quote:Op zondag 21 december 2025 21:13 schreef Tengano het volgende:
Volgens mij ben ik hier de enige die Nordin eigenlijk meer een soort karikatuur vind.
Een soort inspector Clouseau of Mr Bean type oid.
• Deze proef is echt voor mij.
• Ik ga nu alles geven.
• Deze proef ga ik gewoon pakken.
• etc.
• etc.
•
Ja vind ik ook.quote:Op zondag 21 december 2025 21:13 schreef Tengano het volgende:
Volgens mij ben ik hier de enige die Nordin eigenlijk meer een soort karikatuur vind.
Een soort inspector Clouseau of Mr Bean type oid.
• Deze proef is echt voor mij.
• Ik ga nu alles geven.
• Deze proef ga ik gewoon pakken.
• etc.
• etc.
•
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |