abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 maart 2026 @ 20:34:12 #276
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220360455
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik vind het lastig dat PvdA naar mijn werk goed werk heeft geleverd afgelopen 4 jaar, en prima wethouder, maar ben erg kritisch op GroenLinks en Philip Broeksma. Nu staat Broeksma niet meer op de lijst, maar PvdA en GroenLinks zijn wel samen, haha....

Al met al, ik twijfel nog. Veel partijen willen ongeveer hetzelfde als je kijkt naar de uitleg in de stemwijzer. Durf, Stadspartij 100%, VVD, FVD, BBB en PVV vallen af voor mij, Student & Stad ook, en de rest ... tsja :)
Voor m’n werk PvdA ja. Maar twijfel of dat het gaat worden. Morgen ff koekeloeren.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 maart 2026 @ 23:00:57 #277
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220361420
ik ben er ook nog niet uit en uit de Stemwijzer kwam ook niet echt iets
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220361841
Morgen stemmen, nog geen idee waarop. Stemwijzer zegt CDA, maar ook PVV :') Hoe dan ? _O- PVV gaat hem sowieso niet worden. Denk er vandaag nog wel even over na.

Chipsie, misschien tot zo op kantoor :+ :P
Ook in moeilijke tijden.
pi_220361923
quote:
80s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 05:30 schreef Gibson88 het volgende:
Morgen stemmen, nog geen idee waarop. Stemwijzer zegt CDA, maar ook PVV :') Hoe dan ? _O- PVV gaat hem sowieso niet worden. Denk er vandaag nog wel even over na.

Chipsie, misschien tot zo op kantoor :+ :P
Ik zit ook in spagaat... weet het ook nog niet.. maar hoef het morgen ook pas te weten! :7
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 17 maart 2026 @ 06:44:43 #280
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220361955
quote:
80s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 05:30 schreef Gibson88 het volgende:
Morgen stemmen, nog geen idee waarop. Stemwijzer zegt CDA, maar ook PVV :') Hoe dan ? _O- PVV gaat hem sowieso niet worden. Denk er vandaag nog wel even over na.

Chipsie, misschien tot zo op kantoor :+ :P
Op kantoor, :o?

Ik ben vandaag wel op kantoor, ;(. Ik ben echt extreem moe en kan niet plaatsen waarom dus als je me ziet, zie je waarschijnlijk gewoon een paar wallen lopen dus misschien is het beter dat je me niet ziet vandaag, :'(.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 17 maart 2026 @ 06:47:25 #281
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220361963
De stemmers; vergeten jullie ook niet om te kijken naar de standpunten mbt privacy en het digitale leven, ;(?

Kijkt men imo te vaak overheen terwijl het enorm belangrijk is voor de toekomst aangezien we er steeds meer mee te maken krijgen.

Edit; denk bijvoorbeeld aan camera’s met gezichtsherkenning als simpel voorbeeld.

[ Bericht 7% gewijzigd door ChipsZak. op 17-03-2026 08:32:26 ]
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220362019
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 06:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Op kantoor, :o?

Ik ben vandaag wel op kantoor, ;(. Ik ben echt extreem moe en kan niet plaatsen waarom dus als je me ziet, zie je waarschijnlijk gewoon een paar wallen lopen dus misschien is het beter dat je me niet ziet vandaag, :'(.
Oef, nou grote kans dat we elkaar mislopen 😂 zie er ook niet uit vandaag. En we werken in een immens groot gebouw 😂
Ook in moeilijke tijden.
pi_220362020
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 06:47 schreef ChipsZak. het volgende:
De stemmers; vergeten jullie ook naar te kijken naar de standpunten mbt privacy en het digitale leven, ;(?

Kijkt men imo te vaak overheen terwijl het enorm belangrijk is voor de toekomst aangezien we er steeds meer mee te maken krijgen.

Edit; denk bijvoorbeeld aan camera’s met gezichtsherkenning als simpel voorbeeld.
Goed punt trouwens, die moet ik nog wel meenemen !
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 18:34:42 #284
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220366486
D66 zegt de wijzer.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 maart 2026 @ 21:53:08 #285
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220368581
Als je gaat stemmen in het stemlokaal aan de Johan de Wittstraat 2, dan heb je kans om de voorzitter te ontmoeten, die je heel misschien zou kunnen kennen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 22:00:24 #286
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220368623
Aaah die straat heb ik best vaak bezocht toen ik nog huisbezoeken deed.

Ik ben morgen elders :7
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 18 maart 2026 @ 12:44:37 #287
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220371675
Hoi
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 18 maart 2026 @ 13:19:46 #288
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220371969
Dag.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 18 maart 2026 @ 13:50:25 #289
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220372170
Welkom!
Ik ga naar huis.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 18 maart 2026 @ 16:53:25 #290
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220373399
Moi
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Eindredactie Games woensdag 18 maart 2026 @ 18:12:52 #291
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220373829
https://www.oogtv.nl/2026(...)rt-55-jarig-bestaan/

Binnenkort maar weer ff naar Pasel, lekker aapjes kijken :+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_220377240
quote:
2s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:12 schreef 2dope het volgende:
https://www.oogtv.nl/2026(...)rt-55-jarig-bestaan/

Binnenkort maar weer ff naar Pasel, lekker aapjes kijken :+
Vind de kibbeling daar zalig, fiets er zo nu en dan naartoe om effe een portie op te peuzelen :7
Ook in moeilijke tijden.
pi_220377247
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 21:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als je gaat stemmen in het stemlokaal aan de Johan de Wittstraat 2, dan heb je kans om de voorzitter te ontmoeten, die je heel misschien zou kunnen kennen
Dat ik verdorie effe eerder moeten zien, had hem dan om zijn handtekening gevraagd :P
Ook in moeilijke tijden.
pi_220380853
Gaat hier trouwens lekker in Stad... -O-

https://www.ad.nl/112-nie(...)waargewond~a22473cb/

Wordt ook steeds gekker :N
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 20 maart 2026 @ 07:11:28 #295
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220385792
Net een grote stad, dat Groningen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 20 maart 2026 @ 07:43:01 #296
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220385906
Hola bitchacos
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220387414
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:11 schreef Rene het volgende:
Net een grote stad, dat Groningen.
Zonder meer !
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Hola bitchacos
Hallon Chipsebips :@
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 20 maart 2026 @ 11:15:21 #298
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220387504
quote:
80s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 10:55 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Zonder meer !
[..]
Hallon Chipsebips :@
Bips?!

Dat is niet romantisch, ;(.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220387561
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 11:15 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Bips?!

Dat is niet romantisch, ;(.
Ik ben niet zo creatief. Chipsiedipsie klinkt nou ook niet echt ju van het :+
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 20 maart 2026 @ 11:51:17 #300
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220387753
quote:
80s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 11:28 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Ik ben niet zo creatief. Chipsiedipsie klinkt nou ook niet echt ju van het :+
Eens. Maar wel beter dan bipsie, :D.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')