Voor m’n werk PvdA ja. Maar twijfel of dat het gaat worden. Morgen ff koekeloeren.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik vind het lastig dat PvdA naar mijn werk goed werk heeft geleverd afgelopen 4 jaar, en prima wethouder, maar ben erg kritisch op GroenLinks en Philip Broeksma. Nu staat Broeksma niet meer op de lijst, maar PvdA en GroenLinks zijn wel samen, haha....
Al met al, ik twijfel nog. Veel partijen willen ongeveer hetzelfde als je kijkt naar de uitleg in de stemwijzer. Durf, Stadspartij 100%, VVD, FVD, BBB en PVV vallen af voor mij, Student & Stad ook, en de rest ... tsja
Ik zit ook in spagaat... weet het ook nog niet.. maar hoef het morgen ook pas te weten!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 05:30 schreef Gibson88 het volgende:
Morgen stemmen, nog geen idee waarop. Stemwijzer zegt CDA, maar ook PVVHoe dan ?
PVV gaat hem sowieso niet worden. Denk er vandaag nog wel even over na.
Chipsie, misschien tot zo op kantoor![]()
Op kantoor,quote:Op dinsdag 17 maart 2026 05:30 schreef Gibson88 het volgende:
Morgen stemmen, nog geen idee waarop. Stemwijzer zegt CDA, maar ook PVVHoe dan ?
PVV gaat hem sowieso niet worden. Denk er vandaag nog wel even over na.
Chipsie, misschien tot zo op kantoor![]()
Oef, nou grote kans dat we elkaar mislopen 😂 zie er ook niet uit vandaag. En we werken in een immens groot gebouw 😂quote:Op dinsdag 17 maart 2026 06:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Op kantoor,?
Ik ben vandaag wel op kantoor,. Ik ben echt extreem moe en kan niet plaatsen waarom dus als je me ziet, zie je waarschijnlijk gewoon een paar wallen lopen dus misschien is het beter dat je me niet ziet vandaag,
.
Goed punt trouwens, die moet ik nog wel meenemen !quote:Op dinsdag 17 maart 2026 06:47 schreef ChipsZak. het volgende:
De stemmers; vergeten jullie ook naar te kijken naar de standpunten mbt privacy en het digitale leven,?
Kijkt men imo te vaak overheen terwijl het enorm belangrijk is voor de toekomst aangezien we er steeds meer mee te maken krijgen.
Edit; denk bijvoorbeeld aan camera’s met gezichtsherkenning als simpel voorbeeld.
Vind de kibbeling daar zalig, fiets er zo nu en dan naartoe om effe een portie op te peuzelenquote:Op woensdag 18 maart 2026 18:12 schreef 2dope het volgende:
https://www.oogtv.nl/2026(...)rt-55-jarig-bestaan/
Binnenkort maar weer ff naar Pasel, lekker aapjes kijken
Dat ik verdorie effe eerder moeten zien, had hem dan om zijn handtekening gevraagdquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als je gaat stemmen in het stemlokaal aan de Johan de Wittstraat 2, dan heb je kans om de voorzitter te ontmoeten, die je heel misschien zou kunnen kennen
Bips?!quote:
Ik ben niet zo creatief. Chipsiedipsie klinkt nou ook niet echt ju van hetquote:
Eens. Maar wel beter dan bipsie,quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo creatief. Chipsiedipsie klinkt nou ook niet echt ju van het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |