Rommeltje klinkt wel gezellig, ik vind woord gezellig, de winterblubber buiten nietquote:Op maandag 12 januari 2026 22:29 schreef Rene het volgende:
Tis vooral een rommeltje. Was even op kantoor maar was er uitgestorven.
bij ons was het gewoon behoorlijk normaalquote:Op maandag 12 januari 2026 22:29 schreef Rene het volgende:
Vanmorgen goed te doen op de fiets. Slechts 1x bijna op mijn muil gegaan. Terugweg vlekkeloos de rit doorstaan. Kempkensberg > Oosterhavenquote:Op maandag 12 januari 2026 11:50 schreef 2dope het volgende:
Ik hou 't vandaag nog maar ff bij thuiswerken, morgen is de boel vermoedelijk al wel een stukje schoner
Bij mij meer leven in de brouwerij, beter dan vorige week, toen was ik de enige op de vloer.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:29 schreef Rene het volgende:
Loopt bij mij ook wel weer aardig aan. denk volgende week gewoon weer als van ouds drukquote:Op maandag 12 januari 2026 22:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
bij ons was het gewoon behoorlijk normaal
Werk jij op KB,quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:38 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Vanmorgen goed te doen op de fiets. Slechts 1x bijna op mijn muil gegaan. Terugweg vlekkeloos de rit doorstaan. Kempkensberg > Oosterhaven
quote:
Misschien heb ik dan wel een keer met je in de lift gestaan,quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:46 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Een slordige 8 jaar inmiddels nou ja in mei, dan tik ik de 8 jaren aan.
Dat zou best kunnen, ga jij de DUO toren in of die andere ? Ik die andere namelijk. Ga tegenwoordig op de Dinsdag naar 5 zuid.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Misschien heb ik dan wel een keer met je in de lift gestaan,.
Zijn er twee torens,quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:52 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, ga jij de DUO toren in of die andere ? Ik die andere namelijk. Ga tegenwoordig op de Dinsdag naar 5 zuid.Je gaat ,me toch niet vertellen dat je daar ook rondloopt
?!
Ha ja de hoge en de lagequote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zijn er twee torens,? En 5 Zuid zegt me helemaal niets. Of bedoel je dat als onderdeel van zo’n afdeling?
Dat witte gebouw bij het station?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:20 schreef Rene het volgende:
Hé gezellig. Ik zit aan de andere kant van het spoor, af en toe
Nou, ik wilde het ook net zeggen,quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Harm Buiterplein? Daar moet ook ik af en toe zijn voor een vergadering. Maar vaker Kreupelstraat of Zuiderdiep.
Werken we allemaal voor (semi-)overheid?
Kan mij nog herinneren dat je jaren geleden een foto had gepost van die Duitser ( Mercedes) die daar voor de deur de trap was afgeredenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:20 schreef Rene het volgende:
Hé gezellig. Ik zit aan de andere kant van het spoor, af en toe
Zit daar sowieso elke Dinsdag, af en toe op een Donderdag, als ik zin heb.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat witte gebouw bij het station?
Hmm, tijdje geleden ook nog geweest
Hb-plein heeft best een ruime en mooie bedrijfskantine. Ben daar 1 keer binnen geweest.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Harm Buiterplein? Daar moet ook ik af en toe zijn voor een vergadering. Maar vaker Kreupelstraat of Zuiderdiep.
Werken we allemaal voor (semi-)overheid?
Ambtenaartjes-clubquote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, ik wilde het ook net zeggen,.
Ook (Semi-)Overheid of een andere tak van sport ?quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:45 schreef nietzman het volgende:
Woah ik werk ook wel eens komt dichtbij zo.
Nee ik maak filmpjes. Wel ook veel voor (semi)overheid ennn m'n kantoor zit aan het Zuiderdiep dus het komt ècht dichtbij.quote:Op woensdag 14 januari 2026 12:56 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ook (Semi-)Overheid of een andere tak van sport ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |