangevuld met simpel goedkoop vreten dat dan ingepakt in een soort van cheapass 'luxe'' verpakkng.
Een zakje pinda's waarbij het zakje dan zwart is omdat dat blijkbaar bij kerst past. Of een zwarte doos met sierletters waar droge crackers inzitten. Of rare smeersel. WTF moet ik met die rotzooi. Zonde van het geld zo'n doos met meuk waarvan driekwart van de inhoud steevast in de kliko belandt.pindazakje
De leveranciers van de kerstpakketten varen d'r wel bij. Goedkoop ingekochte meuk, leuke wrapper eromheen, en hoppatee, een zakje pinda's die voor 5eu wordt verkocht.quote:Op maandag 15 december 2025 20:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik kreeg lang geleden ook altijd een VVV-bon of bol.com bon. Daar was ik serieus blij mee, kun je tenminste iets van kopen wat nuttig is.
Maar van de kerstpakketten die ik heb gekregen zit er serieus geen één bij waar ik blij mee was.
Inhoud is (bij verschillende bedrijven meegemaakt) altijd een 'hoofd' item dat altijd nutteloos is en van Action kwaliteit.
Aangevuld met simpel goedkoop vreten dat dan ingepakt in een soort van cheapass 'luxe'' verpakkng.
Een zakje pinda's waarbij het zakje dan zwart is omdat dat blijkbaar bij kerst past. Of een zwarte doos met sierletters waar droge crackers inzitten. Of rare smeersel. WTF moet ik met die rotzooi. Zonde van het geld zo'n doos met meuk waarvan driekwart van de inhoud steevast in de kliko belandt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |